MissDalager

Askepot fødder (str. 36)

8 posts in this topic

Hej piger.

Jeg er i den situation at jeg har askepot fødder (små fødder str. 36) jeg kan ikke rigtig finde de rigtige sko.

Jeg er ikke typen som køber sko i udlandet.

Hvad har I fundet på? Må jeg se jeres sko? Hvor har i evt. købt dem?

Knus

0

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg er i den situation at jeg har askepot fødder (små fødder str. 36) jeg kan ikke rigtig finde de rigtige sko.

Jeg er ikke typen som køber sko i udlandet.

Hvad har I fundet på? Må jeg se jeres sko? Hvor har i evt. købt dem?

Knus

Jeg synes ikke størrelse 36 plejer at være et problem, da almindelige damesko oftest laves fra 36-41/42? Jeg har ikke købt sko endnu, men har kig på flere skosider. Jeg ved at mange herinde køber dansesko, fordi de sidder godt og har en lille hæl. De kan feks. fås her: http://www.dansebutikken.dk/shop/frontpage.html

Jeg kigger selv efter sko på shoescribe.com, theoutnet.com, carlaf.dk, carlaandme.dk, kassandra.dk osv, men det er jo meget forskelligt hvad man lige er til :)

0

Jeg har købt mine sko på Lilly's hjemmeside. De havde nogle tilbud, så jeg var heldig at få dem rigtigt billigt. Det er en str. 39, men jeg kan se at de også har mindre str., da de jo også har konfirmationskjoler, tilbehør osv. Måske kan du også finde noget godt der, alt efter hvad du går efter. ;)

0

Jeg er str 36 og har meget smalle fødder, men gik bare en tur rundt i sko-butikkerne :) Synes aldrig jeg har problemer med at finde sko. Men gik heller ikke efter et par deciderede brudesko - købte guld ruskinds sko. Men vil da tro brudebutikker også lægger inde med str 36.

0

Annonce ♥

Hej SKC

Tak for info, men det er ikke helt sådan nogle jeg leder efter :)

0

Jeg bruger selv str 36. Jeg fandt et par i Bianco sko. Det er en sølv sandal. Jeg måtte ned i en str 35. :) Mine fødder havde ændret sig efter nr 2 graviditet, så en lukket kunne det ikke være. Hold humøret oppe selv om du har prøvet mange sko. Du skal nok finde det rigtige par. ;)

0

Jeg bruger selv 36-37, og synes der er mange sko i de forskellige butikker - bl.a. Casa Lezar, Nicolai, Bride Fashion.

Ellers tjek kassandra.dk, notabene.dk, apair.dk, brandos.dk, zalando.dk

0

Annonce ♥