mdoe1986

Købe brudekjole på nettet?

11 indlæg i dette emne

Er der nogen af Jer der har erfaringer med at købe billige brudekjoler på nettet? :unsure:

Evt. på jjhouse.dk, lightinthebox.com osv.?

Ville også sagtens kunne købe en brugt her i Danmark, men indtil videre har jeg ikke fundet nogen, som er lige i øjet, som de, jeg har set på nettet. (omend de måske kunne være anderledes, når man får leveret!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte kjole over nettet uden problemer, men ikke fra en Kinaside. Har dog hørt godt om JJhouse, bare husk at leveringstiden kan være lang. Hvis du skriver mere konkret hvad du er i tvivl om ved at købe online, så er det lettere at hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Hvilken side købte du din kjole på, ongobongo?

Det jeg er i tvivl om, er hvad man kan risikere at få leveret i forhold til det man ser på billederne - det er derfor jeg efterspørger nogen, som evt. har erfaringer mht. at bestille noget du jo ikke har set?

Og tak for tippet om Etsy, Nordstjerne - det vil jeg lige tjekke ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke selv bestilt derfra, men har overvejet det, så jeg spurgte om det samme i forskellige grupper for et par måneder siden.. Alle dem der selv havde købt fra jjs house var meget positive om det.. Dem der havde noget dårligt at sige havde ikke selv prøvet det, men kun hørt dårligt fra "en fætters kærestes veninde"-agtigt..

0

Del dette indlæg

Jeg har hørt rigtig meget godt om jjs house og har set og "følt" en kjole fra en veninde derfra som er rigtig fin.

Jeg er også ret beroliget af at brugere har postet billeder af dem selv i deres kjole efterfølgende på deres side og generelt er anmeldelserne super flotte, hvor købere skriver at kjolen er i rigtig god kvalitet og matcher billedet fuldstændig - samt hvis man har opgivet de korrekte mål, har kjolen passet fuldstændig. De har en ret udførlig guide i form af beskrivelse + video af hvordan man tager sine mål korrekt, ellers få en skrædder til det.

Også på trustpilot er anmeldelserne næsten udelukkende positive.

Så jeg ville godt turde!

Redigeret af Lisim
0

Del dette indlæg

Som altid med nethandel er det jo et sats, sørg for at betale med PayPal så du har mulighed for at klage hvis den ikke lever op til beskrivelsen og husk at medregne at den kan blive nuppet så der kommer moms, told og gebyr på...

Jeg har købt mange gallakjoler på eBay og min dansekjole var også derfra...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du handler fra kina sider så skal du være indstillet på at blive skuffet. Ikke dermed sagt, at du bliver det, for nogen får kjoler hjem, som de er tilfredse med, men du kan oså være virkelig uheldig, desværre.

Åh ja hvor er tråden om den der smukke kjole, hvor kinaforretningen lavede en virkelig pinlig kopi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer