Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 indlæg i dette emne

16 minutes ago, Brineh said:

Kirkehæfter - DIY
_________________ <3 ________________

ENDELIG blev vi helt færdige med kirkehæfterne i weekenden, coveret har ligget færdig længe.
Men eftersom vi ikke kunne lave det færdigt med salmerne, før efter vores møde med præsten.

Efter mødet med præsten blev vi også nød til at gøre det lidt anderledes, da der skulle være plads til 4 salmer istedet for 3..
Jeg havde nemlig lavet det klar til print.

Vi havde faktisk også tænkt at der skulle være et stykke tyl til bilens antenne, ligesom der er et lommetørklæde:
Men det gik vi væk fra igen, synes ikke rigtig man ser så mange mere som har tyl på bilen, så det ville være spild af tid at sidde og klippe/klister for at det alligevel ender i skraldespanden (så kan vi nemlig også bruge tyllen til at pynte lokalet på med) :biggrin:

PicMonkey Collage-01.jpg

De er bare blevet så flotte jeres kirke hæfter 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

22 hours ago, Marie E said:

De er bare blevet så flotte jeres kirke hæfter 

Tusind tak, er dog ikke helt tilfreds med "foldningen" af det hvide inden i, at det ikke er lige..
Men det er manden som har lavet det, så har ikke rigtig set det før det var for sent :floejt:

20 hours ago, Karina og Dans Bryllup said:

Det er bare så gennemført det hele. 

Tusind tak :)
Jeg prøver i hvertfald at få det til at være i vores tema farver.

19 hours ago, Dkchelle said:

Rigtig flotte kirkehæfter :)

Tusind tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Find din plads" leg
_______________ <3 ________________

Jeg tænkte at gæsterne skulle have noget og lave i festlokalet efter kirken, mens vi er ude og få taget billeder.
Vi fik snakket lidt om forskellige vinkler på en leg og vi kom helt selv frem til vores.
Manden kom med en god idé, men det var lidt upraktisk, hvis der nu var nogle som skulle melde afbud på selve dagen.

Så vi kom frem til dette:

Hver gæst får deres bordkort ned i deres goodiebags, som vil stå samlet på et bord med deres navn på.
Ingen af gæsterne ved at vi har gjort det sådan, men tænker at nogle af dem nok kigger ned i deres pose og så finder de deres bordkort.

De skal findes deres plads ved at finde det samme nr. som står i deres bordkort og med det nummer som hænger på glassene på det dækket bord.
Vi har også tvistet numrene, så fx et par som skal sidde sammen ikke har nr. 1 og nr. 2. De kan f.eks. have nr. 1 og nr. 5 :biggrin:

Det bliver spændende at se hvordan gæsterne tager den leg :cheerleader3:
Om de overhovedet kan finde ud af at ligge to og to sammen.

PicMonkey Collage-01.jpg

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Brineh said:

"Find din plads" leg

Jeg tænkte at gæsterne skulle have noget og lave i festlokalet efter kirken, mens vi er ude og få taget billeder.
Vi fik snakket lidt om forskellige vinkler på en leg og vi kom helt selv frem til vores.
Manden kom med en god idé, men det var lidt upraktisk, hvis der nu var nogle som skulle melde afbud på selve dagen.

Hver gæst får deres bordkort ned i deres goodiebags, som vil stå samlet på et bord med deres navn på.
Ingen af gæsterne ved at vi har gjort det sådan, men tænker at nogle af dem nok kigger ned i deres pose og så finder de deres bordkort.

De skal findes deres plads ved at finde det samme nr. som står i deres bordkort og med det nummer som hænger på glassene på det dækket bord.
Vi har også tvistet numrene, så fx et par som skal sidde sammen ikke har nr. 1 og nr. 2. De kan f.eks. have nr. 1 og nr. 5 :biggrin:

PicMonkey Collage-01.jpg

synes virkelig det er en super feeeed ide og håber den vil blive godt modtaget 

0

Del dette indlæg

4 hours ago, Brineh said:

"Find din plads" leg

PicMonkey Collage-01.jpg

Syntes det lyder som en sjov leg. Er sikker på at den nok skal blive taget godt imod. 

0

Del dette indlæg

Bryllups bil
______________ <3 ______________

Vi havde faktisk besluttet at spare på den post og så bruge vores egen som ville blive pyntet.

Men efter som vi ikke kunne finde noget underholdning til festen, så kiggede vi på limousiner istedet.
H2B ville gerne have en chrysler og så tænkte jeg det kunne være sjovt og fedt med en pink.

Hvor heldig er man lige at man så kan leje en PINK Chrysler :thumbsupsmileyanim:
Det er jo WIN WIN.

Så den kommer og henter os fra kirken, kører os ud til location hvor vi skal have taget billeder (også et par stykker med den) og så tilbage til festen.

Ingen af os har kørt i limousine før, så det skal nok blive en sjov oplevelse.

13178556_10154300366867275_2377959003005204064_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

20 hours ago, Brineh said:

Bryllups bil
______________ <3 ______________

Vi havde faktisk besluttet at spare på den post og så bruge vores egen som ville blive pyntet.

Men efter som vi ikke kunne finde noget underholdning til festen, så kiggede vi på limousiner istedet.
H2B ville gerne have en chrysler og så tænkte jeg det kunne være sjovt og fedt med en pink.

Hvor heldig er man lige at man så kan leje en PINK Chrysler :thumbsupsmileyanim:
Det er jo WIN WIN.

Så den kommer og henter os fra kirken, kører os ud til location hvor vi skal have taget billeder (også et par stykker med den) og så tilbage til festen.

Ingen af os har kørt i limousine før, så det skal nok blive en sjov oplevelse.

13178556_10154300366867275_2377959003005204064_n.jpg

Supe fed limo :-O 

hvor har i lejet den ? Elsker den farve :-D 

jeres kirkehæfter er SÅÅÅÅÅ flotte, kunne det tænkes at du vil dele "opskriften" på dem? Evt pr mail. 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 11/5/2016 at 4:39 PM, Karina og Dans Bryllup said:

Fed bil. Skal nok blive en oplevelse :thumbsupsmileyanim:

Ja tror det bliver så sjovt, især at se folks ansigter når de ser bilen, når vi skal afsted fra kirken. :lol:

18 hours ago, girl_beat said:

Hold nu k*** hvor er det en fed limo!! :cheerleader3:

Selv er jeg slet ikke til veteranbiler og i dén dur, men i sådan én ville jeg gerne ofre nogen penge på at blive kørt rundt på den store dag :)

Den er bare super fed :cheerleader3:

16 hours ago, Trumpf said:

Flotte ting I får lavet her på falderebet, så varer det ikke længe til jeres store dag mere :)

Tusind tak, nej tænk det er lige om lidt :o
Tiden flyver alt for hurtigt afsted! 

16 hours ago, PrinsesseJulie1 said:

Supe fed limo :-O 

hvor har i lejet den ? Elsker den farve :-D 

jeres kirkehæfter er SÅÅÅÅÅ flotte, kunne det tænkes at du vil dele "opskriften" på dem? Evt pr mail. 

Ja den er bare lækker, den er lejet hos Dansk limousine center
Jo det kunne da godt være jeg ville dele "opskriften" på mine kirkehæfter, mon det kan vente til efter brylluppet? :)
Så kan du bare sende din mail i en pb.

On 11/5/2016 at 4:39 PM, Karina og Dans Bryllup said:

0

Del dette indlæg

Hygge stemning - laterner
_______________ <3 ______________

Vi skal jo have en rød løber liggende ved indgangen til festlokalet og der er lidt plads på siderne ved døren.
Så da vi var i søstrene grene i sidste weekend, så vi disse enkle laterner, til små 48 kr stykket, så købte vi 2 stk.
Vi købte også sorte lys og rødt bånd, - så de stadig er med i vores farver til brylluppet.

Det var et lille hygge projekt, som tog små 10 minutter og så var de lavet. 

IMG_5853-01.jpg

0

Del dette indlæg

2 hours ago, Brineh said:

Hygge stemning - laterner
_______________ <3 ______________

Vi skal jo have en rød løber liggende ved indgangen til festlokalet og der er lidt plads på siderne ved døren.
Så da vi var i søstrene grene i sidste weekend, så vi disse enkle laterner, til små 48 kr stykket, så købte vi 2 stk.
Vi købte også sorte lys og rødt bånd, - så de stadig er med i vores farver til brylluppet.

Det var et lille hygge projekt, som tog små 10 minutter og så var de lavet. 

IMG_5853-01.jpg

hvor er de blevet fine 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forret afprøvet
_____________ <3 ___________

Jeg så for rigtig mange måneder siden, nogle spinat vafler med laks og blev så vild med dem, så det skulle vi have til forret.
Der var ingen opskrift, så idag har vi afprøvet en spinat dej og afprøvet det.

Vi (jeg) har tænkt at der skal finthakket dild i creme fraicheen for at give retten lidt mere smag, så skal der også lige en dild dusk til pynt.
Men ellers kommer retten til at se nogenlunde ud som billeder jeg har taget af dem :)

Forretten vil blive portions anrettet med to vaffel-hjerter <3<3 :biggrin:

IMG_5858-01.jpg

0

Del dette indlæg

14 minutes ago, Brineh said:

Forret afprøvet
_____________ <3 ___________

Jeg så for rigtig mange måneder siden, nogle spinat vafler med laks og blev så vild med dem, så det skulle vi have til forret.
Der var ingen opskrift, så idag har vi afprøvet en spinat dej og afprøvet det.

Vi (jeg) har tænkt at der skal finthakket dild i creme fraicheen for at give retten lidt mere smag, så skal der også lige en dild dusk til pynt.
Men ellers kommer retten til at se nogenlunde ud som billeder jeg har taget af dem :)

Forretten vil blive portions anrettet med to vaffel-hjerter <3<3 :biggrin:

IMG_5858-01.jpg

Mums, det ser lækkert ud 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Festlokalet
_____________ <3 _____________

Jeg tror faktisk ikke jeg har vist et billede af festlokalet, hvor vi skal holde vores fest.
Vi lige derovre her til morgen for at tage nogle billeder, desværre var der trukket for, så det var ikke muligt at tage billeder af lokalet, men det må komme i ugens løb :)

Jeg får nøglen på fredag og så skal vi ellers igang med at pynte lokalet op :cheerleader3:
Så urealistisk at der kun er 6 dage tilbage til jeg bliver Fru. Møller og ikke Frk. Møller

PicMonkey Collage-01.jpg 

Det bliver så godt når der kommer en rød løber ved den store dør, den anden dør er til køkkenet.
Så omme på bagsiden er der sådan en hyggelig terrasse, så vi håber på tør vejr, for så kan folk få lidt frisk luft.

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Brineh said:

Festlokalet
_____________ <3 _____________

Jeg tror faktisk ikke jeg har vist et billede af festlokalet, hvor vi skal holde vores fest.
Vi lige derovre her til morgen for at tage nogle billeder, desværre var der trukket for, så det var ikke muligt at tage billeder af lokalet, men det må komme i ugens løb :)

Jeg får nøglen på fredag og så skal vi ellers igang med at pynte lokalet op :cheerleader3:
Så urealistisk at der kun er 6 dage tilbage til jeg bliver Fru. Møller og ikke Frk. Møller

PicMonkey Collage-01.jpg 

Det bliver så godt når der kommer en rød løber ved den store dør, den anden dør er til køkkenet.
Så omme på bagsiden er der sådan en hyggelig terrasse, så vi håber på tør vejr, for så kan folk få lidt frisk luft.

Er sikker på det nok skal blive flot med rød løber osv. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Du er altså god inspiration, Brineh! Har helt bramfrit kopieret både vand og chokolader, og er meget imponeret over både kirkehæfte, menuer, mv.

Ift. chokoladerne overvejer jeg dog, at få fat i noget tyndere papir - synes det var lidt tungt at folde og hurtigt så lidt kluntet ud.. Men jeg ved ikke helt om det kan svare sig at købe en hel bunke tyndt papir bare for at pakke chokolader ind :P

Men åh, hvor er det spændende, og vildt tæt på nu! Glæder mig til at høre hvordan det hele løb af stablen næste weekend!

0

Del dette indlæg

10 hours ago, cidsel said:

Du er altså god inspiration, Brineh! Har helt bramfrit kopieret både vand og chokolader, og er meget imponeret over både kirkehæfte, menuer, mv.

Ift. chokoladerne overvejer jeg dog, at få fat i noget tyndere papir - synes det var lidt tungt at folde og hurtigt så lidt kluntet ud.. Men jeg ved ikke helt om det kan svare sig at købe en hel bunke tyndt papir bare for at pakke chokolader ind :P

Men åh, hvor er det spændende, og vildt tæt på nu! Glæder mig til at høre hvordan det hele løb af stablen næste weekend!

Tusind tak for de søde ord :)

Tror bestemt også det vil se godt ud med tyndt papir, men ja om det kan betale sig at købe en hel bunke tyndt papir, det ved jeg ikke..
Måske du kan bruge det tynde papir til noget andet også? :)

Ja det er hel vildt tæt på nu, om 5 dage, synes godt nok tiden løber afsted :o

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer