Rønnebær

Drinksdispenser - blade/pynt i

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja vi tøede dem op i dispenserne, jeg frøs ned i poser med 1 liter i hver og så tilsatte pigerne bare en liter vand pr pose de smed i dispenseren

Tak for opskrift og udførlig beskrivelse, så må selv jeg kunne finde ud af det! 😊 men hold da op det lyder som mange citrusfrugter, er det derfor det er smart med den elektriske, eller hvorfor? 😉👍

0

Del dette indlæg

Ja vi tøede dem op i dispenserne, jeg frøs ned i poser med 1 liter i hver og så tilsatte pigerne bare en liter vand pr pose de smed i dispenseren

Tak for opskrift og udførlig beskrivelse, så må selv jeg kunne finde ud af det! 😊 men hold da op det lyder som mange citrusfrugter, er det derfor det er smart med den elektriske, eller hvorfor? 😉👍

Det er rigtig mange.... Ens hænder bliver smadret hvis man skal presse så mange i hånden.... Jeg lavede en god handel hos vores lokale supermarked så jeg fik citrusfrugter til en god pris

0

Del dette indlæg

Det er rigtig mange.... Ens hænder bliver smadret hvis man skal presse så mange i hånden.... Jeg lavede en god handel hos vores lokale supermarked så jeg fik citrusfrugter til en god pris

Tænkte nok jeg, vi må have skaffet en presser så! 😊 og god ide med supermarkedet, det er da i hvert fald forsøget hver😊

Hvad frøs du egentligt komcentraten ned i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte nok jeg, vi må have skaffet en presser så! 😊 og god ide med supermarkedet, det er da i hvert fald forsøget hver😊

Hvad frøs du egentligt komcentraten ned i?

I dobbelt fryseposer, det fylder mindst i fryseren og så skal de bare smides ud når koncentratet er taget ud.... Dejligt nemt

0

Del dette indlæg

Så har jeg forsøgt mig med det.. Synes den blev ret sur i de forhold. Men prøver mig frem.

Og hvis man vil have en anden variant end citron lemonade OG gerne vil gøre det let.

Så har rynkeby lavet en lækker økologisk lemonade af granatæble og mynte. Den smager skønt. Og så er den fin i farven.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak til Camilla Krøier for meget udførlige beskrivelser af, hvordan man skal gribe sådan en lemonade-sag an helt ned i detaljerne! Det hjælper virkelig, når man ikke er den store gør-det-selv-type i køkkenet!

Så lidt :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer