Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 indlæg i dette emne

Nu har jeg bladret lidt på din tråd, og hvor ser det fint ud alt sammen :cheerleader3: Din RØDE tråd skinner igennem i det hele. Nu er der heller ikke længe til jeres store dag, kan jeg se ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bladret lidt på din tråd, og hvor ser det fint ud alt sammen :cheerleader3: Din RØDE tråd skinner igennem i det hele. Nu er der heller ikke længe til jeres store dag, kan jeg se ()()

Tusind tak :)

Nej tænk i morgen er der kun 4 måneder tilbage, tænker hvor tiden dog flyver afsted uden man egentlig kan følge med :o

Så det er godt i er gået igang nu med planlægningen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kirkehæfte "cover"

________________ :heart: _______________

Jeg fik siddet og leget lidt med "coveret" igår eftermiddags.

Her til morgen fik jeg tilpasset det, det tog omkring 6 forsøg med print, før jeg syntes at den var der :lol:

Kirkehæfte Collage.jpg

Nu skal jeg bare have fundet ud af om den bare skal være hvid eller måske en lys rød, hvis man kan få det.

Indeni skal der være endnu en folder med salmer :)

Tænker man måske kan kombinerer, rød og hvid, så coveret er rød og folderen indeni er hvid.

Må nok hellere lave en prøve for at se hvad jeg synes :biggrin:

Rigtig fint kirkehæfte :) Det ligner dem vi har lavet, så kan jo kun syntes godt om det, hehe. :loveshower:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirkehæfte "cover"

________________ :heart: _______________

Jeg fik siddet og leget lidt med "coveret" igår eftermiddags.

Her til morgen fik jeg tilpasset det, det tog omkring 6 forsøg med print, før jeg syntes at den var der :lol:

Kirkehæfte Collage.jpg

Nu skal jeg bare have fundet ud af om den bare skal være hvid eller måske en lys rød, hvis man kan få det.

Indeni skal der være endnu en folder med salmer :)

Tænker man måske kan kombinerer, rød og hvid, så coveret er rød og folderen indeni er hvid.

Må nok hellere lave en prøve for at se hvad jeg synes :biggrin:

Rigtig fint kirkehæfte :) Det ligner dem vi har lavet, så kan jo kun syntes godt om det, hehe. :loveshower:

Ja det er en flot "model" til at lave kirkehæfte, der kan være så mange ting :)

Tror faktisk det er den de fleste bruger, når man tænker på kirkehæfter - men det er skønt at se så mange variationer af det :loveshower:

Skal man selv stå for at lave kirkehæfte?

Ja hvis du gerne vil lave det lidt personligt, ellers er der salme bøger i kirken som man kan låne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Milepæl - 4 måneder

________________ :heart: _______________

Nu begynder jeg faktisk at få lidt stresse på, for der er kun 4 måneder tilbage til vi skal giftes

og synes stadig vi mangler en masse :blink:

Kender i ikke det??

attachicon.gif2016-01-21 05.40.42-02.jpg

tillykke :) Det bliver så spændende..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen, det er så spændende :a1221: Jeg synes tiden flyver afsted, vi har også kun 4 måneder tilbage lige om lidt - prøver virkelig at nyde tiden, men stressen har altså meldt sin ankomst! Der er så mange hængepartier stadig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milepæl - 4 måneder

________________ :heart: _______________

Nu begynder jeg faktisk at få lidt stresse på, for der er kun 4 måneder tilbage til vi skal giftes

og synes stadig vi mangler en masse :blink:

Kender i ikke det??

attachicon.gif2016-01-21 05.40.42-02.jpg

tillykke :) Det bliver så spændende..

Tak :loveshower:

Tillykke med milepælen :loveshower::loveshower::loveshower: tiden går bare alt for hurtigt .....jeg har snart 7 mdr tilbage og synes ikke det er tid nok pt hvor jeg ikke er i skole .....så det skal jo udnyttes :wink:

Tak :loveshower:

Synes TIDEN går aaaaaaalt for hurtigt og snart får jeg stress, skal på mit sidste hovedforløb med svende prøve her d. 4/2-21/4 og ved at det bliver en stressende periode samtidlig med en 5 års tema fødselsdag den 23/4 som også lige skal planlægges :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen, det er så spændende :a1221: Jeg synes tiden flyver afsted, vi har også kun 4 måneder tilbage lige om lidt - prøver virkelig at nyde tiden, men stressen har altså meldt sin ankomst! Der er så mange hængepartier stadig.

Tusind tak :)

Synes tiden går aaaaaaalt for hurtigt og snart får jeg stress, skal på mit sidste hovedforløb med svende prøve her d. 4/2-21/4 og ved at det bliver en stressende periode og samtidlig med forberedelse til en 5 års tema fødselsdag den 23/4 som også lige skal planlægges :sm:

Så prøver så vidt muligt at få lavet det meste DIY inden jeg skal i skole om små 2 uger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen, det er så spændende :a1221: Jeg synes tiden flyver afsted, vi har også kun 4 måneder tilbage lige om lidt - prøver virkelig at nyde tiden, men stressen har altså meldt sin ankomst! Der er så mange hængepartier stadig.

Tusind tak :)

Synes tiden går aaaaaaalt for hurtigt og snart får jeg stress, skal på mit sidste hovedforløb med svende prøve her d. 4/2-21/4 og ved at det bliver en stressende periode og samtidlig med forberedelse til en 5 års tema fødselsdag den 23/4 som også lige skal planlægges :sm:

Så prøver så vidt muligt at få lavet det meste DIY inden jeg skal i skole om små 2 uger.

Ja tiden går virkelig hurtigt nu! Årh ja - så er der mange ting der skal være styr på! Forstår godt i vil have det meste DIY færdigt snart, så skal man ikke tænke på det den sidste tid op til brylluppet. :) I får nok at se til, lyder det til!

Herhjemme tager manden også til Jylland slut marst/start april i 11 uger. Så vi vil også bare så gerne have næsten ALT færdigt inden han tager afsted, han kommer hjem fra Kolding torsdag hvor vi skal giftes lørdag. Så det stresser også lidt synes jeg :unsure: Og han vil så gerne være en del af det, så vi må også knokle for at nå det hele inden han tager på skole. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

#1: Kirkehæfter - halvvejs


________________ :heart: _______________



Idag har vi brugt lidt tid på at købe ind til vores kirkehæfter, da jeg helt gerne ser at vi får lavet så meget som muligt


af vores DIY inden jeg starter i skole her d. 4/2.



Vi har nu printet 30 stk. og salmerne ligger også klar til at blive printet, dog vil vi lige vente til vi har snakket med præsten.


Så nu er vi da halvvejs med dem :)



Det røde karton betalte vi 45 kr. for 30 stk. så det er faktisk en rigtig flot pris synes jeg :)



post-43752-0-25953300-1453561454_thumb.j



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle super flotte kirkehæfter du har lavet! :loveshower:

Hvor spændende at der ikke er så lang tid igen. Jeg kan godt forstå at du begynder at stresse lidt (det ville jeg nok også selv), men jeg er sikker på at i nok skal nå det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er de blevet gode :cheerleader3:

Tak :)

Glæder mig til de er helt færdige, men det bliver først efter den 26/4 :pokey:

(der er aaaaalt for lang tid til)

Sikke nogle super flotte kirkehæfter du har lavet! :loveshower:

Hvor spændende at der ikke er så lang tid igen. Jeg kan godt forstå at du begynder at stresse lidt (det ville jeg nok også selv), men jeg er sikker på at i nok skal nå det hele :cheerleader3:

Tusind tak skal du have :)

Ja jeg håber på vi kan nå det hele :cheerleader3:

Vi har ihvertfald lavet lidt idag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vandflasker - FÆRDIGE


________________ :heart: _______________



Vi var en tur i Tyskland igår og der blev handlet lidt ind til den store dag.


Jeg havde på forhånd printet mærkaterne ud som skulle på vandflaskerne.



Det er skønt at kunne strege endnu en DIY af listen :)


Så idag, har stået lidt i brylluppets tegn, vi havde fordelt det godt ud.


Manden skar mærkaterne ud, sønnen tog de mærkater af fra vandflaskerne og jeg kom de nye på :loveshower:


post-43752-0-84138400-1454248225_thumb.j



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vandflasker - FÆRDIGE

________________ :heart: _______________

Vi var en tur i Tyskland igår og der blev handlet lidt ind til den store dag.

Jeg havde på forhånd printet mærkaterne ud som skulle på vandflaskerne.

Det er skønt at kunne strege endnu en DIY af listen :)

Så idag, har stået lidt i brylluppets tegn, vi havde fordelt det godt ud.

Manden skar mærkaterne ud, sønnen tog de mærkater af fra vandflaskerne og jeg kom de nye på :loveshower:

attachicon.gifPicMonkey Collage.jpg

total teamwork der :cheerleader3: men hvor er de bare blevet fine og super fedt at der nu er endnu en ting der ku streges af listen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vandflasker - FÆRDIGE

________________ :heart: _______________

Vi var en tur i Tyskland igår og der blev handlet lidt ind til den store dag.

Jeg havde på forhånd printet mærkaterne ud som skulle på vandflaskerne.

Det er skønt at kunne strege endnu en DIY af listen :)

Så idag, har stået lidt i brylluppets tegn, vi havde fordelt det godt ud.

Manden skar mærkaterne ud, sønnen tog de mærkater af fra vandflaskerne og jeg kom de nye på :loveshower:

attachicon.gifPicMonkey Collage.jpg

total teamwork der :cheerleader3: men hvor er de bare blevet fine og super fedt at der nu er endnu en ting der ku streges af listen

Tusind tak søde Marie :)

Wauw hvor ser det bare godt ud med de vandflasker!

Var det svært at sætte mærkaterne på?

Tusind tak :biggrin:

Man skulle holde tungen lige i munden, for at de kom lige rundt hele vejen, så enderne blev pæne.

Men ellers var det ikke så slemt igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vaser + blomster - FÆRDIGE


________________ :heart: _______________



Kartoffelglasene fik en sidste gang i søndags.


Jeg har fri idag og så kunne jeg ligeså godt lige få bikset de blonde bånd sammen,


så de vaser kunne blive færdige :)



Blomsterne har jeg købt på Ebay til næsten ingen penge og synes faktisk de er rigtig fine i vaser.



Skønt at kunne strege dem af tjek listen over DIY!


Imorgen starter jeg på mit sidste hovedforløb = svendeforløb.


Så tænker der ikke kommer til at blive meget tid til bryllups DIY.




post-43752-0-68206500-1454490431_thumb.j





0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vandflasker - FÆRDIGE

________________ :heart: _______________

Vi var en tur i Tyskland igår og der blev handlet lidt ind til den store dag.

Jeg havde på forhånd printet mærkaterne ud som skulle på vandflaskerne.

Det er skønt at kunne strege endnu en DIY af listen :)

Så idag, har stået lidt i brylluppets tegn, vi havde fordelt det godt ud.

Manden skar mærkaterne ud, sønnen tog de mærkater af fra vandflaskerne og jeg kom de nye på :loveshower:

attachicon.gifPicMonkey Collage.jpg

Super flotte vandflasker :) Lige et par spørgsmål:

I hvilken sammenhæng bruger du vandflaskerne til brylluppet?

Og hvordan har du lavet dine personlige mærkater, hvilket materiale er de i og hvor har du fået dem printet/lavet?

Sorry mine MANGE spørgsmål, men jeg kunne godt selv tænke mig at have sådan nogle slags til mit bryllup nemlig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer