J-K

Ingen ris, hvad så?

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi er også på sæbebobler. Der ser rigtig godt ud på billeder.

Man kan også kaste med fuglefrø, konfetti eller rosenblade.

Jeg har ikke prøvet det selv. Men tror dog måske at specielt rosenblade kan være svære at få noget fremdrift på pga den minimale vægt og deres udformning. Men har hørt andre bruge det og være glade for det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer!

Først et stort tillykke til jer med jeres kommende bryllup ☺️

Vi skal holde kirkebryllup til sommer og har besluttet at de små poser med ris skal blandes med rosenblade som købes hjem fra EBay.

Jeg må da også indrømme at jeg aldrig har hørt om sæbebobler, men syntes det er en god, sjov og sød ide, håber at man kan se et billede af resultatet, til den tid.

De bedste ønsker CEBS

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når der ikke må kastes med ris, så må der højst sandsynligt heller ikke kastes med andet.

Sådan er det vist ikke altid..

Nogen kirker vil ikke have riskastning fordi det sviner for meget, og så er det jo rigtigt nok, at der ikke må kastes med andet. Nogen kirker vil ikke have det fordi de tror på myten om at fuglene dør af at spise dem. (Selv ved jeg ikke lige, hvad jeg skal tro på, omkring det sidste)

Hvis kirken ikke vil have ris pga. fuglene, så kan man jo sagtens bruge fuglefrø :)

0

Del dette indlæg

Har præsten givet en grund? Jeg mener.. det kan jo være at det er fordi man slet ikke må kaste med noget....

Men sæbebobler er bare en super dejlig ide og ser SÅ flot ud på billeder. Vi skal selv have rispapirsommerfugle som er bio-nedbrydeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer