Nordstjerne

Lokale - igen igen igen

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Boncat kan klart anbefales. Personalet og maden er til UG og det samme med lokaliteterne. Jeg var selv derude og spille bryllup i maj og vi havde en mand derude også til bryllup 15/8. Ved det sidste bryllup fik vi besked om at vi skulle bruge stedets lydgear på grund af påbud fra kommunen, men det er så også af en ganske udmærket kvalitet og heller ikke et problem overhovedet efter hvad jeg har kunnet forstå på bruden og vores mand på stedet. .:)

Men der køber I en komplet løsning (mener det hedder slut kl. 3). Hvis det I ønsker er lokaler hvor I selv står for mad, spiritus m.v. er det ikke sagen. Der skal I måske prøve at kigge på Odd Fellows bygninger og finde ud af om der er nogle af dem som ikke er lavet om til "feststedsløsninger". Der ligger også flere medborgerhuse i indre Kbh. men de er typisk halvpebrede prismæssigt. I skal nok overveje om I vil bevæge jer uden for Kbh/Østerbro og hvilken retning Det vil helt sikkert give flere muligheder.

0

Del dette indlæg

Der er også Il Buco på Islands Brygge, som vist er perfekt til god vin og tapas. Jeg har ikke selv været der, men har kørt forbi og set en masse festlige mennesker - http://www.ilbuco.dk/index.php

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal være meget velkommen til at kigge forbi Schæffergården i Gentofte - vi har et smukt jagtslot og en skøn villa til ca 60 personer.

Man kan dog ikke selv medbringe mad, men vi kan klara lækre tapas, vin, cocktails m.m.

Mvh Charlotte / Selskabsansvarlig

charlotte@schaeffergaarden.dk

0

Del dette indlæg

De medborgerhuse i Kbh. som jeg tænker på koster nemlig typisk 10.000 DKK. Jeg ved at mange holder deres fest i beboerlokaler tilknyttet boligforeninger som selv eller nogle de kender bor i. Her skal man dog være opmærksom på evt. lydalarmer og andre restriktioner. Restriktioner vil der også være på nogle feststeder men i nogle beboerlokaler er lydalarmerne så aggressive at de går i gang blot fordi der snakkes meget højt i lokalet. Odd Fellow i Glostrup mener jeg er til at betale sig fra og der lejer I så vidt jeg husker kun lokalerne.

0

Del dette indlæg

Der er rigtig mange der opretter lignende tråde hvert år fordi det er meget meget svært at finde noget i indre by som ikke koster spidsen af en jetjager med mindre man kender nogen... Jeg tror I må enten finde et større budget til den post eller gå på komprimis med placeringen og simpelthen gå længere ud fra centrum, enten til Amager eller den anden vej rundt f.eks. på vestegnen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer