Christina2750

Kasper og Christina - Mine sko er kommet (yeaah :))

109 indlæg i dette emne

Dato: 21.05.2016
Vielsen: Måløv Kirke - bestilt :)
Salmer: Ikke på plads
Forlover: Kasper bedste ven
Vælg 2 vidner:
Brudepiger: Søster Jasmin, Søster Veronica og Gudbarn Isabella
Aflever prøvelsesattest til vielsesstedet:
Gennemgå vielsesritualet og cermonien med præsten:
Indhent og udfyld ægteskabserklæring:

Reception: Ryttergården, Hestestalden Ballerup
Bryllupsfesten: Ryttergården, Loen, Ballerup

Gæstelisten: 67 indtil videre
Musik: Sin
gstarz

Bordplan:
Menu:

• Forret Tarteletter med hønskød/asparges (forhåbentligt kan vi få Kaspers svoger til at lave denne)
  • ​Hovedret: Endnu ikke besluttet
  • ​Dessert: Endnu ikke besluttet

Bryllupskage: Hjemmelavet (har lavet en del kager efterhånden, så dette bliver heldigvis intet problem)

Tale:
Playlist til middagen:
Bord dekorationer:
Købt: Bordløber, lys, og er igang med at samle mason jars ind.
Pynt til lokalet:
Lyskæder er indkøbt til at hænge over de frie bjælker i loftet
Photobooth: Skal laves og rekvisitter købes ind
Øve brudevalsen:
Drikkevarer: Købes ind i Tyskland, liste skal laves
Personale: Vi skal finde 4 personer -
3 personer er fundet

Brudekjole: Købt :) ! Se billeder her
Sko: Ballerinaer købt - se side 6 :)
Undertøj: Købt (blev blot til et sæt fra Føtex! (ja, du læste rigtigt, men sættet er meget fint)
Noget blåt: ikke besluttet
Øreringe: Er købt
Slør: Købt :)
Noget lånt: ???
Håret: Der skal bookes frisør - helst mobil
Makeup: Makeup artist bookes - helst mobil
Negle: Der skal bookes tid
Eyelash extensions: Overvejes

Brudebuket: Kaspers opgave ?
Tøj til brudepigerne: Skal bestilles fra en Kina side

Jakkesæt til Kasper:
Sko til Kasper: Købt

Gæstebog:

Indbydelser: DONE :)
Ønskeliste: igang
Takkekort:

Bordkort: Købt :)
Toiletkurve:
Favorboxes:
Risposer:
Gavebord skilt:

Ringe: Er købt :)
Transport: Kaspers opgave - bil er bestilt, en lækker Mercedes fra 1952 :)

Min dejlige kæreste igennem 14 år og jeg skal giftes næste år - datoen er ikke helt lagt fast (grundet at vi endnu ikke kan booke lokalet) men vores ønske er d. 4. Juni 2016.

Kasper er 39 år og jeg 35 år - men vi mener selv at vi ikke ser ud til at være en dag over 30 år :floejt: (eller vi bilder os det ihvertfald ind)

Vi bor i Ballerup hvor vi købte hus for 6 år siden, vores hus har en have med udsigt ud til et område kaldet Pederstrup - som i vores øjne er en lille perle i Ballerup, her er skønne marker med får og køer og vi nyder at gå vores aften tur i det område. Heldigvis ligger her også en gård, som kommunen er ejer af, og udlejer som selskabslokale.
Der er 2 ulemper ved dette lokale: Musikken skal være slukket kl. 1:00 og lokalet være forladt kl. 2:00 og dernæst (mindre ulempe) er stolene i lokalet utrolig behagelige men er med blåt betræk, og ved det lyder helt åndsvagt, men i mit hoved så skulle mit bryllup ikke være blåt.
Eftersom at størstedelen af vores gæster vil være i 30'erne, så er det ærgerligt at festen skal slutte kl. 2:00 - men vi er så glad for det område at det nu vægter højere. Vi har endnu ikke fået booket dato med kirken, så ved derfor ikke hvad tid vi skal vies på, men tænker at 12-13 tiden vil være perfekt, herefter vil vi ud og få taget nogle billeder i lokal området og efterfølgende reception. Gården hvorpå vi vil booke lokale har lokaler man kan booke, så vi har tænkt os at booke dem begge, hvor vi i det mindste lokale kan afholde receptionen. Det koster så lige 2000,00 kr. ekstra i lokale leje, men jeg tænker at det vil være rart for gæsterne ikke at skulle køre flere forskellige steder hen efter vielsen.

Gården:
Ryt_udefra2.jpg
Lokale for receptionen:
hestestalden_1.jpg?itok=kfVK9yFH

Kan desværre ikke lige finde et billede af det andet lokale - så det må I have til gode :)

Vielsen skal foregå i Måløv Kirke - vi havde dog Skovlunde Kirke i overvejelserne, da det er her jeg er døbt, mine forældre konfirmeret og gift. Men - det er også her at vi har holdt min mor, mormor og farmors begravelse, så tror umiddelbart at det vil frembringe for mange dårlig minder.

Vores budget for brylluppet er omkring de 60.000 kr. og vi vil indtil videre invitere ca. 60 personer.

Vil bruge denne planlægnings tråd til at holde styr på alle mine ideer og beslutninger, og forhåbentligt få en masse gode råd/ideer fra jer andre herinde :)

Redigeret af Christina2750
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd

jeres feststed lyder som et dejligt sted, og dejligt at der er mulighed for at holde reception samme sted, den løsning har vi nemlig også gjort os :wink:

Ang. kirken, så tror jeg ikke det ville bringe dårlig minder, men tværtimod så ville det give mening, da det er nogle betydningfulde personer der ligger på kirkegården, og gør de er med på dagen.

Vi har selv nogle som ikke kan være med på dagen, begge mine svigerforældre er desværre ikke blandt os, og derfor har jeg valgt at sæt dem i en lille ramme der er hægtet fast til min buket, så de forsat er med hele dagen.

Glæder mig til at se hvad i finder frem til, og følge jer frem til jeres store dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker som en tosset over hvordan min brudekjole skal være - er en Plus size pige, så synes det er svært at se alle de fantastiske brudekjoler på divs. bryllupskjole sider, når modellen er en størrelse 36.
Ville så gerne have noget med ærmer lidt ala dem her - men synes ikke helt jeg kan finde sådanne kjoler på de danske sider. Nogen der er stødt på noget lignende??

bonny-bridal-1405-f.jpgbonny-bridal-1405-b.jpg

bonny-bridal-1404-f.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok - Meget hyggeligt og lavloftede lokaliteter med fremtrædende bjælker. Der er ganske rigtigt begrænsninger på, både med hensyn til sluttidspunkt men også med hensyn til lydniveau. Det blev så ikke aktuelt her da der var tale om en tidlig konfirmation, men i jeres tilfælde kunne der være god ide i en tidlig vielse, som I også er inde på, for det giver uanset receptionen, mulighed for at starte middagen forholdsvist tidligt så I får mest muligt ud af det i den anden ende.

0

Del dette indlæg

Jeg er selv plus size og min erfaring er, at du ikke kan regne med de billeder butikkerne har på hjemmesiderne :) Det kan selvfølgelig være både godt og skidt - skidt hvis du har forelsket dig i en model men godt når du netop ikke liiiige kan finde det du drømmer om ;)

Mit bedste råd vil være, at du skal ringe og forhøre dig hos de butikker du vil besøge. Nogle steder skilter de med "plus size" men realiteten er indimellem skuffende og jeg oplevede at der nogle steder kun var 1-2 kjoler at prøve i min størrelse. Mine absolut varmeste anbefalinger går til Kennedys v. Aarhus som havde stort udvalg og klart de allersmukkeste kjoler jeg stødte på. Jeg fik præcis det jeg drømte om til en bedre pris og med større udvalg end der fandtes her på Sjælland :) Du kan læse om mine plus size oplevelser i min tråd hvis du får interesse på et tidspunkt..

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med kommende bryllup. :balloons:

Jeres sted lyder da dejligt og fedt at i kan gøre det sådan at gæsterne ikke skal fare land og rige rundt :heart:

Nu er der ret stor forskel på hvordan man betegner sig selv som en plus size (har efterhånden fundet ud af jeg nok mere er en plus plus size), men jeg vil sige at jeg havde gode erfaringer med Nicolai brudekjoler i KBH. Den kjole du har lagt billede ind af, det ligner en mori lee by madeline gardner og på deres hjemmeside kan du se forhandlerne i DK. Men jeg vil give samme råd som Cricht. Ring rundt og hør ad mht størrelser og hvor mange kjoler de har i den str, så du ikke ender med at tage et sted hen, hvor de har 2 kjoler, du kan prøve og resten er for småt.

Jeg prøvede selv flere kjoler end jeg troede jeg ville kunne finde i min størrelse og 3 af dem var for store. Prøvede 2 som var for små, og den kjole jeg er endt med at, var også for lille, men ikke så lille at man ikke fik et indtryk af hvordan den ville sidde eller noget.

Der er ikke så meget andet at råde dig til end prøve dig frem. Og husk... nogle steder viser de dig kjoler uden ærmer, men at der kan blive syet ærmer på (nogle af dem ihvert fald.)

0

Del dette indlæg

Jeg er selv plus size og min erfaring er, at du ikke kan regne med de billeder butikkerne har på hjemmesiderne :) Det kan selvfølgelig være både godt og skidt - skidt hvis du har forelsket dig i en model men godt når du netop ikke liiiige kan finde det du drømmer om ;)

Mit bedste råd vil være, at du skal ringe og forhøre dig hos de butikker du vil besøge. Nogle steder skilter de med "plus size" men realiteten er indimellem skuffende og jeg oplevede at der nogle steder kun var 1-2 kjoler at prøve i min størrelse. Mine absolut varmeste anbefalinger går til Kennedys v. Aarhus som havde stort udvalg og klart de allersmukkeste kjoler jeg stødte på. Jeg fik præcis det jeg drømte om til en bedre pris og med større udvalg end der fandtes her på Sjælland :) Du kan læse om mine plus size oplevelser i min tråd hvis du får interesse på et tidspunkt..

Jeg håber at kunne finde noget her på Sjælland - og frygter faktisk det du skriver med at der ikke er specielt mange kjoler i min størrelse (48) Dernæst er jeg bange for om jeg er for høj til kjolerne - da jeg er 1,86 cm høj,

Er netop gået i gang med din tråd - bliver spændende at få læst den igennem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med kommende bryllup. :balloons:

Jeres sted lyder da dejligt og fedt at i kan gøre det sådan at gæsterne ikke skal fare land og rige rundt :heart:

Nu er der ret stor forskel på hvordan man betegner sig selv som en plus size (har efterhånden fundet ud af jeg nok mere er en plus plus size), men jeg vil sige at jeg havde gode erfaringer med Nicolai brudekjoler i KBH. Den kjole du har lagt billede ind af, det ligner en mori lee by madeline gardner og på deres hjemmeside kan du se forhandlerne i DK. Men jeg vil give samme råd som Cricht. Ring rundt og hør ad mht størrelser og hvor mange kjoler de har i den str, så du ikke ender med at tage et sted hen, hvor de har 2 kjoler, du kan prøve og resten er for småt.

Jeg prøvede selv flere kjoler end jeg troede jeg ville kunne finde i min størrelse og 3 af dem var for store. Prøvede 2 som var for små, og den kjole jeg er endt med at, var også for lille, men ikke så lille at man ikke fik et indtryk af hvordan den ville sidde eller noget.

Der er ikke så meget andet at råde dig til end prøve dig frem. Og husk... nogle steder viser de dig kjoler uden ærmer, men at der kan blive syet ærmer på (nogle af dem ihvert fald.)

Tusind tak :) Jeg er en størrelse 48, men håber da at kunne komme ned i en 46 inden kjolekøbet :floejt:

Men ja, du har nok ret i at jeg bør ringe rundt og høre mig ad - tænker at vente til aug.-sep. før jeg tager ud og kigger på kjoler.

0

Del dette indlæg

Nu når "vi" lige taler om kjoler, så har tanken om selve besøgene hos divs. kjole forretninger begyndt at gøre mig en anelse usikker/nervøs
Eftersom min mor desværre døde for 8 år siden, så bliver det ikke sådan en hyggelige mor/datter oplevelse. Derfor er jeg begyndt at overveje min ældste og bedste veninde, men ved ikke helt hvor meget hun gider dette - spurgte hende flygtigt i sidste uge, og selvfølgelig sagde hun ja - men er en anelse i tvivl om hun mente det. En sød kollega har så selv sagt forleden at hun vil med mig ud og se på kjoler - men må indrømme at jeg ikke helt er sikker om jeg vil have hende med. Er jo en plus-size størrelse, så det med at skulle "blotte" mig foran andre det gør mig meget nervøs.
Havde så i min overvejelser om jeg skulle spørge min fars kone og min lillesøster (16 år) om de ville med - jeg har dog ikke et specielt nært forhold til hans kone, men holder af hende og ved at hun vil være ærlig omkring hvad der klæder/ikke klæder mig, og er sikker på at min søster vil elske at komme med.

Nå - men det var blot lige lidt tanker som jeg ville af med :)

0

Del dette indlæg

Det er jo en velkendt problemstilling og har været det i mange år. I hvertfald for mig hvad enten det så var en tur til Lalandia, deltagelse i en fest eller andet. Siger som jeg gjorde de gange; Prøv at hør. Det er jo ikke sådan at alle render rundt er såkaldte idealkvinder og er åleslanke og det ved kollegaen også. Det er heller ikke sikkert at de bliver kønnere af den grund. Udseende handler om meget andet end vægt og størrelse. . :) Tag en tur til Lalandia, en typisk bryllupsfest eller som her en brudekjoleforretning. Så får du syn for sagen. Du vil ikke skille dig ud fra mængden, herunder fra det som forretningen og kollegaen er vant til :)

0

Del dette indlæg

Nu når "vi" lige taler om kjoler, så har tanken om selve besøgene hos divs. kjole forretninger begyndt at gøre mig en anelse usikker/nervøs

Eftersom min mor desværre døde for 8 år siden, så bliver det ikke sådan en hyggelige mor/datter oplevelse. Derfor er jeg begyndt at overveje min ældste og bedste veninde, men ved ikke helt hvor meget hun gider dette - spurgte hende flygtigt i sidste uge, og selvfølgelig sagde hun ja - men er en anelse i tvivl om hun mente det. En sød kollega har så selv sagt forleden at hun vil med mig ud og se på kjoler - men må indrømme at jeg ikke helt er sikker om jeg vil have hende med. Er jo en plus-size størrelse, så det med at skulle "blotte" mig foran andre det gør mig meget nervøs.

Havde så i min overvejelser om jeg skulle spørge min fars kone og min lillesøster (16 år) om de ville med - jeg har dog ikke et specielt nært forhold til hans kone, men holder af hende og ved at hun vil være ærlig omkring hvad der klæder/ikke klæder mig, og er sikker på at min søster vil elske at komme med.

Mit råd til dig vil være at tage nogen med som du er 100% tryg ved og som både kan fortælle dig når du ser smuk - og som tør at sige deres tanker højt når du har en kjole på som ikke gør noget godt for dig. Chancen for at du vil komme til at skulle prøve kjoler som ikke helt kan lukke i ryggen eller lign. er ret stor (det er den nærmest uanset ens størrelse når man taler brudekjoler) og så er det måske ikke så rart at stå foran nogen mennesker man ikke har det sådan heeelt på bølgelængde med.

En anden ting du kan være obs på er, at der er meeeeget stor forskel på hvordan prøverummene hos de forskellige kjoleforretninger fungerer. Det ville jeg virkelig ønske at nogen havde fortalt mig! Så havde jeg fx ikke besøgt Casa Lezar! Der er der nogle semi-gennemsigtige gardiner foran nogle bittesmå prøverum, så man skal virkelig ikke være særlig blufærdig derinde. Helt modsat havde jeg i Kennedys mit HELT eget prøverum hvor døren blev lukket! Mega luksus og trygt for en som mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit råd til dig vil være at tage nogen med som du er 100% tryg ved og som både kan fortælle dig når du ser smuk - og som tør at sige deres tanker højt når du har en kjole på som ikke gør noget godt for dig. Chancen for at du vil komme til at skulle prøve kjoler som ikke helt kan lukke i ryggen eller lign. er ret stor (det er den nærmest uanset ens størrelse når man taler brudekjoler) og så er det måske ikke så rart at stå foran nogen mennesker man ikke har det sådan heeelt på bølgelængde med.

En anden ting du kan være obs på er, at der er meeeeget stor forskel på hvordan prøverummene hos de forskellige kjoleforretninger fungerer. Det ville jeg virkelig ønske at nogen havde fortalt mig! Så havde jeg fx ikke besøgt Casa Lezar! Der er der nogle semi-gennemsigtige gardiner foran nogle bittesmå prøverum, så man skal virkelig ikke være særlig blufærdig derinde. Helt modsat havde jeg i Kennedys mit HELT eget prøverum hvor døren blev lukket! Mega luksus og trygt for en som mig!

Jeg kan også kun tale godt om Kennedys - og så vil jeg sige, at uanset hvilken størrelse man har, skal man have sin gode fantasi med sig, for det er sjældent de har den rigtige størrelse. Jeg er en str. 36, og jeg prøvede mange kjoler, der heller ikke kunne lukkes, eller som skulle strammes til, fordi de var for store. Det bedste er at stole på skrædderen, når de fortæller hvordan den vil komme til at sidde i den rette størrelse (og her synes jeg Kennedys er både søde og ærlige).

Jeg vil dog lige sige, at da jeg købte min kjole i Kennedys var der så meget tryk på, at vi var i et "prøverum" ude i deres store sal med kjoler. Der var stadig helt dækket til hvor jeg skiftede, men når de har rigtigt travlt er der desværre ikke plads i prøve-værelserne kun. Deres udsalgsperiode er ovre, så det sker nok ikke umiddelbart igen.

Men ja - der er da en lille køretur til Jylland :)

Til gode venners bryllup skulle festen også slutte kl 02, og det var slet intet problem - jeg tror ikke der var nogen, der ikke også så småt var klar til at tage hjem der. Alternativt kan I måske byde på en morgenfest-øl på et hyggeligt værtshus? Så kan festaber få lov at fortsætte :)

Dejligt at læse din tråd, jeg glæder mig til at følge med!

0

Del dette indlæg

Det er jo en velkendt problemstilling og har været det i mange år. I hvertfald for mig hvad enten det så var en tur til Lalandia, deltagelse i en fest eller andet. Siger som jeg gjorde de gange; Prøv at hør. Det er jo ikke sådan at alle render rundt er såkaldte idealkvinder og er åleslanke og det ved kollegaen også. Det er heller ikke sikkert at de bliver kønnere af den grund. Udseende handler om meget andet end vægt og størrelse. . :) Tag en tur til Lalandia, en typisk bryllupsfest eller som her en brudekjoleforretning. Så får du syn for sagen. Du vil ikke skille dig ud fra mængden, herunder fra det som forretningen og kollegaen er vant til :)

Du har nok ret - man ser altid sig selv meget anderledes end virkeligheden. :)

0

Del dette indlæg

Rart at få lidt fif til hvor jeg nok skal undgå at tage hen - tror det ville ende med at jeg droppede den butik med det samme hvis de placerede mig sådan et sted. :/

0

Del dette indlæg

Jeg kan også kun tale godt om Kennedys - og så vil jeg sige, at uanset hvilken størrelse man har, skal man have sin gode fantasi med sig, for det er sjældent de har den rigtige størrelse. Jeg er en str. 36, og jeg prøvede mange kjoler, der heller ikke kunne lukkes, eller som skulle strammes til, fordi de var for store. Det bedste er at stole på skrædderen, når de fortæller hvordan den vil komme til at sidde i den rette størrelse (og her synes jeg Kennedys er både søde og ærlige).

Jeg vil dog lige sige, at da jeg købte min kjole i Kennedys var der så meget tryk på, at vi var i et "prøverum" ude i deres store sal med kjoler. Der var stadig helt dækket til hvor jeg skiftede, men når de har rigtigt travlt er der desværre ikke plads i prøve-værelserne kun. Deres udsalgsperiode er ovre, så det sker nok ikke umiddelbart igen.

Men ja - der er da en lille køretur til Jylland :)

Til gode venners bryllup skulle festen også slutte kl 02, og det var slet intet problem - jeg tror ikke der var nogen, der ikke også så småt var klar til at tage hjem der. Alternativt kan I måske byde på en morgenfest-øl på et hyggeligt værtshus? Så kan festaber få lov at fortsætte :)

Dejligt at læse din tråd, jeg glæder mig til at følge med!

Mange tak :)

Ja, er også noget til den beslutning, at det bliver der lokale, så må de sidste gæste tage med os videre (om det bliver den lokale ellers i vores have må tiden så vise :))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker at jeg måske lige skal fortælle lidt mere om os selv :)
Vi mødte hinanden for 14 år siden via Dating.dk - her fandt vi ud af at vi boede i samme kommune, kom fra samme lokal område og endda havde flere bekendte til fælles, men havde dog aldrig stødt på hinanden.
Jeg var ikke i tvivl efter vores første date - som foregik i hans lejlighed med en videofilm (meget hyggeligt) Der gik herefter 4 år før vi havde en nat væk fra hinanden, så det var nærmest kærlighed ved første blik :)

Kasper arbejder som lokomotivfører og jeg er lønbogholder hos Novo Nordisk - vi bor i hus i Ballerup og elsker at rejse :) I næste måned tager vi 2 uger til USA (L.A., San Diego, Las Vegas, Yosemite og San Fransico) hvilket vi glæder os meget til. Vi bor sammen med vores 2 dejlige katte, Ferdinand og Luna. Vi har endnu ingen børn, men håber at det meget snart sker (om så jeg skal være højgravid brud :))

0

Del dette indlæg

Fandt nogle billeder af "vores" lokale - ehhm dog er de fra en Folkedanseklubs hjemmeside (så se lige bort fra det :))

Mit problem er de blå stole - de passer slet ikke ind i det farveskema som jeg gerne ville have haft.

Nogen der kan komme med lidt input? :wink:

post-75190-0-09176400-1429812023_thumb.j

post-75190-0-89164900-1429812040_thumb.j

post-75190-0-54751700-1429812046_thumb.j

0

Del dette indlæg

Rigtig fine lokaler😀 det ser rigtig hyggeligt ud! Stolene skal sagtens fikses. Enten kan du købe chaircovers, eller lave nogen selv. Man kan dele et billigt hvidt lagen og i to, så er der til to stole. Smid stoffet over og bind en tyl sløjfe om ryggen. Begge dele koster jo lidt, men det løser det i al fald😊 tjek evt. Om det ligeså godt kan betale sig at leje nogle andre et andet sted😊

Redigeret af Cathla
0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige chair covers, det synes jeg umiddelbart er den "letteste" måde at ændre udtrykket. Der er masser af gode diy's på nettet, men du kan også hoppe på et let udgangspunkt og købe covers, der så kan pyntes. Se fx ebay.

Hvad er det nu jeres farver er? Jeg kan simpelthen ikke huske det.. Jeg synes egentlig den blå farve stolene har er ret flot, jeg kunne godt se mulighed for at kombinere det med fx gammelrosa, guld og hvid :)

På den fantastiske blog The Perfect Palette er der virkelig meget god inspiration til at arbejde med farver. Se fx det her smukke design..

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige chair covers, det synes jeg umiddelbart er den "letteste" måde at ændre udtrykket. Der er masser af gode diy's på nettet, men du kan også hoppe på et let udgangspunkt og købe covers, der så kan pyntes. Se fx ebay.

Hvad er det nu jeres farver er? Jeg kan simpelthen ikke huske det.. Jeg synes egentlig den blå farve stolene har er ret flot, jeg kunne godt se mulighed for at kombinere det med fx gammelrosa, guld og hvid :)

På den fantastiske blog The Perfect Palette er der virkelig meget god inspiration til at arbejde med farver. Se fx det her smukke design..

Rigtig fine lokaler😀 det ser rigtig hyggeligt ud! Stolene skal sagtens fikses. Enten kan du købe chaircovers, eller lave nogen selv. Man kan dele et billigt hvidt lagen og i to, så er der til to stole. Smid stoffet over og bind en tyl sløjfe om ryggen. Begge dele koster jo lidt, men det løser det i al fald😊 tjek evt. Om det ligeså godt kan betale sig at leje nogle andre et andet sted😊

Ja, chair covers har jeg også haft tænkt på - problemer er blot at disse stole er med armlæn :pokey:

Så fandt jeg nogle engangs chair covers, men de ser ud til at være i temmelig skidt kvalitet - samtidig er de en anelse gennemsigtige.

Min farver var endnu ikke valgt, men havde kigget på nedenstående:

post-75190-0-05445000-1429873195_thumb.j

post-75190-0-41814000-1429873387_thumb.j

post-75190-0-91553500-1429873393_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer