Pixie_Dust

L + S 13.08.16 - billeder fra dagen :)

115 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha det synes jeg allerede den gør;) men med den her milepæl kommer også studiestart og vuggestue!! Et helt nyt liv for vores lille familie.. Så jeg har et lidt ambivalent forhold til den, hehe altså milepælen;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til barnedåb i weekenden, hvor et par familiemedlemmer kom og spurgte om vi havde sat en dato. Så det er gået op for mig at vi kun har fået sagt det til nogle enkelte og jeg aner ikke helt hvem:/ Så bestemte mig for at sende nogle "Save the date's" ud på mail:)

Save the date

Så jeg kikkede tilbage i vores billeder og hehe der var faktisk kun et par stykker af kun os fra det sidste halve år;) Vi har jo en lille dreng på snart 1 år, så de fleste er af ham eller os alle sammen:) Men fandt et nogenlunde fint et fra vores tur til paris, og så en lille tur i paint og vola;)

info skrev jeg i mailen:)

post-76969-0-22062300-1439925400_thumb.j

Redigeret af Pixie_Dust
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med det kommende brylluppet :) "Søster"- brud - som du selv har nævnt, skal vi giftes samme dag :)
Kan se du har en søn fra september 2014 - det har vi også.. :)
glæder mig til at følge med:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende brylluppet :) "Søster"- brud - som du selv har nævnt, skal vi giftes samme dag :)

Kan se du har en søn fra september 2014 - det har vi også.. :)

glæder mig til at følge med:)

Hehe jamen dog! Det er da sjovt;) kan se vi også er født samme år! Det er super dejligt at have en at følges med:)
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov, til gengæld kan jeg se, I har booket Mariager kirke kl. 13. Så forsvandt vores nødløsning der, hvis vi ikke kan finde en præst, der vil vie os udenfor :wink:

Vi skal nemlig også giftes i Mariager den dag, og vi holder festen på Jomfrubakken :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, til gengæld kan jeg se, I har booket Mariager kirke kl. 13. Så forsvandt vores nødløsning der, hvis vi ikke kan finde en præst, der vil vie os udenfor :wink:

Vi skal nemlig også giftes i Mariager den dag, og vi holder festen på Jomfrubakken :)

hehe ej hvor sjovt! I skal nok snart have snakket med dem, de har tre vielser den dag.. men har hørt rygter om at rådhuset bliver åbnet for vielser, men ved ikke om de når det til sommer. Ellers er det måske muligt med en borgerlig vielse i det fri?;) iøvrigt skal vi vies af en præst ude fra (en mariagerpræst, der har flyttet embede), så der er mulighed for at der er en præst fri der kl. 13;)

fint med jomfrubakken:) hvor havde I tænkt jer at selve vielsen skulle være? og er I selv fra byen?

vi skal være i den gamle biograf:)

Redigeret af Pixie_Dust
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, til gengæld kan jeg se, I har booket Mariager kirke kl. 13. Så forsvandt vores nødløsning der, hvis vi ikke kan finde en præst, der vil vie os udenfor :wink:

Vi skal nemlig også giftes i Mariager den dag, og vi holder festen på Jomfrubakken :)

hehe ej hvor sjovt! I skal nok snart have snakket med dem, de har tre vielser den dag.. men har hørt rygter om at rådhuset bliver åbnet for vielser, men ved ikke om de når det til sommer. Ellers er det måske muligt med en borgerlig vielse i det fri?;) iøvrigt skal vi vies af en præst ude fra (en mariagerpræst, der har flyttet embede), så der er mulighed for at der er en præst fri der kl. 13;)

fint med jomfrubakken:) hvor havde I tænkt jer at selve vielsen skulle være? og er I selv fra byen?

vi skal være i den gamle biograf:)

Ja jeg kan godt se, vi er lidt pressede.... Vi er åbne overfor idéen med en borgerlig vielse i det fri, men ville dog helst have en præst. Til gengæld kan jeg se på Mariager Kirkes hjemmeside, at de ikke gør sig i vielser i det fri :( Så måske vi skal finde en anden løsning....

Ja, jeg er rigtig tilfreds med stedet! Vi skal hen og se det imorgen igen :biggrin: Vi kommer fra Aalborg, men jeg har søgt med lys og lygte efter et sted, der kunne opfylde alle vores krav, og så dukkede Jomfrubakken bare op. Så vi skal lige lidt væk hjemmefra, men det burde ikke være noget problem, når der jo er plads til 40 overnattende.

Jeg ved faktisk slet ikke noget om Mariager (eller den gamle biograf), andet end at byen er helt vildt flot :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv det er da ellers en helt fantastisk ide:)

Jomfrubakken er helt vildt fin, det skal nok blive super fedt:)

Jeg er selv født og opvokset i Aalborg, men min far bor i Mariager og har gjort det de sidste mange år. Hehe ja man kan næsten ikke betale sig til den slags romantik;) Mariager er jo kendt som rosernes by, og der er stadig en del tilbage i fuld flor i august:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer