Christina2750

Kasper og Christina - Mine sko er kommet (yeaah :))

109 indlæg i dette emne

Hov - glemte da helt at fortælle at jeg har fået min nye forlovelses ring.

Og når jeg skriver nye - så er det fordi jeg sidste år efter 10 års forlovelse, sagde til K at nu ville jeg ikke længere være forlovet når det ikke førte til bryllup (ja lagde vist lidt pres der) og så lagde jeg min gamle ring - som vi havde købt engang i Tyrkiet og egentlig ikke var særlig pæn.

Nå - men havde nok egentlig ikke regnet med et frieri, da vi jo ligesom havde aftalt bryllup næste år og booket kirke og lokale. Men men men - i lørdags der var vi en tur på Hornbæk strand. K og jeg gik langs vandet, og pludselig bukker han sig ned og roder i sandet. Siger så at han troede han så rav, men det var blot en muslingeskal - jeg undre mig så over hvordan han ikke kan se forskel på de 2 ting (da de jo er vidt forskellige farver :pokey: ) Vender mig så om, og der sidder han så fint på knæ, og spørger om jeg vil gifte mig med ham :7himmel: Han var ret nervøs - hvilket jeg jo ikke forstår når vi ligesom har booket kirken ?!

Men nu har jeg så fået en ny ring - og jeg eeeeeelsker den :) Det er så også den der bliver min vielsesring, men der vil K så få sat 2 ekstra brillianter i :)

post-75190-0-12313200-1435238160_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og stort tillykke med det kommende bryllup, skønt med endnu en 2016 brud :loveshower:

En rigtig flot ring, han lige kom frem med :)

Angående brudekjole, så ved jeg ikke om du allerede har været ude og prøve endnu?

- jeg er selv en plus size (46-48) og jeg fandt min drømmekjole hos Fuhrmanns i Køge :)

Jeg har billede har kjolen i tråd.

Jeg glæder mig til at følge mere med i din planlægning :cheerleader3:

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Gården i pederstrup er et skønt sted, har været til flere fester der mens jeg arbejdede på grantoftegård.. Der er også skønne muligheder til billeder i nærheden.. Gælder mig til at følge dig resten af vejen....

0

Del dette indlæg

Så er jeg her igen - har haft en længere pause fra bryllups planlægningen, da jeg har haft alt for travlt med et projekt på arbejdet.

Men nyt er - vi har fået booket musikken til brylluppet, mangler blot at modtage kontrakten derfra. Vi har valgt Singstarz - nogen der har erfaring med dem?

Dernæst har jeg fået bestilt flere forskellige små ting, så som bordkort, et gæstetræ (sådan et hvor de skal sætte der fingreaftryk på et lærred) en taske, et par sko(som dog er alt for store! :( )

Vi har fået styr på vores gavekordinator, men har stadig problemer med at finde en toastmaster!

Indbydelserne tænker vi faktisk allerede at sende ud her i denne måned (ja, vi er i meget god tid, men vil jo gerne have at så mange som muligt kan komme - og gider ikke helt sende en 'save the date' invitation ud)

Fotograf har jeg modtaget tilbud på de sidste par dage, og har fået flere fornuftige henvendelser, så den kan jeg forhåbentligt også snartsætte hak ved :D

Mangler så (jo næsten det aller vigtigste) kjolen!!!

0

Del dette indlæg

Så er jeg her igen - har haft en længere pause fra bryllups planlægningen, da jeg har haft alt for travlt med et projekt på arbejdet.

Men nyt er - vi har fået booket musikken til brylluppet, mangler blot at modtage kontrakten derfra. Vi har valgt Singstarz - nogen der har erfaring med dem?

Dernæst har jeg fået bestilt flere forskellige små ting, så som bordkort, et gæstetræ (sådan et hvor de skal sætte der fingreaftryk på et lærred) en taske, et par sko(som dog er alt for store! :( )

Vi har fået styr på vores gavekordinator, men har stadig problemer med at finde en toastmaster!

Indbydelserne tænker vi faktisk allerede at sende ud her i denne måned (ja, vi er i meget god tid, men vil jo gerne have at så mange som muligt kan komme - og gider ikke helt sende en 'save the date' invitation ud)

Fotograf har jeg modtaget tilbud på de sidste par dage, og har fået flere fornuftige henvendelser, så den kan jeg forhåbentligt også snartsætte hak ved :D

Mangler så (jo næsten det aller vigtigste) kjolen!!!

dejligt at der er ved at være godt styr på jeres bryllup også selv om der har været en pause .... Dog kender jeg godt til den med at mangle det vigtigste Kjolen .... for den har jeg heller ikke i hus endnu

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til kjole-prøvning! Lørdag morgen drager jeg og to af mine gode kollegaer/veninder afsted mod Jylland :) Jeg har fået booket en tid hos Kennedys i Århus - hvilket jeg naturligvis er meget spændt på!

Nu er jeg så en anelse i tvivl om hvad jeg skal tage med mig - eller hvad jeg skal tage på ?? (her tænker jeg naturligvis undertøj/strømper?!

0

Del dette indlæg

Turen idag gik heeeeele vejen til Kenndys nær Århus. Her havde jeg booket tid kl. 11:00 - hvilket jeg var virkelig glad for at kunne få tid til, da de har udsalg i denne uge.
Skulle have haft 2 af mine veninder med, men den ene blev desværre ret så syg - så jeg lå vågen den halve nat, og var nervøs for at den anden veninde også skulle blive syg, nervøs for at jeg ikke kunne finde en kjole, og nervøs for ikke at kunne passe kjolerne.

Men vi ankom, og blev pænt taget imod - Stine spurgte mig om en masse ting; om hvad jeg foretrak i forhold til kjolen - og jeg havde egentligt blot få krav: den skulle ikke have for meget bling bling, der skulle være blonder og så måtte underdelen ikke være for enkel.

Herefter fandt hun forskellige frem, og var god til at hjælpe mig ud og ind af kjolen - havde igår været ude og købe nyt undertøj, nylonsstrømper og en shapeware, så følte mig ikke helt så afklædt og slet ikke utilpas.

Min søde veninder der var med, var slet ikke i tvivl om det var den rigtige kjole - og vi Facetimede min anden veninde som sad syg derhjemme i sofaen, og hun var heller i tvivl. Så det var bare helt fantastisk at gå derfra igen, når nu vi alle 3 var enige :)

Jeg prøvede vel omkring en 5-6 kjoler, men der var egentlig kun én som jeg virkelig godt kunne lide - lidt ærgerligt, da jeghavde håber at de havde haft lidt flere i min smag. Men når jeg nu bruger en større størrelse, så jeg faktisk bare rigtig rigtig glad for at have fundet denne :D

Jeg vedhæfter 2 billeder (af 2 forskellige kjoler) så I må da gerne lige gætte på hvilken en jeg har valgt?!!

post-75190-0-00168800-1447528304_thumb.j

post-75190-0-69878000-1447528314_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hvor er de begge smukke!! Dejligt at høre du fandt din kjole og alle var enige - det giver bare en god ro i maven!

Jeg prøvede begge de kjoler du var i. Den øverste var min "runner up" og den nederste er jo MIN kjole 😄 Hvor er det sjovt at se den på en anden brud! Jeg købte den i ivory frem for den champagnefarvede.

Jeg synes begge kjoler klæder dig helt enormt godt og du ser virkelig slank ud i begge modeller! Jeg kan ikke vælge - jeg elsker begge kjoler 😱😍👏

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt at i trods alt fik en god tur, selvom din veninde var syg! Fantastisk at du fandt kjolen, det er så rart når der endelig er styr på den post :-)

De er begge flotte! Syntes dog at nr 1 er virkelig smuk og sidder rigtig flot på dig :a1221: men begge kjoler sidder super flot på dig og begge kunne være KJOLEN! spændende hvilken du har købt!

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Hvor er de begge smukke!! Dejligt at høre du fandt din kjole og alle var enige - det giver bare en god ro i maven!

Jeg prøvede begge de kjoler du var i. Den øverste var min "runner up" og den nederste er jo MIN kjole Hvor er det sjovt at se den på en anden brud! Jeg købte den i ivory frem for den champagnefarvede.

Jeg synes begge kjoler klæder dig helt enormt godt og du ser virkelig slank ud i begge modeller! Jeg kan ikke vælge - jeg elsker begge kjoler

Taark - følte lige pludselig at jeg endelig fik en talje (dælme mange år siden det sidst er sket :)) Jeg har valgt den i champagnefarven, faldt lidt for den farve, selvom jeg aldrig havde forstillet mig en anden kjole end helt hvid - men havde heller ikke forstillet mig en kjole med slæb i, så har det brudt mine grænser en smule :)

Pudsigt at det er de samme 2 kjoler, sagde da også til ekspedienten da jeg så dit billede på disken - at 'Hov det er da den samme kjole' og kunne så genkende dit yndige ansigt, så fortalte dem at du havde anbefalet mig stedet via Bryllupsklar. Men ekspedienten mente dog ikke, at det var den samme kjole - men det kunne jeg da hurtigt se :D

0

Del dette indlæg

Hvor skønt at i trods alt fik en god tur, selvom din veninde var syg! Fantastisk at du fandt kjolen, det er så rart når der endelig er styr på den post :-)

De er begge flotte! Syntes dog at nr 1 er virkelig smuk og sidder rigtig flot på dig :a1221: men begge kjoler sidder super flot på dig og begge kunne være KJOLEN! spændende hvilken du har købt!

Den første kjole blev det desværre ikke - syndes at den var ganske pæn, men følte at jeg manglede noget på underdelen af kjole (den var alt for enkel/bar efter min samg - men jeg ville nu også rigtig gerne have haft en full lace kjole :) og dernæst så gav den mig næsten lige 3-4 cm ekstra på hofterne da der var så meget fyld/skørt i den - og med allerede brede hofter, så var det ikke lige et hit. Men men men overdelen og rygge på den, var jeg meget tilfreds med :)

0

Del dette indlæg

Den første kjole blev det desværre ikke - syndes at den var ganske pæn, men følte at jeg manglede noget på underdelen af kjole (den var alt for enkel/bar efter min samg - men jeg ville nu også rigtig gerne have haft en full lace kjole :) og dernæst så gav den mig næsten lige 3-4 cm ekstra på hofterne da der var så meget fyld/skørt i den - og med allerede brede hofter, så var det ikke lige et hit. Men men men overdelen og rygge på den, var jeg meget tilfreds med :)
Ja det var også overdelen jeg faldt for! Men den anden er også super smuk og sidder rigtig flot på dig! Så jeg kan godt forstå du er glad og tilfreds :a1221: Og stort tillykke med kjolen! Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede begge de kjoler du var i. Den øverste var min "runner up" og den nederste er jo MIN kjole Hvor er det sjovt at se den på en anden brud! Jeg købte den i ivory frem for den champagnefarvede.

Jeg synes begge kjoler klæder dig helt enormt godt og du ser virkelig slank ud i begge modeller! Jeg kan ikke vælge - jeg elsker begge kjoler

Taark - følte lige pludselig at jeg endelig fik en talje (dælme mange år siden det sidst er sket :)) Jeg har valgt den i champagnefarven, faldt lidt for den farve, selvom jeg aldrig havde forstillet mig en anden kjole end helt hvid - men havde heller ikke forstillet mig en kjole med slæb i, så har det brudt mine grænser en smule :)

Pudsigt at det er de samme 2 kjoler, sagde da også til ekspedienten da jeg så dit billede på disken - at 'Hov det er da den samme kjole' og kunne så genkende dit yndige ansigt, så fortalte dem at du havde anbefalet mig stedet via Bryllupsklar. Men ekspedienten mente dog ikke, at det var den samme kjole - men det kunne jeg da hurtigt se :D

Det er helt sikkert den samme kjole - jeg er ikke det mindste i tvivl 😊 Den er bare så smuk og jeg håber du får en lige så fantastisk dag i den som jeg havde! Den var SÅ rar at have på hele dagen. Min mand har lige hentet den fra renseriet i dag og selvom underskørtet bagpå var blevet ret beskidt blev den 100% som ny - og så måtte jeg altså lige have den på igen 😍 Så jeg tøffede lidt rundt i stuen i min smukke kjole 😂👏

Jeg havde præcis de samme tanker om den anden kjole som du også har haft kan jeg se. Den var for enkel på underdelen og selvom man får en vild talje så kommer ens hofter pludselig også til at se større ud. Og det var jeg heller ikke fan af 😂

0

Del dette indlæg

Det er helt sikkert den samme kjole - jeg er ikke det mindste i tvivl Den er bare så smuk og jeg håber du får en lige så fantastisk dag i den som jeg havde! Den var SÅ rar at have på hele dagen. Min mand har lige hentet den fra renseriet i dag og selvom underskørtet bagpå var blevet ret beskidt blev den 100% som ny - og så måtte jeg altså lige have den på igen Så jeg tøffede lidt rundt i stuen i min smukke kjole

Jeg havde præcis de samme tanker om den anden kjole som du også har haft kan jeg se. Den var for enkel på underdelen og selvom man får en vild talje så kommer ens hofter pludselig også til at se større ud. Og det var jeg heller ikke fan af

Hvordan håndterede du det lang slæb - eller det var måske slet ikke et problem ?

0

Del dette indlæg

Det er helt sikkert den samme kjole - jeg er ikke det mindste i tvivl Den er bare så smuk og jeg håber du får en lige så fantastisk dag i den som jeg havde! Den var SÅ rar at have på hele dagen. Min mand har lige hentet den fra renseriet i dag og selvom underskørtet bagpå var blevet ret beskidt blev den 100% som ny - og så måtte jeg altså lige have den på igen Så jeg tøffede lidt rundt i stuen i min smukke kjole

Jeg havde præcis de samme tanker om den anden kjole som du også har haft kan jeg se. Den var for enkel på underdelen og selvom man får en vild talje så kommer ens hofter pludselig også til at se større ud. Og det var jeg heller ikke fan af

Hvordan håndterede du det lang slæb - eller det var måske slet ikke et problem ?

Det var slet ikke et problem - synes alle vores gæster var helt vildt gode til at holde øje med slæbet og træde til side hvis det krævede det - det var lidt sjovt at opleve faktisk.

Under receptionen som primært foregik i haven jo, havde jeg bare stroppen om håndledet. Under middag osv. var slæbet nede også når jeg gik på toilettet og til buffeten osv. Da vi skulle danse hjalp min mor og min veninde med at få det bundet op rigtigt da det ser pænere ud når man skal danse synes jeg. Resten af natten forblev det oppe for at folk (og jeg selv) ikke trådte på mens der var gang i dansegulvet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor er I søde :heart:
Jeg er også overglad for at jeg valgte denne - går dagligt ind på min telefon, og ser på billederne af den :)

Nu mangler jeg så lige at finde ud af det der med slør - har hele tiden sagt at *selvfølgelig skal jeg da have slør' Meeeeeeeeeen da jeg så lige prøvet et par stykker, så følte jeg mig virkelig virkelig åndsvag med det på! Så nu er jeg helt i tvivl :unsure:

Men de gode nyheder er : Vi har booket fotograf!! :cheerleader3:

Så nu er der virkelig ved at komme styr på tingene - hvilket jeg har stresset en anelse over før, da jeg har arbejdet alt for meget og ikke haft tid til at forberede særlig meget.

Men inden for en uge, har jeg: fundet KJOLEN, booket fotografen og booket bandet (Singstarz)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer