wtb

Herregård/luksus sommerhus ell. i Østjylland

10 posts in this topic

Jeg/vi skal giftes næste år, men vi har stadig ikke fundet det rigtigt sted til vores bryllup.

Jeg har set man kan leje en hel gård med festsal, køkken, bad, og soveværelser desværre ligger de bare alle sammen på Fyn:/

Er der nogle der har kendskab til "luksus"sommerhuse, gårde mfl. i Østjylland (Fra Vejle op til Syddjurs) Hvor man vil kunne holde bryllup? :)

Vi bliver ca. 55-60 mennesker inkl. børn
Vi vil gerne selv stå for pyntning og mad, så altså ikke en Kro
Der skal være mulighed for overnatning (ikke nødvendigvis til alle gæster)

Et sommerhus med udsigt til strand eller skov hvor der er en stor flad plæne med mulighed for at stille telt op vil også kunne have interesse :)

0

Annonce ♥

Kender ingen egentlige luksussommerhuse på de kanter. Kender også kun husene på Fyn når vi taler om sommerhuse til fest og der har vist nok været lidt bøvl med en udlejer tidligere. Om det stadig er tilfældet ved jeg ikke.

Men jeg ville klart kigge på Wigwam i Horsens. Selvom det er en spejderhytte så er det i mine øjne meget luksuriøst og stadigvæk lidt "rustikt". Anbefalede det til nogle herinde fra sidste år og de var ellevilde og bookede det. Der er også overnatningsmuligheder til gæsterne og udendørsarealer som muliggør jeres teltplaner.

0

Jeg ved bla. at Novasol har store "sommerhuse". Det kunne være der var noget i jeres ønsket område.

Jeg linker i hvert fald til der side med stor huse som de selv begrunder med "grund til at feste" :)

http://www.novasol.dk/inspiration/store-ferieboliger/arrangementer.html?utm_source=inspiration_xxl&utm_medium=teaser&utm_campaign=Store%20ferieboliger&

0

Annonce ♥

Kender ingen egentlige luksussommerhuse på de kanter. Kender også kun husene på Fyn når vi taler om sommerhuse til fest og der har vist nok været lidt bøvl med en udlejer tidligere. Om det stadig er tilfældet ved jeg ikke.

Men jeg ville klart kigge på Wigwam i Horsens. Selvom det er en spejderhytte så er det i mine øjne meget luksuriøst og stadigvæk lidt "rustikt". Anbefalede det til nogle herinde fra sidste år og de var ellevilde og bookede det. Der er også overnatningsmuligheder til gæsterne og udendørsarealer som muliggør jeres teltplaner.

Tak, det ser bestemt ud som noget vi ville kunne være interesseret i :)

0

Jeg ved bla. at Novasol har store "sommerhuse". Det kunne være der var noget i jeres ønsket område.

Jeg linker i hvert fald til der side med stor huse som de selv begrunder med "grund til at feste" :)

http://www.novasol.dk/inspiration/store-ferieboliger/arrangementer.html?utm_source=inspiration_xxl&utm_medium=teaser&utm_campaign=Store%20ferieboliger&

Tak det vil jeg lige kigge på :)

0

Ved ikke om Skive er lige lovligt langt væk, men her kan du leje en herregård, hvor der er tilhørende overnatning: http://www.hesthave.dk

0

Annonce ♥

Neg har været til bryllup i wigwam, det var så hyggeligt. De blev viet udenfor. Der er der ligesom en slags "arena" hvor gæsterne kan sidde. Så sidst på aftenen var der bål. Det var så hyggeligt.

Vi selv holdet ved harlev mølle. Det var super flot og romantisk, men der er ikke overnatning. Det er tilladt selv at medbringe madrasser og sove der, men der er ellers ikke sovefaciliteter.

0

Når vi taler feststeder med overnatning i Jylland er der jo flere muligheder. Jeg kan nævne følgende hvor jeg selv har spillet og kun kan sige god for:

Harlev Mølle (der er så ikke overnatningsmuligheder)
Sinding Feriecenter (det er så heller ikke på den strækning)

Hostrup Hovedgaard (det er så i Skive)
Wigwam

og en række andre steder som jeg ikke lige kan komme på men her vil jeg klart pege på Wigwam på grund af geografien.

0