sweetiam

Planlæggning September bryllup

9 indlæg i dette emne

Hej :)

Vi skal giftes den 05.09.2015, og jeg føler mig lidt lost her fordi at jeg planlægger det meste selv af bryllupet alene. Jeg vil gerne have det hele med, og gerne så billigt som muligt da vi helst ikke vil skylde noget efter vi er gift.

Det jeg har lavet:

Datoen er sat

Kirken og Præsten er aftalt og booket

Kjolen er bestilt

Hvile sko er købt

Bryllupskage er bestilt

Musik er booket

Kokk tjænere osv er bestilt

Lokale er booket

Vi har en gammel Mercedes vi kan bruge til transport

Sanghefter bliver lavet af en veninde

Det jeg mangler:

Finde Toast master

Finde en der kan underholde

Bestille blomster

Bestille invitationskort

Vi holder middag kun for de nærmeste og har åbent hus om aftenen.

Hvornår skal i giftes og hvor langt er i kommet i planlæggningen?

Vh Marjun

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med Jeres kommende bryllup.. Står du helt alene med hele planlægningen? Tænker alligevel der er en del at se til, men jeg synes nu da allerede du har styr på en hel del. :D

Vi skal giftes den 29. august i år og vi har endnu ikke fået sendt invitationer ud - tsk tsk tsk.. (det er så også først faldet helt på plads med bryllupsdatoen for 1½ uge siden :) )...

Jeg har ikke nogen planlægningstråd herinde endnu, men der er mange gode ideer at få, ved at kigge under de andres tråde, så forsøg dig evt. lidt der.. ;) Pøj pøj med planlægningen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa:D jeg skal giftes samme dag som dig:) alt det vigtige er reserveret og bestilt. vi mangler bare sko og undertøj. så mangler vi brudebuket men nægter at betale det det koster så laver den selv. maden skal bare betales efter festen. og vi er begge studerende så det er den store ting der mangler at blive betalt. men vi regner med at ønske os primært penge så det kan være med til at betale for maden osv.

0

Del dette indlæg

Velkommen til. Vi skal giftes den 12/9 og du kan se mere om hvor langt vi er i vores planlægningstråd.

Men jeg synes det lyder som om du er godt med.

Vi er ved at færdiggøre vores invitationer og det "kom lidt bagpå" os at vi også skulle have helt styr på toastmaster og ønsker inden vi kunne trykke dem - for de info vil vi gerne have med i invitationerne. Bare et lille input;-)

0

Del dette indlæg

Hejsa, tak for svar hvor er det spændende at i er flere med samme dato som os har lige bestilt invitationer og nu venter jeg på til de kommer med posten. Må jeg spørge hvor i har sat jeres budget op til... Jeg håber at vores bliver under 50000 men der er svært når alt er så dyrt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet og din planlægningstråd :)

En god veninde regnede på en masse forskellige løsninger, da hun blev gift, og hun fandt en tommelfingerregel, der hedder 1000 kr pr gæst, ved en dag med reception og middag. Til deres bryllup var vi på en restaurant, og til vores er vi på gør-det-selv løsningen med forsamlingshus - men det kommer også til at passe meget godt for os med 1000 kr per gæst. Vi ender på omkring 90.000 kr

Det er selvfølgelig muligt at gøre det billigere, men der er en direkte sammenhæng mellem antallet af gæster og økonomien i sidste ende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer