1403

Florida - hvad skal vi se?

15 indlæg i dette emne

Hej søde pige.

Vi er ret enige om, at vi gerne vil en tur til US på bryllupsrejse.

Helt præcis snakker vi om en uge i NY , en uge i Florida og hvis der er råd , en uge på Hawaii.

MEN ..

Er der nogle af jer der sidder med nogle fantastiske ideer til hvad man bare SKAL opleve disse steder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor i Florida?

Vi har snakket om at vi selvfølgelig gerne vil opleve Florida Keys ..

Evt. flytte hotel efter 3 dage og så prøve 3 dage et andet sted.

Uanset hvad vælger vi at leje en bil derovre, så afstanden kommer sig ikke helt så nøje.

Det var blot om der var nogle ting der bare skulle ses derovre?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået anbefalet Key West, og alligatorer i Everglades skulle være et must.

Parkerne omkring Orlando er også fantastiske, Disney, Universal og Sea World. Shopping så tjek premium outlets de er super fede

Det lyder godt. Det vil vi da helt sikkert lige tjekkeud hjemmefra, så vi har noget mere at gå efter.

Everglades og key west havde vi begge udset :)

0

Del dette indlæg

Hvis I vælger et par dage i Miami, vil jeg anbefale jer at bo ude på South Beach, der er der det sker. Downtown er noget så kedelig, efter min mening;)

Outlettet i Ft. lauderdale (Sawgrass Mills) er ganske udmærket, men hvis I også skal til NY, så er outlettet der bedre.

Se evt. på Nicks Amerika, han har nogle gode tips:)

0

Del dette indlæg

Hvis I vælger et par dage i Miami, vil jeg anbefale jer at bo ude på South Beach, der er der det sker. Downtown er noget så kedelig, efter min mening;)

Outlettet i Ft. lauderdale (Sawgrass Mills) er ganske udmærket, men hvis I også skal til NY, så er outlettet der bedre.

Se evt. på Nicks Amerika, han har nogle gode tip

Tak for informationerne :)

Det er netop sådan noget med hvor det er fedt at bo henne, som er svært at finde.

Har godt siddet lidt inde på hans side og kigget og vi har også snakket om hvorvidt vi skulle benytte os af, at han laver et samlet pakketilbud for os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ifht. NY så er det helt klart værd at bruge pengene på et centralt beliggende hotel, så I kan gå til det meste på Manhattan. Der ryger hurtigt to timers transporttid om dagen, hvis I bor udenfor Manhattan. Jeg vil klart anbefale en tur til Ground Zero og se minde-vandfaldene, og en god lang gåtur gennem Central Park. Hvis I er til flotte udsigter, så er Empire State Building eller Rockefeller Center klart en oplevelse med udsigt over det meste af byen.

0

Del dette indlæg

Ifht. NY så er det helt klart værd at bruge pengene på et centralt beliggende hotel, så I kan gå til det meste på Manhattan. Der ryger hurtigt to timers transporttid om dagen, hvis I bor udenfor Manhattan. Jeg vil klart anbefale en tur til Ground Zero og se minde-vandfaldene, og en god lang gåtur gennem Central Park. Hvis I er til flotte udsigter, så er Empire State Building eller Rockefeller Center klart en oplevelse med udsigt over det meste af byen.

Fantastisk.

Godt at vide hvor meget det betyder at bo centralt.

Tror man har svært ved at forestille sig hvor stort det egentlig er når man aldrig har været der. men klar, så skal vi da bo i midten :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjek discovery cove ud.. det er som paradis.. helt fantastisk idyllisk. Man kan snorkel med fisk se og fodre forskellige fugle. Jeg fodrede en stor påfugl. Alt mad og drikke er includeret i prisen så kom tidligt man kan når man bestiller også bestille delfin svømning. I prisen er der også 14 dages indgang til bl.a. sea world. Bush garden og et sted eller 2 mere... det skal vi uden tvivl prøve igen ☺

0

Del dette indlæg

Tjek discovery cove ud.. det er som paradis.. helt fantastisk idyllisk. Man kan snorkel med fisk se og fodre forskellige fugle. Jeg fodrede en stor påfugl. Alt mad og drikke er includeret i prisen så kom tidligt man kan når man bestiller også bestille delfin svømning. I prisen er der også 14 dages indgang til bl.a. sea world. Bush garden og et sted eller 2 mere... det skal vi uden tvivl prøve igen ☺

Det lyder super godt. klart værd at tænke på :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer