NattiH

HJÆLP

13 indlæg i dette emne

:help:

Jeg er næsten lige gået i gang med at planlægge vores bryllup.

Nu har jeg to ideer til vores indbydelse og bordkort (ved godt jeg er tidlig ude, men når man vil lave dem alle selv)

Kan i hjælpe med at sige hvilken en af de to i bedste kan lide :)

Tak for det :back2topic:

post-59365-0-19603200-1426534381_thumb.p

post-59365-0-97388000-1426534390_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke noget galt i at være i god tid :cheerleader3: er selv i gang med vores og skal også først giftes næste år.... jeg kan godt lide begge to, men er klart til nr 2

Mange af mine veninder kigger bare skørt på mig, når jeg siger jeg er i gang, men tak. er typen der har lavet 6 forskellige indbydelser og nu har fpet det ned på to :oops:

0

Del dette indlæg

Der er jo kun et år til. Så selvfølgelig skal du da i gang nu :-) Jeg kan godt love dig for at lige pludselig så flyver tiden bare afsted! Der er tusind ting man skal tage stilling til og halvdelen har man aldrignibsit liv troet at man skulle tænke over hi hi Det er kun godt at du hygger dig med det :-)

Jeg er i øvrigt mest til nr 2. Hjerterne gør st der er mere sammenhæng mellem indbydelse og bordkort hvilket jeg sys er vigtigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha tak. Kommer nok også til at skrive en del her inde, der er jo så mange gode råd og flotte ting, man da ikke kan leve uden :).

Er en total DIY pige, og ved folk også forventer det, har arbejdet i panduro i 3 år såååå der skal være en masse jeg selv har lavet.. (også må man jo igang nu)

0

Del dette indlæg

Sjovt at i alle er mest vild med 2eren, det er den jeg selv bedst har kunne lide i starten, men den anden vokser bare rigtig meget på en.. min mor og H2B kan bedst lide 1.. så det er lidt forvirrende skal man følge hvad en selv eller skal man lade deres mening betyde så meget..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke noget galt i at være i god tid :cheerleader3: er selv i gang med vores og skal også først giftes næste år.... jeg kan godt lide begge to, men er klart til nr 2

Mange af mine veninder kigger bare skørt på mig, når jeg siger jeg er i gang, men tak. er typen der har lavet 6 forskellige indbydelser og nu har fpet det ned på to :oops:

griner, den har jeg også været ude for og jeg har endda været i gang i et år nu med at planlægge vores bryllup :tunge: men tiden flyver bare afsted og hvis du gerne vil lave en masse DIY så er det bare med at komme i gang

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

griner, den har jeg også været ude for og jeg har endda været i gang i et år nu med at planlægge vores bryllup :tunge: men tiden flyver bare afsted og hvis du gerne vil lave en masse DIY så er det bare med at komme i gang

Fedt at jeg ikke er den eneste :balloons: ser nye ting hver dag hvor jeg tænker ej det vil jeg også have..

0

Del dette indlæg

Fedt at jeg ikke er den eneste :balloons: ser nye ting hver dag hvor jeg tænker ej det vil jeg også have..

oooh yes den kender jeg SÅ godt

0

Del dette indlæg

Af de to kan jeg bedst lide nr. 2 sæt. Min ærlige mening er, at jeg synes, der sker lidt for meget på dem begge. Der er virkelig meget skrald på, at det næsten drukner. De flotte detaljer i de forskellige elementer kommer ikke rigtig til deres ret, fordi der er så meget, der vil have opmærksomhed. Men jeg er også til "less is more" - det er ikke sikkert, du er det :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer