Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:heart:Drømme Hairpiece :heart:


_______________ :heart: _______________




Jeg søgte på hairpiece igår på IG og der kom mange rigtig fine frem og så fik jeg øje på og så var jeg solgt :7himmel:


Det var en kombination af det jeg havde i mit hoved, så skrev sagt til sælger som er fra udlandet.


Hun skrev tilbage at jeg skulle sende en email for at høre prisen osv. Så det er hermed gjort her til morgen.



Håber virkelig ikke den er alt for dyr og så håber jeg selvfølgelig også at hun sender til DK :cheerleader3:



I skal bestemt ikke snydes for et billede af det smukke hairpiece jeg er faldet for :loveshower:


post-43752-0-15459500-1439870627_thumb.j

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meget smukt headpiece :loveshower:

Ja det er vildt flot :loveshower:

Ellers kunne du jo tage fat i Miss Lena herinde. Mener det er den slags hun laver . :)

Og ja butterfly klart hvis du spørger mig . :)

Tak for tippet, har skrevet til hende igår aftes. :cheerleader3:

Hov hun er jo også herinde.. Gadegaard design... Men miss lenas ting er også utroligt smukke..

Tak for tippet, jeg prøver at skrive til hende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveflag:Skoene :loveflag:


_______________ :heart: _______________




Skoene har været et stykke tid undervejs, da de desværre blev taget i tolden :td:


- men det er jo hvad der kan ske når man køber fra udlandet!



Jeg havde bestilt dem i str. 40, kan så se da jeg åbnede dem før at der står str. 41 under skoen.


Så tænkte jeg ÅH nej, nu kan jeg heller ikke passe det par!!



Så prøvede jeg dem på og gudskelov sad de godt og var faktisk behagelige at have på :cheerleader3:


Mig og tårnhøje sko er ikke mig, så synes den hæl passere super godt :)


De har også lidt glimmer effekt, super fint.



post-43752-0-82563800-1439991823_thumb.j



post-43752-0-37508400-1439991830_thumb.j


Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhh hvor er de bare fine, de sko... må altså lige tilstå at jeg tænkte sådan på Wizard of Oz, men jeg elsker dem... SÅ flotte...

Tusind tak :)

Haha måtte altså lige google Wizard of oz, kan godt se ligheden mellem hendes røde glimmer sko og så mine :biggrin::lol:

Det var nu meget sjovt at se :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lurer lidt med fra sidelinjen, da jeg også skal giftes næste sommer - men hold nu op, du er flere meter foran i planlægningen! :o Kjolevalg, sko og brudesvend er da slet ikke til at stå for :)

Redigeret af girl_beat
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er SLET ikke til rød men HOLD OP hvor er de fine de sko! Åh dem bliver du glad for er jeg sikker på!

Elsker strukturen i stoffet!

Jeg håber også jeg bliver glad for dem, vil dog have et par flade sko med til festen, for jeg kender næsten mine fødder, de vil gerne have noget behageligt på senere :tunge:

Jeg lurer lidt med fra sidelinjen, da jeg også skal giftes næste sommer - men hold nu op, du er flere meter foran i planlægningen! :o Kjolevalg, sko og brudesvend er da slet ikke til at stå for :)

Det er du helt velkommen til :)

Hvornår skal du giftes?

Jeg kan godt lige at være i god til hvis det kan lade sig gøre, der er kun 9 måneder tilbage og når vi når februar måned og til april så er det sidste skoleforløb og så kommer svendeprøven.. Så jeg får rigeligt at se til :) Så kommer det nok ikke til at stå så meget i brylluppets tegn til den tid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower:MILEPÆL - 9 MÅNEDER :loveshower:


_______________ :heart: _______________




Jeg føler stadig at jeg lige har startet denne tråd og der var over 1 år til den store dag.


og nu er der kun 9 måneder, tiden går nok hurtigt :cheerleader3:



Men har da også fået styr på en del siden jeg startede tråde, så det er skønt :)

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med det kommende bryllup.. :)

Super fin planlægningstråd - glæder mig til at følge med..

Tusind tak, og kan da kun sige i lige måde :-)

Hyggeligt at du også er kommet herind Christina.

Har du ikke en planlægningstråd?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Hairpiece købt :loveshower:


_______________ :heart: _______________




Så fik jeg endelig taget mig sammen til at skrive til Miss Lena og spørge om hun kunne lave sådan et hairpiece efter min smag og det kunne hun selvfølgelig :cheerleader3:



Det er super smukt det resultat det endte ud i, er super glad for det og glæder mig bestemt til


at have det i håret til den store dag :7himmel:



I skal bestemt ikke snydes for et billede :)



post-43752-0-31712700-1441367905_thumb.j


Redigeret af Brineh
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer