Malu82

Bordplan - Hvordan gør i?

9 posts in this topic

Er så småt gået i gang med bordplanen. Den skal på en eller anden måde være i lokalet så 60 personer ikke behøver at gå rundt og lede alt for meget efter deres plads :-) Men hvordan gør i andre?

Jeg kunne egentlig godt tænke mig noget med måske at hænge den i en stor flot ramme eller have den stående på et staffeli. Men umiddelbart er det ikke noget vi har plads til. Det er lidt kedeligt med en skitse med borde og navne klistret op på en væg eller dør, men måske det alligevel er der vi ender. Så kunne godt bruge lidt inspiration. Så vis endelig hvad i har gjort/vil gøre og også gerne med billeder hvis i har nogen.

0

Annonce ♥

Vi overvejede også at have bordplanen fremme på et tidspunkt (ville nok bare have lagt den på baren, midt i lokalet).. Men efter at have tænkt mere over det, besluttede vi at der faktisk kan være noget hyggeligt over at folk går rundt og kigger efter sin plads - for samtidig får man lige hilst på folk og sagt "neeej, sidder du her..!" osv... Vi bliver 50 personer og folk kan gå rundt og finde pladser mens de får velkomstdrink :)

0

Vi laver sådan en her, som kommer til at stå fremme

post-58278-0-15219600-1428402858_thumb.j

0

Vi overvejede også at have bordplanen fremme på et tidspunkt (ville nok bare have lagt den på baren, midt i lokalet).. Men efter at have tænkt mere over det, besluttede vi at der faktisk kan være noget hyggeligt over at folk går rundt og kigger efter sin plads - for samtidig får man lige hilst på folk og sagt "neeej, sidder du her..!" osv... Vi bliver 50 personer og folk kan gå rundt og finde pladser mens de får velkomstdrink :)

Ja det var egentlig en pointe jeg slet ikke har tænkt over. Det vil jeg i hvert fald have i baghovedet...

0

Annonce ♥

Vi laver sådan en her, som kommer til at stå fremme

Ej hvor er den fin, Marie. Lige sådan noget jeg drømmer om :-D Men har svært ved at se hvor pladsen til den skal være desværre...

0

Jeg tror også løsningen her bliver at folk må mingle lidt rundt og finde deres pladser, der vil være god tid fra ankomst til spisning grundet fotografering 😀

0

Vi laver en remme hvor hvert bord nr kommer til at stå og så navne meget som den Marie E viste, syntes de er så flotte

0

du kan godt hænge en ramme på en dør, det kræver bare en sugekopkrog ligesom dem man kan bruge til dørkranse, så skal du bare være sikker på at den pågældende krog kan holde til vægten af den pågældende ramme...evt kan man få plastrammer med "udskæringer" som ikke vejer så meget....

Er der et forrum til festlokalet? For så kunne i jo stille planen udenfor selve lokalet....

0

Annonce ♥

du kan godt hænge en ramme på en dør, det kræver bare en sugekopkrog ligesom dem man kan bruge til dørkranse, så skal du bare være sikker på at den pågældende krog kan holde til vægten af den pågældende ramme...evt kan man få plastrammer med "udskæringer" som ikke vejer så meget....

Er der et forrum til festlokalet? For så kunne i jo stille planen udenfor selve lokalet....

Lokalet er godt nok delvist delt op i to, men den anden lille del bliver brugt til buffet, bar mm. Så der er ikke plads til at sætte mere end der er i forvejen. Men døren ind til lokalet kan måske bruges. Det vil jeg i hvert fald have med i mine overvejelser :-) Tak :-)

0