Miss-Lena

Hjælp - din mening om tylskørt

70 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ELSKER tyl - og er også endt i en tylbrudekjole (nøj, jeg er spændt på hvad kæresten siger :blink:) Jeg elsker ideen - og er især VILD med dit allerførste billede med tylskørt og glimmertoppen.. Jeg er sikker på, at jeg ville kunne bruge det igen og igen - nytår, barnedåb (ikke mine børns, vi har hvad vi skal have..) og så er der vidst nok en der bliver 30 næste år :boohoo:

0

Annonce ♥

Uhh, de er så fine! Jeg kunne absolut finde på at købe sådan en sag, og så hoppe i det til nytår eller andre festlige lejligheder :a1221:

Jeg er i øvrigt med på en pris på omkring 4-500 kr.

0

Annonce ♥

Altså, JEG er total FOR tylskørter og fandt en masse af de viste billeder i min jagt på mit tylskørt :-) Jeg kunne sagtens finde på at købe et igen i en anden farve til en anden festlig lejlighed (skal selv til to bryllupper i år i september - bliver du klar dér?) :-D

post-65672-0-59149700-1429857688_thumb.j

0

Ih, jeg kunne simpelthen ikke slippe tanken om tylskørt som fest-dress til konfirmation på fredag, så i går var jeg i sving ved symaskinen. Det er slet ikke blevet så perfekt som det Lena kan klare, så jeg får nok svært ved at lade være med at købe et mere, men jeg er ret glad for at kunne have et på hele tiden nu ;) Tak for inspirationen, jeg glæder mig til du er i luften!

post-76831-0-35879900-1429858113_thumb.j

0

Altså, JEG er total FOR tylskørter og fandt en masse af de viste billeder i min jagt på mit tylskørt :-) Jeg kunne sagtens finde på at købe et igen i en anden farve til en anden festlig lejlighed (skal selv til to bryllupper i år i september - bliver du klar dér?) :-D

Nu kan jeg ikke lige finde tråden igen, hvor var det fra?

0

Annonce ♥

Mit tylskørt er fra Etsy, sælgeren her https://www.etsy.com/shop/SweetPeaAndButtercup?ref=pr_faveshops

Men det ville være billigere, hvis Lena kunne lave noget lignende, for der røg lidt ekstra på med moms/told fra USA.

Tak :-)

0

Ihhh hvor cool - Og ja Soon2bemrsH du så forrygende ud. Jeg er ved at oprette et selskab og har bestilt tylprøver og alt muligt. Regner faktisk med at være så småt klar i Juni. Måske de første billeder bliver liiidt ubehjælpelige :)

Lige nu leder jeg efter ting og sager der passer til konceptet fx bælter og andre ting man kan pimpe nederdelene med.

0

Ih, jeg kunne simpelthen ikke slippe tanken om tylskørt som fest-dress til konfirmation på fredag, så i går var jeg i sving ved symaskinen. Det er slet ikke blevet så perfekt som det Lena kan klare, så jeg får nok svært ved at lade være med at købe et mere, men jeg er ret glad for at kunne have et på hele tiden nu ;) Tak for inspirationen, jeg glæder mig til du er i luften!

Du ser brand hamrende godt ud og et fedt eksempel på man både kan dresse et tylskørt op og ned

0

Du ser brand hamrende godt ud og et fedt eksempel på man både kan dresse et tylskørt op og ned

:loveboard::loveboard: Tak, og god weekend! :)

0

Jeg synes, at det er en genial idé. Hvis jeg ikke allerede var blevet gift, så var mit valg nok landet på et tylskørt i dag (men det er nok pga. dårlige erfaringer).

Men jeg skal helt sikkert have et tylskørt til kobberbrylluppet om 11 år :)

Prismæssigt ville jeg være villig til at betale 400-500 kr. for et plain tylskørt i tealenght, lidt mindre for et kort og lidt mere for et helt langt. Hvis der kommer pynt/bælte på, så ville jeg nok være villig til at lægge et par 100 kr. mere, men ville nok ikke betale over 900 kr. for et langt med pynt.

0