Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sådan, så lykkedes det !

Hvor lyder det hyggeligt med præsten. Vores er på orlov til 1/6 så der går noget tid endnu. 

Rigtig godt salmevalg! "Jeg ved en blomst så favr og fin" er så yndig en melodi. 

Jeg er spændt på at høre angående pynt af kirken. Jeg har en masse roser i haven som jeg håber jeg må klippe af og pynte med deroppe, men jeg ved jo endnu ikke hvordan deres regler er :-) 

0

Del dette indlæg

16 minutes ago, blirjegnogensindegift said:

Sådan, så lykkedes det !

Hvor lyder det hyggeligt med præsten. Vores er på orlov til 1/6 så der går noget tid endnu. 

Rigtig godt salmevalg! "Jeg ved en blomst så favr og fin" er så yndig en melodi. 

Jeg er spændt på at høre angående pynt af kirken. Jeg har en masse roser i haven som jeg håber jeg må klippe af og pynte med deroppe, men jeg ved jo endnu ikke hvordan deres regler er :-) 

Den lille måned skal nok flyve afsted :)
Vi har ikke så meget forstand på salmerne, så da præsten fik lov til at vælge den, forklarede hun hvad den handlede om og det var virkelig smukt.

Jeg tror faktisk ikke vi måtte pynte op i kirken, de havde nogle forskellige "pakker" man kunne vælge imellem og så gjorde de det, mod betaling.
Der tænkte vi så at det gad vi altså ikke, for 45 min :)

0

Del dette indlæg

2 hours ago, Brineh said:

Møde med præsten
_____________ <3 ____________

Så havde vi møde med præsten igår, det tog omkring 1½ time :)

Vi fik snakket lidt, gennemgået dagen med hende og vi fik godkendt vores salmer.
Vi havde kun fundet 3 salmer, men hun sagde at der er plads til 4, så hun fik lov til at vælge den 4. :)

Så salmerne er disse og i denne rækkefølge:

<3 I østen stiger solen op
<3 Jeg ved en blomst så favr og fin - den valgte præsten
<3 I blev skabt som mand og kvinde
<3 Det er så yndigt at følges ad for to

Vi tog også en beslutning om at kirken skal være som den er, uden pynt, da det vil koste penge at få kirken til at pynte op.
Kirken er fin i sig selv :)

Efterfølgende vi bare selv en tur i kirken og fik taget lidt billeder.

Herfølge kirke 2.jpg

Dejligt at I nu også har styr på det. Din to do liste bliver kortere og kortere. 

3 uger igen. Bliver garanteret de hurtigste 21 dage i dit liv ☺

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Det kan sagtens være, at I kan få lov at pynte kirken selv :) Bare spørg præsten :) Det kan være, at kirken har små glaskolber til bænkerækkerne, som I skal bruge. Men det er ikke besværligt at finde ud af :) 

0

Del dette indlæg

1 hour ago, GoldRumble said:

Det kan sagtens være, at I kan få lov at pynte kirken selv :) Bare spørg præsten :) Det kan være, at kirken har små glaskolber til bænkerækkerne, som I skal bruge. Men det er ikke besværligt at finde ud af :) 

Ja, nemlig. Der er fine vaser ved bænkene, og det er dem jeg tænker man måske selv kan putte roser i. Nu spørger vi præsten, og er det ikke muligt så får vi dem til selv at pynte :-)

0

Del dette indlæg

11 hours ago, Brineh said:

Møde med præsten
_____________ <3 ____________

Så havde vi møde med præsten igår, det tog omkring 1½ time :)

Vi fik snakket lidt, gennemgået dagen med hende og vi fik godkendt vores salmer.
Vi havde kun fundet 3 salmer, men hun sagde at der er plads til 4, så hun fik lov til at vælge den 4. :)

Så salmerne er disse og i denne rækkefølge:

<3 I østen stiger solen op
<3 Jeg ved en blomst så favr og fin - den valgte præsten
<3 I blev skabt som mand og kvinde
<3 Det er så yndigt at følges ad for to

Vi tog også en beslutning om at kirken skal være som den er, uden pynt, da det vil koste penge at få kirken til at pynte op.
Kirken er fin i sig selv :)

Efterfølgende vi bare selv en tur i kirken og fik taget lidt billeder.

Herfølge kirke 2.jpg

hvor dejligt at der nu er styr på det også, så i kan få lavet kirke hæfterne færdige :) kan se vi har valgt to af de samme salmer <3 hvor er jeres kirke smuk 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 30/4/2016 at 7:12 AM, Brineh said:

Tusind tak :D
Ja synes tiden nærmer sig så hurtigt - 3 uger til den store dag!

Jeg havde fundet noget af det jeg godt ville have på pinterest og så lavet et screen shot af dem, så jeg havde dem på min mobil.
Vi satte os ned og kiggede billederne igennem af de tanker jeg havde angående hår og make up og så gik hun igang og hun var faktisk rigtig god og fik lavet en super flot frisure ud af de 3 billeder jeg viste hende :)
Så fandt vi også ud af at frisuren, skal rykkes ud til siden, så håret ligger på min skulder, istedet for at hænge bagi..
Ja hun tog billeder, hun er også fotograf, så hendes brudestyling hører der også billeder med i prisen :)

Hun at jeg kunne tage min brudekjole med til den store dag og så kunne jeg få taget nogle billeder hos hende også på den store dag som er med i prisen! :-D

Skal betale 2000 kr. i alt, for hår og make up, så er der prøvning med i prisen og stemningsbilleder med fra begge dage :)

Tusind tak :)
Hun skal både ligge hår og make up :)

Tak for din feedback :)

Jeg har selv lige sendt inspirationsbilleder til min frisør på forhånd, så hun kunne danne sig et indtryk af mine ønsker. Klipning, prøveopsætning og prøve make-up ordner vi en måned før brylluppet, og jeg er meget spændt på det hele. Hun kender mig rigtig godt, så min eneste lille bekymring har været, om hun kan se bort fra 'vi plejer' og tør give den lidt ekstra skrald, når der nu er tale om bryllupslook. Lyder som en yderst fair pris, du skal betale, især når der også er billeder med :)

0

Del dette indlæg

Kagesæt 
_______________ <3 _______________

Vi kom i tanke om i sidste uge at vi egentlig ikke have et kagesæt til den store dag
og det var ved at være lidt for sent til at købe et billigt på ebay med navn på!

Så vi søgte lidt rundt og ville heller ikke betale dyredomme for sådan et sæt, så fandt vi et hos TwoHeart bestilte vi det der og hentede det hos hende,
da det kun lå små  minutter fra hvor vi bor :)

Synes ikke skal snydes for et billede

2016-05-04 05.28.48-01.jpg

0

Del dette indlæg

2 hours ago, Brineh said:

Kagesæt 
_______________ <3 _______________

Vi kom i tanke om i sidste uge at vi egentlig ikke have et kagesæt til den store dag
og det var ved at være lidt for sent til at købe et billigt på ebay med navn på!

Så vi søgte lidt rundt og ville heller ikke betale dyredomme for sådan et sæt, så fandt vi et hos TwoHeart bestilte vi det der og hentede det hos hende,
da det kun lå små  minutter fra hvor vi bor :)

Synes ikke skal snydes for et billede

2016-05-04 05.28.48-01.jpg

fint kagesæt :) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fint :)

Til mit første bryllup, købte jeg også lidt blomster og bånd og dekorerede håndtaget lidt så det passede til temaet og så lidt mere festligt ud. Kagesætet har jeg endnu og bruger det hver gang vi har fødslesdag eller lign. og får kage :) 

0

Del dette indlæg

On 4/5/2016 at 7:34 AM, Marie E said:

fint kagesæt :) 

On 4/5/2016 at 9:47 AM, Karina og Dans Bryllup said:

Flot kagesæt :)

On 4/5/2016 at 9:57 AM, SilleMy said:

Rigtig flot! :)

Mange tak :)

On 4/5/2016 at 11:35 AM, Dkchelle said:

Rigtig fint :)

Til mit første bryllup, købte jeg også lidt blomster og bånd og dekorerede håndtaget lidt så det passede til temaet og så lidt mere festligt ud. Kagesætet har jeg endnu og bruger det hver gang vi har fødslesdag eller lign. og får kage :)

Ej det lyder som en god idé, det med at dekorere det lidt :)

0

Del dette indlæg

Drinks kort
___________________ <3 __________________

Vi har faktisk ikke rigtig haft snakket om drinks kort før for et par dage siden, så idag fik jeg lavet 2 stk.
med inspiration fra en anden brud som blev gift for et par år tilbage :)

Det tog lidt tid at få det lavet i power point, men synes det blev et rigtig flot resultat i sidste ende! :thumbsupsmileyanim:
14 dage til den store dag ()()

I skal bestemt ikke snyde for et billede af mit arbejde, som jeg faktisk er helt vild med.

PicMonkey Collage-01.jpg

Vi er i fuld gang med at få lavet de sidste små ting færdige, så der kommer nok løbende indlæg de næste par dage :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, Brineh said:

Drinks kort
___________________ <3 __________________

Vi har faktisk ikke rigtig haft snakket om drinks kort før for et par dage siden, så idag fik jeg lavet 2 stk.
med inspiration fra en anden brud som blev gift for et par år tilbage :)

Det tog lidt tid at få det lavet i power point, men synes det blev et rigtig flot resultat i sidste ende! :thumbsupsmileyanim:
14 dage til den store dag ()()

I skal bestemt ikke snyde for et billede af mit arbejde, som jeg faktisk er helt vild med.

PicMonkey Collage-01.jpg

Vi er i fuld gang med at få lavet de sidste små ting færdige, så der kommer nok løbende indlæg de næste par dage :biggrin:

:cheerleader3: de er blevet så flotte 

0

Del dette indlæg

Goodiebags til gæsterne
________________ <3 _______________

Vi var faktisk blevet færdige med dem, men da vi valgte at inviterer 3 gæster mere, måtte vi lige ud og købe lidt og lave dem :biggrin:

Vi har lavet gaveposerne helt selv ud af gave papir som vi tilfældigt faldt over i Kiwi minipris til 12 kr. rullen.
Da jeg så det rose papir, tænkte jeg "det må vi købe"! og godt vi købte det, for små 3 dage senere, var der ikke mere tilbage af det gave papir :lol:

Vi har brugt denne DIY fra youtube, dog har vi selv skulle regne os frem til størrelsen, der både skal være chips og en vand i.

PicMonkey Collage.jpg

Vi har faktisk lavet en lille leg "find din plads", hvor vi har lagt bordkortene ned i poserne,
derfor er der navn udenpå gaveposer som vil stå samlet på et bord.
Legen skal jeg nok fortælle mere om i et andet indlæg :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, Brineh said:

Goodiebags til gæsterne
________________ <3 _______________

Vi var faktisk blevet færdige med dem, men da vi valgte at inviterer 3 gæster mere, måtte vi lige ud og købe lidt og lave dem :biggrin:

Vi har lavet gaveposerne helt selv ud af gave papir som vi tilfældigt faldt over i Kiwi minipris til 12 kr. rullen.
Da jeg så det rose papir, tænkte jeg "det må vi købe"! og godt vi købte det, for små 3 dage senere, var der ikke mere tilbage af det gave papir :lol:

Vi har brugt denne DIY fra youtube, dog har vi selv skulle regne os frem til størrelsen, der både skal være chips og en vand i.

PicMonkey Collage.jpg

Vi har faktisk lavet en lille leg "find din plads", hvor vi har lagt bordkortene ned i poserne,
derfor er der navn udenpå gaveposer som vil stå samlet på et bord.
Legen skal jeg nok fortælle mere om i et andet indlæg :floejt:

De er bare SÅ fine jeres :cheerleader3: og er vild med jeres lille "find jeres plads" leg 

0

Del dette indlæg

21 hours ago, Marie E said:

De er bare SÅ fine jeres :cheerleader3: og er vild med jeres lille "find jeres plads" leg 

Tusind tak :biggrin:

9 hours ago, SilleMy said:

Super flotte :loveshower: Og god idé at lave en leg ud af at finde pladserne!

Tusind tak :biggrin:

7 hours ago, Karina og Dans Bryllup said:

Hold da op hvor er  både drinks kort og goodie bags blevet gode :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak, er også rigtig godt tilfreds med begge :lol:

0

Del dette indlæg

Kirkehæfter - DIY
_________________ <3 ________________

ENDELIG blev vi helt færdige med kirkehæfterne i weekenden, coveret har ligget færdig længe.
Men eftersom vi ikke kunne lave det færdigt med salmerne, før efter vores møde med præsten.

Efter mødet med præsten blev vi også nød til at gøre det lidt anderledes, da der skulle være plads til 4 salmer istedet for 3..
Jeg havde nemlig lavet det klar til print.

Vi havde faktisk også tænkt at der skulle være et stykke tyl til bilens antenne, ligesom der er et lommetørklæde:
Men det gik vi væk fra igen, synes ikke rigtig man ser så mange mere som har tyl på bilen, så det ville være spild af tid at sidde og klippe/klister for at det alligevel ender i skraldespanden (så kan vi nemlig også bruge tyllen til at pynte lokalet på med) :biggrin:

PicMonkey Collage-01.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer