Thiv

Brudebuket

11 indlæg i dette emne

Hej til jer alle.

Så er der under 4 måneder - det er helt vildt!

Er der nogle der kan hjælpe med inspiration til min brudebuket?
Kan i smide nogle billeder op af jeres eller nogle som i har fået inspiration af?
Og er der nogle af jer der vil anbefale en god blomsterhandler i nordsjællandsområdet?

Umiddelbart tænker jeg, at buketten skal være simpel, da kjolen er meget stor - men lad mig høre hvad i synes. :)

Held og lykke til jer alle sammen :loveflag:

Redigeret af Thiv
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik den smukkeste dråbeformede buket holdt helt i hvidt med blandt roser og fresier, derudover havde blomsterhandleren sat kobberbånd og hjerter i den. Prisen for min brudebuket, brudepigebuket og knaphulsblomster til Keld og min storebror landede på 1880,-

Navnet på den fantastiske blomsterhandler: Helle fra Helles Blomster i Brørup mellem Kolding og Esbjerg :-D

0

Del dette indlæg

Hvilke farver tænker du at bruge?

Jeg tænker umiddelbart, at den skal være hvid, men jeg har ikke tænkt mere på det.

Er egentlig åben overfor foreslag.

Smid gerne nogle billeder af jeres smukke brudebuketter op eller billeder af, hvilken stil i ønsker ? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min bliver i noget lignende denne stil og kommer til at koste 800 kr Inkl brystblomster

HOLD DA OP !!!!! - hvor er den smuk !! 800 kr var billigt tænker jeg !!

yes, det er det og har også sagt ja tak :) det er et fantastisk tilbud vi har fået

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min var helt lille og simpel med roser i forskellige hvide nuancer og hjerteranker... Den er fra Klokkeblomst i Slangerup, hun lavere blomster til Skjalm Hvide hvor vi holdt festen så vi synes det var nemmest at bestille samme sted hvilket også betød at hun afleverede brudebuket, brudepigebuket og knaphulsblomster sammen med borddekorationerne uden beregning og at borddekorationerne var holdt i samme stil...

post-72085-0-73825300-1428638453_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det billede jeg har på mobilen, er for stort. Men du kan evt kigge i min beretning. Den var i ivory altså en knækket hvid på grænsen til gullig. Vi gav 1000kr for buket to brudepigebukettet og 4 til herrerne, men det var også en virkeligt god pros jeg fik (chefen brokkede sig i hvert fald ;) ).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer