Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sko til sønnen

________________ :heart: _______________

Så fik jeg langt om længe også skoene på plads til sønnen, vi har været ude og kigge jeg ved ikke i hvor mange sko butikker og deres udvalg af sorte sko til drenge, er godt nok ringe..

Jeg er for nærig til at give over 350 kr for et par fine lak sko til ham, som han kun bruger den ene gang!

Så jeg tænkte praktisk og endte med at købe et par super flotte Hummel sko på stylepit.dk, som han også kan bruge bagefter..

Det er jo WIN WIN :biggrin:

post-43752-0-39367600-1459931042_thumb.j

Det står bestemt ikke i brylluppet's tegn herhjemme for tiden, jeg er på nuværende tidspunkt i fuldgang med min svendeprøve rapport og planlægning af 5 års pirat fødselsdag, som skal holdes over 2 dage. d. 23/4 & 24/4 og jeg skal forsvare min svendeprøve både praktisk d. 19/4 og mundtligt d. 20/4..

Så efter sønnens fødselsdag, så står den i brylluppets tegn, for der skal vi både mødes med præsten og fotografen :)

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

hvor er det fine sko, og forstår godt det med at man ikke vil give mange penge for sko som de kun vil bruge denne ene gang.

Kender kun alt til det med der ikke står bryllup for tiden i planlægningen, for det står også stille hos os, men er sikker på du/i nok skal få styr på det sidste inden længe :loveshower::loveshower: så i kan nyde dagene op til uden stress

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 6/4/2016 at 0:06 PM, Marie E said:

hvor er det fine sko, og forstår godt det med at man ikke vil give mange penge for sko som de kun vil bruge denne ene gang.

Kender kun alt til det med der ikke står bryllup for tiden i planlægningen, for det står også stille hos os, men er sikker på du/i nok skal få styr på det sidste inden længe :loveshower::loveshower: så i kan nyde dagene op til uden stress

Tror bestemt også vi skal nå det hele, synes allerede de sidste 2 dage her nu, har jeg fået købt ind til Davids fødselsdag, som han skal holde 3 dage i træk ! 

Har samtidig også fået købt ind til brylluppet og er i fuld gang med at lave det sidste på goodiebags.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Topfigur til bryllups kagen
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Jeg har faktisk haft den liggende et stykke tid, har bare ikke haft tid til at få taget et ordentlig billede af den, 
og synes bestemt ikke i skulle snyde :biggrin:

Den er ganske enkel og så er den hvid og købt på ebay til INGEN penge! :thumbsupsmileyanim:

IMG_5541-01.jpg

Uha glæder mig snart til den store dag.. det er jo lige om hjørnet og idag er der kun 38 dage tilbage ()()

0

Del dette indlæg

22 minutes ago, Brineh said:

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Jeg har faktisk haft den liggende et stykke tid, har bare ikke haft tid til at få taget et ordentlig billede af den, 

Den er ganske enkel og så er den hvid og købt på ebay til INGEN penge! :thumbsupsmileyanim:

IMG_5541-01.jpg

Uha glæder mig snart til den store dag.. det er jo lige om hjørnet og idag er der kun 38 dage tilbage ()()

hvor er den bare fin jeres topper, vores er også i den stil dog bare i glimmer :thumbsupsmileyanim: og så står der you and me i stedet 

0

Del dette indlæg

47 minutes ago, Brineh said:

IMG_5541-01.jpg

Den er så fin!

Har selv købt to i sort og forgyldt dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 13/4/2016 at 9:03 AM, Marie E said:

hvor er den bare fin jeres topper, vores er også i den stil dog bare i glimmer :thumbsupsmileyanim: og så står der you and me i stedet 

Tusind tak, glæder mig til at se et billede af jeres :)
Synes nemlig ikke jeg har kunne se det i din tråd.

On 13/4/2016 at 9:51 AM, Pup and Pony said:

Den er så fin!

Har selv købt to i sort og forgyldt dem.

Tusind tak :)
Det lyder som et spændende projekt at få dem forgyldt :)

0

Del dette indlæg

Milepæl - 27 dage tilbage
________________ :heart: _______________

Nu har jeg endelig fundet ud af det nye bryllupsklar design, sådan nogenlunde!

Jeg fik slet ikke skrevet herinde i torsdags, hvor vi kun havde 1 måned tilbage til brylluppet.
Denne her uge har været max stressende, med 2 svendeprøver både tirsdag og onsdag - så nu kan jeg kalde mig ernæringsassistent :thumbsupsmileyanim:

Det er faktisk lidt urealistisk at der kun er under 1 måned til jeg bliver fru.
Næste uge står bestemt i brylluppets tegn, da vi skal:

:heart: Jeg skal have generalprøve på min make up og hår opsætning på tirsdag.
:heart: Onsdag står den for mit vedkommende på tilretning af kjolen kl. 12 og samt skal vi have møde med fotograften kl. 15
:heart: Fredag skal vi til møde med præsten kl. 11 - 12.30

Så glæder mig til mødet med præsten, så jeg efterfølgende kan få lavet mine kirkehæfter færdige :lol:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med svendeprøven. Det må være nofet af en lettelse at det er overstået.

Wow nu er det ikke længe til mere. Under en måned tilbage. Det kommer garanteret til at gå rigtig stærkt.

Held og lykke med alle jeres aftaler i næste uge. 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kæmpe tillykke med svendeprøven :cheerleader3:

åååth tiden flyver afsted og er sikker på at i har ret godt styr på tingene så bare nyd aftalerne i har i løbet af ugen :)

Pssst har sat billede op i min tråd af vores topper 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

On 24/4/2016 at 9:21 AM, Karina og Dans Bryllup said:

Stort tillykke med svendeprøven. Det må være nofet af en lettelse at det er overstået.

Wow nu er det ikke længe til mere. Under en måned tilbage. Det kommer garanteret til at gå rigtig stærkt.

Held og lykke med alle jeres aftaler i næste uge. 

Tusind tak, er glad for den er overstået nu og man ikke skal tænke på lektier mere :D

Nej tænk i dag er der kun 24 dage tilbage :O

On 24/4/2016 at 9:58 AM, Dkchelle said:

Stort tillykke med dine svendeprøver! Dejligt at have det overstået og bestået ikke mindst :) 

nu kan du hygge dig med de sidste sjove ting :)

glæder mig til at høre mere! 

Tusind tak, ja det er skøøøønt det er overstået :D
ja det bliver dejligt at få de sidste ting på plads angående brylluppet..

On 24/4/2016 at 10:27 AM, Marie E said:

kæmpe tillykke med svendeprøven :cheerleader3:

åååth tiden flyver afsted og er sikker på at i har ret godt styr på tingene så bare nyd aftalerne i har i løbet af ugen :)

Pssst har sat billede op i min tråd af vores topper 

Tusind tak Marie :D

Ja synes vi har rimelig godt styr på tingene, vi har så valgt at inviterer 4 gæster mere, så nu skal vi lige have lavet 4 ekstra ting af alt!

0

Del dette indlæg

2 minutes ago, Brineh said:

Tusind tak, er glad for den er overstået nu og man ikke skal tænke på lektier mere :D

Nej tænk i dag er der kun 24 dage tilbage :O

Tusind tak, ja det er skøøøønt det er overstået :D
ja det bliver dejligt at få de sidste ting på plads angående brylluppet..

Tusind tak Marie :D

Ja synes vi har rimelig godt styr på tingene, vi har så valgt at inviterer 4 gæster mere, så nu skal vi lige have lavet 4 ekstra ting af alt!

haha den kender jeg kun alt for godt,  for det har vi også gjort , så er glad for jeg ikke er nået helt i hus med alt vores endnu 

0

Del dette indlæg

Prøve styling igår (tirsdag)
_______________ <3 ________________

Jeg fik sat hår og lagt make up igår hos hende som også skal gøre det på den store dag.
Det var bare så hyggeligt og kan helt bestemt anbefale hende, hun er også fotograf!

Dette blev resultatet igår af min bryllupsfrisure, vi "rykker" håret lidt mere til siden på den store dag, så håret kommer foran og ligger :D
Det bliver bare SÅ god, glæder mig helt vildt!

preview (12)-01.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 minute ago, Brineh said:

Jeg fik sat hår og lagt make up igår hos hende som også skal gøre det på den store dag.
Det var bare så hyggeligt og kan helt bestemt anbefale hende, hun er også fotograf!

Dette blev resultatet igår af min bryllupsfrisure, vi "rykker" håret lidt mere til siden på den store dag, så håret kommer foran og ligger :D

preview (12)-01.jpg

PIIIIIFT du bliver jo top lækker :) 

0

Del dette indlæg

Just now, Marie E said:

PIIIIIFT du bliver jo top lækker :) 

Årh tusind tak søde Marie :)

(pisse irriterende jeg ikke kan få den smiley ikon til at virke, så kan kun bruge de smileys jeg selv kan huske hvordan man laver!)

0

Del dette indlæg

Just now, Brineh said:

Årh tusind tak søde Marie :)

(pisse irriterende jeg ikke kan få den smiley ikon til at virke, så kan kun bruge de smileys jeg selv kan huske hvordan man laver!)

ååårh troede kun det var mig der havde problemer med de dumme smileys ...har skrevet til ki omkring det :)

0

Del dette indlæg

4 hours ago, Brineh said:

preview (12)-01.jpg

Hvor ser det fint ud !! - hyggeligt at finde dig herinde også. Jeg følger dig også på instagram ;-) (theresee)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 27/4/2016 at 3:07 PM, juliehg said:

Stort tillykke med svendeprøven og milepælen! :-D

Det er en super flot frisure - hvor er det spændende altsammen!

Tusind tak :D
Ja synes tiden nærmer sig så hurtigt - 3 uger til den store dag!

On 28/4/2016 at 10:24 AM, girl_beat said:

Giver du måske et par tips til når man skal have prøveopsætning? :)

Jeg tænker, om man skal være meget tydelig i sine ønsker, eller om man skal stole på fagfolkene og lade dem rådgive? Fik du frisøren til at tage billeder?

Jeg havde fundet noget af det jeg godt ville have på pinterest og så lavet et screen shot af dem, så jeg havde dem på min mobil.
Vi satte os ned og kiggede billederne igennem af de tanker jeg havde angående hår og make up og så gik hun igang og hun var faktisk rigtig god og fik lavet en super flot frisure ud af de 3 billeder jeg viste hende :)
Så fandt vi også ud af at frisuren, skal rykkes ud til siden, så håret ligger på min skulder, istedet for at hænge bagi..
Ja hun tog billeder, hun er også fotograf, så hendes brudestyling hører der også billeder med i prisen :)

Hun at jeg kunne tage min brudekjole med til den store dag og så kunne jeg få taget nogle billeder hos hende også på den store dag som er med i prisen! :-D

Skal betale 2000 kr. i alt, for hår og make up, så er der prøvning med i prisen og stemningsbilleder med fra begge dage :)

18 hours ago, Dkchelle said:

Super fint hår! skal hun også lægge make-up eller gør du det selv?

Tusind tak :)
Hun skal både ligge hår og make up :)

0

Del dette indlæg

Møde med præsten
_____________ <3 ____________

Så havde vi møde med præsten igår, det tog omkring 1½ time :)

Vi fik snakket lidt, gennemgået dagen med hende og vi fik godkendt vores salmer.
Vi havde kun fundet 3 salmer, men hun sagde at der er plads til 4, så hun fik lov til at vælge den 4. :)

Så salmerne er disse og i denne rækkefølge:

<3 I østen stiger solen op
<3 Jeg ved en blomst så favr og fin - den valgte præsten
<3 I blev skabt som mand og kvinde
<3 Det er så yndigt at følges ad for to

Vi tog også en beslutning om at kirken skal være som den er, uden pynt, da det vil koste penge at få kirken til at pynte op.
Kirken er fin i sig selv :)

Efterfølgende vi bare selv en tur i kirken og fik taget lidt billeder.

Herfølge kirke 2.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer