14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har prøvet at skrive over deres hjemmeside 2 gange, og ringet tilbage til dem efter de har ringet til mig.

Det er to uger siden de ringede og lagde telefonbesked om at hun ville ringe tilbage indenfor et par dage, men har ikke hørt mere :)

Men håber da jeg kommer igennem nu I anbefaler dem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har prøvet at skrive over deres hjemmeside 2 gange, og ringet tilbage til dem efter de har ringet til mig.

Det er to uger siden de ringede og lagde telefonbesked om at hun ville ringe tilbage indenfor et par dage, men har ikke hørt mere :)

Det skal vi nok få løst .:) Jeg tror I er gået forbi hinanden et eller sted for det jeg kan se ud af vores system er at bossen vist nok regnede med at du ville ringe tilbage. Jeg sætter lige turbo på den.

0

Del dette indlæg

Det skal vi nok få løst . :) Jeg tror I er gået forbi hinanden et eller sted for det jeg kan se ud af vores system er at bossen vist nok regnede med at du ville ringe tilbage. Jeg sætter lige turbo på den.

Hej diskobil.

har prøvet at ringe gentagne gange. Har nu lagt en besked på telefonsvareren :)

0

Del dette indlæg

jeg kan klart anbefale Frontline event! http://frontlineevent.dk/?page_id=92

Jonas der står bag, er genial! Har efterhånden kendt ham i en hel del år, og han har et uvurderligt indblik i en ordentlig fest, med erfaringer fra flere diskoteker, kæmpe fester, firma arrangementer, ja de laver sågar lys til Distortion!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun taler meget i telefon . :) Så ja en besked på telefonsvareren eller en SMS - Det skal kunne lade sig gøre :) Skal for øvrigt selv spille på Skjalm Hvide lørdag . :)

Har i hvert fald ringet tilbage :) Håber at få fat i hende ;)

Hvor spændende :)

0

Del dette indlæg

Jonas der står bag, er genial! Har efterhånden kendt ham i en hel del år, og han har et uvurderligt indblik i en ordentlig fest, med erfaringer fra flere diskoteker, kæmpe fester, firma arrangementer, ja de laver sågar lys til Distortion!

Har kigget på det, men umiddelbart tror jeg det bliver for dyrt for os :(

0

Del dette indlæg

Har kigget på det, men umiddelbart tror jeg det bliver for dyrt for os :(

Jeg kan se han starter fra 4.000, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad jeres budget er, om ikke andet kan du jo altid skrive og spørge, og fortælle hvad det er I søger! Så kan han jo fortælle dig hvad det vil koste :)

0

Del dette indlæg

Apropos Skjalm Hvide fik jeg desværre lidt af et "chok" i lørdags. de har to sale på hotellet og begge er meget lavloftet. I den ene sal har akustikken aldrig været god hvorimod den anden (ud mod "slottet) var ok. Det var den så. På et tidspunkt om eftermiddagen da jeg lavede lydprøve gik jeg og undrede mig og spørger så en af pigerne deroppe om de havde fået nye tæpper. Jep for et halvt år siden. Det passede meget godt med at sidst jeg spillede i det lokale var i september. Nogle gange kunne man godt ønske sig at feststederne tog lydfolk med på råd inden for de nye tæpper har desværre gjort akustikken betydeligt dårligere. Det er næppe noget man bemærker under dans, men til dinnermusik mærker man det. Jeg gør ihvert fald. Der skulle virkelig leges med teknikken for at undgå at de bagerst siddende ikke bare fik "ulden lyd" og det lykkedes da også men absolut ikke tilfredsstillende (for mig).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Apropos Skjalm Hvide fik jeg desværre lidt af et "chok" i lørdags. de har to sale på hotellet og begge er meget lavloftet. I den ene sal har akustikken aldrig været god hvorimod den anden (ud mod "slottet) var ok. Det var den så. På et tidspunkt om eftermiddagen da jeg lavede lydprøve gik jeg og undrede mig og spørger så en af pigerne deroppe om de havde fået nye tæpper. Jep for et halvt år siden. Det passede meget godt med at sidst jeg spillede i det lokale var i september. Nogle gange kunne man godt ønske sig at feststederne tog lydfolk med på råd inden for de nye tæpper har desværre gjort akustikken betydeligt dårligere. Det er næppe noget man bemærker under dans, men til dinnermusik mærker man det. Jeg gør ihvert fald. Der skulle virkelig leges med teknikken for at undgå at de bagerst siddende ikke bare fik "ulden lyd" og det lykkedes da også men absolut ikke tilfredsstillende (for mig).

Puha hvor surt :(

vi skal holde vores på slottet :)

0

Del dette indlæg

Jeg har hørt kolleger sige at de syntes akustikken på "slottet" er dårlig men jeg syntes sådan set den er ok og har spillet der mange gange. Betydeligt flere gange end på selve hotellet. Det er fint til selskaber på op til 50 personer og den eneste ulempe der, hvad jeg har hørt folk sige, er at der kun er ét toilet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer