Karina O

forsamlingshus - overnatning

7 indlæg i dette emne

Hej...

Vi har valgt at holde brylluppet i et forsamlingshus, men problemet er bare at hele min familie kommer et godt stykke fra så det optimale var hvis der var noget overnatning i nærheden, men der ligger bare ikke et hotel lige i nærheden..

Hvad har gør i andre med evt. overnatning hvis i holder det i et forsamlingshus eller ligende? eller kender i nogle steder i nærheden af bjerringbro, midtjylland?

Håber på et råd eller to da dette fylder meget i tankerne :/

kram Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi holder vores i et lokale, og der er et hotel 2 min fra kirken og 7 min gå gang fra feststedet , gæsterne der kommer langvejsfra kan overnatte der

Jeg kender desværre ingen steder i nærheden af Bjerringbro, håber i finder en løsning

0

Del dette indlæg

Vi holdt bryllup i en festsal/forsamlingshus for knap 3 uger siden. Der var godt nok et hotel ca 500 m derfra. Men de fleste valgte faktisk at køre hjem selvom mange havde langt.

Normalt sørger gæsterne selv for overnatning hvis de ønsker det og de skal nok selv finde ud af noget. Nogen sover måske sammen, man kan leje et sommerhus. For to år siden var vi en del som lejede os ind på et vandrehjem. Det var utrolig hyggeligt :-) Der er også mulighed B&B eller en campingplads hvor man enten kan komme med egen campingvogn, sove i telt eller leje en hytte. Nogen sover måske hos familie hvis de har noget i nærheden.

Det korte af det lange er at gæsterne nok selv skal finde noget :-)

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det klare princip at når jeg spiller i Jylland og til dels Fyn så vil jeg ikke køre hjem og natten og der overnatter jeg typisk på et værelse. Da det kun er ind og ud igen er der ikke de store krav til det. Der kan man mere eller mindre altid finde noget Bed & Breakfast (lige Nordjylland er jeg ikke så velbevandret i på det punkt). Men jeg vil også sige at det er noget gæsterne selv finder ud af. Nogle sover måske hos bekendte, andre har en campingvogn og til nød kunne nogle også godt sove i forsamlingshuset (ikke sikkert at man skal tale højt om det men det er set før)

0

Del dette indlæg

tak for jeres svar..

tror vi er kommet frem til at vi i indbydelsen giver ideer til steder hvor gæsterne kan overnatte så må de selv finde ud til hvad de vil :)

Fin idé - selvfølgelig er det skønt, når alle gæsterne kan sove hvor festen blev holdt, men det er sjældent muligt. Vi har lovet morgenmad til alle dem, der vil komme og hjælpe med at rydde op i forsamlingshuset, og det betyder heldigvis at en del tager et telt med eller maser sig sammen i mine forældres hus :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer