Sign in to follow this  
Followers 0
Mai1234

Gommens skjorte farve?

4 posts in this topic

Jeg fik afvide i Lilly da jeg købte min brudekjole, at min mand skjorte skulle være råhvid som min kjole, fordi ellers kommer min kjole til at se nusset og pis gul ud ved siden af hans hvide skjorte.

Vi har en kæmpe diskution herhjemme om det virkelig er så tyselig, for min kommende mand er ikke meget for at skulle have den på 😉 og det er mange penge for en skjorte man bruger 1 gang 😏 er der nogen der har erfaringer med om det virkelig er så tydeligt?

0

Annonce ♥

Min mand havde hvid skjorte på og det fik ikke min kjole til at se gul ud. Det hvide slør mod min ivory kjole var heller ikke noget problem og der var ingen som lagde mærke til det. Så nej, jeg vil ikke mene det er så stort et problem...

0

Jeg havde en ivory kjole på, som dog var til den hvide side, og min mand havde kjole og hvidt på, hvor skjorten jo som bekendt er kridhvid. Det var ikke et problem, jeg har faktisk aldrig tænkt over det.

0

Jeg ville heller ikke mene det er et problem. Hvordan kjolen kommer til at se ud på billeder har mere med at gøre med hvilket lys, filter og hvidbalance fotografen bruger. Og ville mene at enhver seriøs fotograf har styr på ikke at få kjolen til at se gul ud ;)

0

Annonce ♥