DortheJ

Hjælp med at finde slør

17 indlæg i dette emne

Hej i skønne kvinder😊

Jeg har endnu en gang brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne have slør på til brylluppet, men jeg bliver godt nok en smule nærig når jeg ser priserne på dem.. Jeg har prøvet et smukt blondeslør fra lilly til kjoleprøvningen og kunne egentlig godt tænke mig noget lignende, men findes der mon et sted der er billigere, men hvor kvaliteten stadig er i orden? Jeg regner med, at jeg kun skal have slør på i kirken og under fotograferingen, men det må ikke være stift eller andet, det skal være smukt! 😊

Linker lige til det slør som jeg har forelsket mig i til kjolen 👰😊

http://www.lilly.dk/shop/detaljer/02-2019-cr-100

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Et kysseslørlondeslør med satinkant koster 300,- og et med klippet kant koster 175

Undskyld øhm men hvad er forskellen på om det er med klippet eller satinkant? Hvad er det på de billeder som du har lagt op? 😊

Hvad er længderne på dem du kalder kysseslør? 😊

0

Del dette indlæg

Kysseslør er ligesom en cirkel, hvor der er sat en kam fast midt i (sløret er rynket lidt sammen ved kammen). På den måde er det enten i 2 lag bag på hovedet eller du kan have det ene lag foran ansigtet. De slør der er billeder af er eksempler på blonder. Pris er ofte afhængig af blondens bredde. Jo større ho dyrere. Satinkant er et slør der i stedet for blonde har en sml satin kant

0

Del dette indlæg

Kysseslør er ligesom en cirkel, hvor der er sat en kam fast midt i (sløret er rynket lidt sammen ved kammen). På den måde er det enten i 2 lag bag på hovedet eller du kan have det ene lag foran ansigtet. De slør der er billeder af er eksempler på blonder. Pris er ofte afhængig af blondens bredde. Jo større ho dyrere. Satinkant er et slør der i stedet for blonde har en sml satin kant

Arg jeg forstår 😊 forstod det bare først som at sløret havde begge kanter 😉

Har prøvet med et slør med satinkant til kjolen, men det var ikke særlig godt, så tænker umiddelbart at det skal være et med blonder i stedet 😊

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Miss-Lena har du noget der kan passe til denne kjole http://www.cph-brudekjoler.dk/brudekjoler-2015-aneto.htm? Jeg er meget i tvivl om jeg vil have slør på, så vil helst ikke give en bondegård for det, hvis nu jeg beslutter mig for ikke at have det på;)

0

Del dette indlæg

Jeg har to slør til salg, et langt og et kort, med samme blondekant. Tanken var at bruge det lange indtil middagen, og så tage det korte på til brudevalsen, og ikke være så sart over at det blev klippet i stykker. Men - nuancen er lige præcis forkert til min kjole. Jeg sælger den samlet for 650 kr, eller du kan købe det korte for 200 eller det lange for 500, hvis det er noget der falder i din smag.

post-76619-0-00772800-1428006276_thumb.j

post-76619-0-36280700-1428006406_thumb.j

post-76619-0-37106300-1428006417_thumb.j

post-76619-0-54613300-1428006428_thumb.j

post-76619-0-41691000-1428006438_thumb.j

Redigeret af Pyntesyg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen det er egentlig ikke mine slør, men nogle jeg kan skaffe (og kvaliteten er rigtig god - ikke som man ofte får fra fx Kina)

fx et på 250 cm i et lag med en enkel syet kant (pencil edge) til 400,- inkl porto (i brudetyl)

Jeg har selv lavet nogle slør med klippet kant i noget der minder om silketyl (falder mere tungt), men de har bare være med klippet kant. Du ka bare skrive hvis det er noget du er interesseret i

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer