ongobongo

Vores bryllup ved havet - N & J - Nygifte!

359 indlæg i dette emne

Hvordan gik det med det andet receptionslokale? Hvordan går det ved jer her den sidste tid? jeg er godt nok noget panikken, det er så vildt, at det snart sker. Synes efterårsvejret haler lidt ind på os :(:angry:

Det gik så godt!! De gav os et stort konferencerum med panoramavinduer ud mod vandet og Kronborg. Der er desuden muligt at lave forskellige plateauer i lokalet, så folk kan stå forskudt og dermed allesammen kunne se os.

Det er så vildt, at det er så tæt på!! Og jeres er bare lige om LIDT! Puhhhh.. Jeg har i dag fået lavet lister over de ting vi mangler. Det er ikke vildt meget, så vi kan sagtens nå det, men det er vildt at det virkeligt er de sidste ting..

Efterårsvejret haler helt sikkert ind - men på en måde synes jeg det er skønt! Sådan en rigtig råkold efterårsdag er bare lækker!! Gerne med bladene flyvende rundt.. Eller en med mørke truende skyer.. Det ville heller ikke være dårligt! Men vejrudsigten for jer ser da god ud med sol? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hangover kits:

Indholdet kommer til at se sådan her ud:

Cola (80 kr)

Chokoladebar (125 kr)

Hvid papirspose (125 kr)

Mini chipspose (165 kr)

2-pak Stimorol Spearmint tyggegummi - 35 styk (100 kr)

Hovedpinepiller 64 styk (40 kr)

= 635 kr. / 25 personer = 25,4 kr. pr person indtil videre

Mangler:

Hjemmelavet fodbadesalt (mandelolie, sukker, citron, pebermyntedråber): ?? - mangler at lave

Cellofanposer (??)

Silkepapir til indpakningen (?? skal i Søstrene Grene efter det)

Det er til 25 personer. Vil eventuelt også have en vandflaske i, men nu ser jeg lige hvad beløbet bliver.. Havde egentlig sat et mentalt max på 500 kr :floejt:

0

Del dette indlæg

Hangover kits:

Cola (80 kr)

Chokoladebar (125 kr)

Hvid papirspose (125 kr)

Mini chipspose (165 kr)

Mangler:

Hjemmelavet fodbadesalt (mandelolie, sukker, citron, pebermyntedråber): ?? - mangler at lave

Cellofanposer (??)

Det er til 25 personer. Vil eventuelt også have en vandflaske i, men nu ser jeg lige hvad beløbet bliver.. Havde egentlig sat et mentalt max på 500 kr :floejt:

er sikker på at jeres hangover kits nok skal blive et stort hit :cheerleader3: og synes det er rimelig billigt sluppet når det er for 25 stks

0

Del dette indlæg

Hangover kits:

Cola (80 kr)

Chokoladebar (125 kr)

Hvid papirspose (125 kr)

Mini chipspose (165 kr)

Mangler:

Cellofanposer (??)

er sikker på at jeres hangover kits nok skal blive et stort hit :cheerleader3: og synes det er rimelig billigt sluppet når det er for 25 stks

Wuhuuuuu tak, Marie! Jeg synes også det er en hel fin pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været hele byen rundt i dag og kan ikke finde silkepapir :( Jeg har været i Tiger, Søstrene Grene, Panduro Hobby og Bog og Idé. Bog og Idé havde silkepapir, men hverken i blå, hvid eller peach. Jeg har brug for det så hangover-posen kan se lidt finere ud. Nogle forslag til hvor jeg kan finde det? Ellers må jeg måske prøve en anden boghandler..

0

Del dette indlæg

Friday night fun :tunge:

Hjemmelavet fodscrub til hangover kittet lavet på mandelolie, groft salt, pebermyntedråber og en smule blå farve - det skal vel passe til temaet :biggrin:

hvor fint, hvor stor en portion fik du lavet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Friday night fun :tunge:

Hjemmelavet fodscrub til hangover kittet lavet på mandelolie, groft salt, pebermyntedråber og en smule blå farve - det skal vel passe til temaet :biggrin:

hvor fint, hvor stor en portion fik du lavet :cheerleader3:
kun en lille prøveportion til at starte med. I dag har jeg købt mere mandelolie, så i aften bliver de lavet.

Fik desuden fundet silkepapir- det var ikke let! Men i en anden Tiger butik var det der pludseligt. Godt nok ikke i navy blå, men tyrkis blå - tilgengæld var det billigt. To pakker for ti kroner, ja tak!

0

Del dette indlæg

Hangover kits fortsat...

Jeg har fundet de her fine skilte i Søstrene Grene, som skal hænge på poserne og så er jeg ellers gået i gang med at "samle" dem :cheerleader3: Elsker at vi når modtager søde beskeder fra venner og familie, om at de glæder sig, vi skal feste en masse og at det er såå tæt på nu!! :a1221: Forudser at de sidste tre dage på arbejdet bliver meeeeget svære at holde fokus på :blink::floejt:

post-76607-0-54936200-1444503210_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Såå tæt på nu!! :a1221::a1221:

Nu har jeg lige haft sidste arbejdsdag, og NU kan jeg bare mærke hvor tæt det er på nu.. Både torsdag og fredag er tætpakket med bryllupsopgaver. Mine forældre har givet besked om at der i morgen kl. 10 kommer et fragtfirma med vores gave... MEget spændende!! Så skal jeg have pakket til både lørdag, søndag og bryllupsrejse. Skrevet bordkort, pakket al pynten ned, printet de sidste familiehistorier til billederne, vasket tøj, gjort lejligheden ren... Det kan vi sagtens nå! OG i morgen aften skal jeg liiige ud med veninder til min næstsidste aften som frøken - det bliver bare skønt!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg lige haft sidste arbejdsdag, og NU kan jeg bare mærke hvor tæt det er på nu.. Både torsdag og fredag er tætpakket med bryllupsopgaver. Mine forældre har givet besked om at der i morgen kl. 10 kommer et fragtfirma med vores gave... MEget spændende!! Så skal jeg have pakket til både lørdag, søndag og bryllupsrejse. Skrevet bordkort, pakket al pynten ned, printet de sidste familiehistorier til billederne, vasket tøj, gjort lejligheden ren... Det kan vi sagtens nå! OG i morgen aften skal jeg liiige ud med veninder til min næstsidste aften som frøken - det bliver bare skønt!! :cheerleader3:

hvor er det en spændende uge i går i møde, og spændende hvad det er dine forældre har sendt med fragtfirmaet ... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hvor er det en spændende uge i går i møde, og spændende hvad det er dine forældre har sendt med fragtfirmaet ... :cheerleader3:

Jaaa helt vildt!! De er gode til at købe gaver, så er meget spændt! J's forældre har sagt at vi skal holde øje med vores netbank på fredag, så det er også spændende om vores bryllupsrejse lige skal forsødes :cheerleader3:

Jeg har også fået lavet negle i dag (der var 30% på manicure behandlinger perfeeeekt). Har snakket med blomsterhandleren (Blomsten - Ilse Jacobsens blomsterhandel i Hornbæk), det lyder bare godt!

0

Del dette indlæg

Jaaa helt vildt!! De er gode til at købe gaver, så er meget spændt! J's forældre har sagt at vi skal holde øje med vores netbank på fredag, så det er også spændende om vores bryllupsrejse lige skal forsødes :cheerleader3:

Jeg har også fået lavet negle i dag (der var 30% på manicure behandlinger perfeeeekt). Har snakket med blomsterhandleren (Blomsten - Ilse Jacobsens blomsterhandel i Hornbæk), det lyder bare godt!

det lyder til det flasker sig ret godt, og fantastisk hvis i kunne få et tilskud til bryllupsrejse med lidt forsødelse <3 dejligt at der var rabat på negle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak!! Vi havde en fantastisk dag!! Nu er vi på

Mallorca på bryllupsrejse og det er helt fantastisk at være mand og hustru!! Ser om jeg kan uploade et billede herfra tlf men ellers må I vente til vi er hjemme igen om en uge.

Redigeret af ongobongo
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer