Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

Juhuuu tillykke med milepælen!! God beslutning med tærter til receptionen - det skal vi også have. Det betyder sikkert rigtig meget lige,op til dagen at man ikke skal stå i køkkenet nonstop :)

tusind tak og ja det betyder super meget, især når man står for alt selv undtagen blomster og maden... :a1221: og vi får først nøglerne tidligst kl 12 dagen før, men der står i kontrakten at vi først kan risikere at få nøglerne udleveret kl 18 ( fredag), men jeg/vi vil hører om det er muligt at evt. få nøglerne lidt tidligere.

Hvad putter i, i jeres tærter ?

Uh, håber for jer at I får nøglerne før eller har nogle gode folk til at hjælpe, hvis det først bliver kl. 18. Man kan selvfølgelig sagtens nå det, men hvis man skal nå en god nats søvn, så er det rart at få dem tidligere.

Vores forslag til køkkenet var:

Gedeost/rødløg/rosmarin

Soltørrede tomater/chorizo
Kylling/feta/spinat
Laks/broccoli
Quiche Lorraine (bacon/ost)
Tror vi ender på: Lorraine, Kylling-porre og tomat-estragon - det var det køkkenet foreslog i hvert fald. Håber det kan give lidt inspiration :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuu tillykke med milepælen!! God beslutning med tærter til receptionen - det skal vi også have. Det betyder sikkert rigtig meget lige,op til dagen at man ikke skal stå i køkkenet nonstop :)

tusind tak og ja det betyder super meget, især når man står for alt selv undtagen blomster og maden... :a1221: og vi får først nøglerne tidligst kl 12 dagen før, men der står i kontrakten at vi først kan risikere at få nøglerne udleveret kl 18 ( fredag), men jeg/vi vil hører om det er muligt at evt. få nøglerne lidt tidligere.

Hvad putter i, i jeres tærter ?

Uh, håber for jer at I får nøglerne før eller har nogle gode folk til at hjælpe, hvis det først bliver kl. 18. Man kan selvfølgelig sagtens nå det, men hvis man skal nå en god nats søvn, så er det rart at få dem tidligere.

Vores forslag til køkkenet var:

Gedeost/rødløg/rosmarin

Soltørrede tomater/chorizo
Kylling/feta/spinat
Laks/broccoli
Quiche Lorraine (bacon/ost)
Tror vi ender på: Lorraine, Kylling-porre og tomat-estragon - det var det køkkenet foreslog i hvert fald. Håber det kan give lidt inspiration :)

tusind tak for inspiration og ja håber også vi kan få nøglerne tidligere, ellers puhaaa stress bare ved tanken

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Tillykke med endnu en milepæl Marie, hvor er det bare hyggeligt at se, som du stille og roligt får styr på sagerne. Og hey, mega ros til Bent for også at agere frugt-bud udover at levere musikken, DET er knagme da en vanvittig god service. ;)

Dejligt at læse at din kommende mand er kommet ovenpå igen - håber at han forbliver sig sund og rask nu, men mon ikke.. *s* Håber også du er glad for din nye uddannelse, hvad er det du er gået i gang med? (sorry, hvis jeg har misset det et sted - det er meget længe siden jeg har været herinde.. ;) )..

Knus fra Mulde

0

Del dette indlæg

Tillykke med endnu en milepæl Marie, hvor er det bare hyggeligt at se, som du stille og roligt får styr på sagerne. Og hey, mega ros til Bent for også at agere frugt-bud udover at levere musikken, DET er knagme da en vanvittig god service. ;)

Dejligt at læse at din kommende mand er kommet ovenpå igen - håber at han forbliver sig sund og rask nu, men mon ikke.. *s* Håber også du er glad for din nye uddannelse, hvad er det du er gået i gang med? (sorry, hvis jeg har misset det et sted - det er meget længe siden jeg har været herinde.. ;) )..

Knus fra Mulde

hey skønne Mulde, dejligt du stadig er herinde :wink: tusind tak, ja tiden flyver jo afsted, men synes jeg mangler super mange ting som fx. indbydelser :lol: ja blev også super glad for at Bent tilbød at tage vores frugt med :kiss:

ja min kommende mand har det godt og hjertet slår som det skal, ( den rigtige rytme) han var til kontrol i går og det gik fint ..så der er håb forud.

Jeg er i gang med Administrations bachelor i offentlig administration, som jeg er super glad for men synes det kan være svært nogen gange.

Knus til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hey, mega ros til Bent for også at agere frugt-bud udover at levere musikken, DET er knagme da en vanvittig god service. ;)

Knus fra Mulde

Jo tak - Nu kender jeg/vi jo Marie og Stig ganske godt i forvejen men havde da nok gjort det alligevel hvis det var kommet mig for øre. Man kan lige så godt udnytte det når der er plads i bilen. Det gør vi også med kollegerne . :) Det er ikke unormalt at jeg har noget gear med hjem eller med over til en kollega når jeg er ude på de lange ture og slipper også selv for at køre til Assens t/r denne uge og hente nogle nye bundkasser da en kollega lige hiver dem med på vejen. :) Nå ja da jeg var på Femø tidligere på måneden havde jeg fødselarens gaver med hjem. . :)

0

Del dette indlæg

Dejligt at I kan hjælpe hinanden og også andre, Bent.. Jeg synes stadig det er en helt utrolig god og flot service ;)

Marie, det lyder spændende med uddannelsen, pøj pøj med den.. Du skal nok nå det hele inden brylluppet, det er jeg ikke i tvivl om. Men derfor kan man stadig godt lige ha' den der lille stresskugle indeni, der bare mener, det hele skal laves NU :D Dejligt at hjerterytmen er normal igen hos din tilkommende..... Happy to hear (og jo jooohhh... Jeg følger dig skam hele vejen, der går bare længere tid imellem... ;) )

0

Del dette indlæg

Dejligt at I kan hjælpe hinanden og også andre, Bent.. Jeg synes stadig det er en helt utrolig god og flot service ;)

Marie, det lyder spændende med uddannelsen, pøj pøj med den.. Du skal nok nå det hele inden brylluppet, det er jeg ikke i tvivl om. Men derfor kan man stadig godt lige ha' den der lille stresskugle indeni, der bare mener, det hele skal laves NU :D Dejligt at hjerterytmen er normal igen hos din tilkommende..... Happy to hear (og jo jooohhh... Jeg følger dig skam hele vejen, der går bare længere tid imellem... ;) )

åårh du er bare en skatter Mulde :hug:

0

Del dette indlæg

Har lige været en lille smut i Ikea, sammen med en veninde :loveshower: så der fik jeg lige købt en bunke lagner ( ved godt de kan være gennemsigtige, men tager det som det kommer) som skal agerer som duge til vores reception.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor har du bare god smag!

Den brudebuket er bare så smuk og bordene :loveshower::loveshower::loveshower:

Der fik jeg godt nok lige lidt inspiration :-)

Tusind tak :blush: dejligt at du kunne bruge lidt inspiration og tillykke med jeres bryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg

Har været lidt aktiv i dag :loveshower:

Har været på det lokale loppemarkedet og fandt to rammer til vores bordplan og drinkskort, så nu skal de bare spraymales og ordnes til den store dag :cheerleader3: fik begge rammer til den nette sum af 70 kr.

Der udover så forventes vores blomster kasser til receptionen hjem mandag/tirsdag, glæder mig SÅ meget til at se dem.

Har der udover fået bestilt kamera fra MySelfie til vores Photobooth. :loveshower: det skal nok blive super godt.

Vi har efterhånden ret godt styr på tingene ( Pynt mv.) til både reception og fest.

Dejligt at ha styr på så mange ting efterhånden, men mine DIY's hænger noget efter pga tidsmangel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fin tråd, Marie :) Men hold op, hvor bliver jeg stresset, når jeg ser, hvor meget du allerede har styr på!! :blink:

årh det behøver du ikke at blive, for jeg har været i gang i snart i 1½ år nu :lol::blush: og tusind tak

0

Del dette indlæg

Så fik man også lige bestilt frugtkurve/buketter fra Fruit and The City til vores reception, som Bent har været så fantastisk at tilbyde at bringe til Fyn

endnu et flueben på listen er sat, fantastisk , der er efterhånden blot småting der skal bestilles hjem, der udover er der så mit DIY projekt der skal i gang

:cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu et lille køb er i hus, fik købt blonde til vores borde til receptionen som skal ligge på dugene ( lagner) for at gi det sidste pift :loveshower: Hvor man dog elsker Ikea når man planlægger bryllup :tunge::lol:

0

Del dette indlæg

Hvilke lagner har du købt i Ikea?

- har nemlig også tænkt at vi snart skulle i Ikea for at kigge efter "duge" til vores store dag :)

Bare dem til 14 kr dem her http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00142740/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores blomster kasser er lige blevet afhentet :loveshower::loveshower: hvor er de bare fine, glæder mig så meget til at se dem fyldt med smukke blomster til vores reception :loveshower::loveshower:

Det er da godt nok også lige i sidste øjeblik .:) .:)

0

Del dette indlæg

vores blomster kasser er lige blevet afhentet :loveshower::loveshower: hvor er de bare fine, glæder mig så meget til at se dem fyldt med smukke blomster til vores reception :loveshower::loveshower:

Det er da godt nok også lige i sidste øjeblik . :) . :)

:tunge: Bent :lol:

0

Del dette indlæg

Vi skal da se billede :biggrin:

Her er der et billede af en af dem

post-58278-0-18269300-1444222354_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer