Fam-Ahrens-Frøstrup

Lilla bryllupstema

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Vi har valgt at have lilla tema, men er blevet frarådet den, da den er for dominerede..... Hvad er jeres mening og hvordan ville I . Pynte hvis det var jer der havde lilla ? Billeder modtages gerne 😉

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem har dog frarådet jer det. Det er jeg da meget uenig i. Ikke at jeg går meget op i farvetemaer men jeg bemærker dem da alligevel da jeg prøver at tilrette mit lys under middagen til farvetemaet (truss-lys som ikke går ud på gulvet men er en del af opsætningen). Lilla, eventuelt kombineret med sort er for mig at se friske farver og samtidig syner det også "enkelt" . :)

PS kom lige til at tænke på at jeg rent faktisk selv ofte bruger lilla eller bordeaux skjorter til sorte habitter. Ikke mindst til bryllupsfester. . :)

0

Del dette indlæg

Det forstår jeg ikke. Lilla tema er da super fint. Der er jo ingen der siger at både stole, dug, servietter, blomster og lys skal være lilla. Men det er da en super fin bryllupstemafarve, som sagtens kan være rigtig elegant - synes jeg :cheerleader3: Det var da et af de temaer vi overvejede. Har du prøvet at google "Bryllup lilla tema"? (eller på engelsk, der kommer som regel lidt mere). Synes lilla kan være rigtig flot med eventuelt grå/sølv.

Redigeret af KiBi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde lilla og guld som temafarver, generelt havde vi ikke meget pynt, men lilla (og guld) gik igen i menuer, bordkort og blomster.

Vores borde så sådan her ud:

post-69771-0-28391600-1427813082_thumb.j

Og i tusmørke:

post-69771-0-33175700-1427813198_thumb.j

0

Del dette indlæg

Vi har også valgt lilla som farve, kombineret med sølv og hvid. Jeg synes at det er super flot med hvis bund også lilla farver i feks bordkort og blomster. Hvem har dog frarådet det? Der er jo mange forskellige nuancer af lilla.. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er altid masser af lilla bryllupper herinde, tror faktisk at det var den mest brugte farve i 2014..... Så længe man tager grundelementerne i hvid, creme, sort eller lign så kan det sagtens laves stilfuldt....

0

Del dette indlæg

Det tror jeg du har meget ret i Camilla. Jeg har i hvert fald selv til bryllupsfesterne haft meget gavn af den lilla farve jeg har sat op i min controller så mine truss-lights lyser lilla fremfor de klassiske grundfarver (rød, blå, grøn, hvid) som er præinstalleret i programmet .:) Til gengæld har jeg måttet kaste håndklædet i ringen med hensyn til farven brun og det ser man også nogle gange anvendt. Senest i lørdags. .:)

0

Del dette indlæg

Lilla er en fantastisk farve, og man kan lave nogle meget smukke dekorationer både på borde og i lokalet.

Man kan også få sat uplights ud i rummet, som giver en super flot effekt. Lamper til dette kan lejes rigtigt mange steder i DK, eller måske den musikalske underholdning til jeres bryllup kan klare det.

Uplights kan indstilles til LIGE PRÆCIS den lilla farve I ønsker. Kombineret med andet oppyntning, smukke buketter mv. giver et en helt fantastisk "effekt" uden at det bliver for dominerende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥