Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her sker ganske lidt på bryllups fronten men vi har fået betalt en del :loveshower: så er der også mindre at tænke på i sidste ende

:heart: fotograf fuldt ud betalt

:heart: fadøl samt anlæg betalt

:heart: Bryllupskage bestilt

Derudover er der betalt en hel del til min datters konfirmation som er i april :balloon: '

Der er dermed også kommet en lille ændring med at lave bryllupskagen selv, jeg synes det virker helt uoverskueligt lige pt, så derfor har min hubby og jeg haft en snak om at vi finder en der kan lave den :rolleyes: og det har jeg allerede til en kuvertpris på 35 kr :metteholm:metteholm den vil bestå af vaniljebunde med hindbær mousse og en lys chokolade mousse MUMS og kommer til at se ud som billedet og den vil blive smurt om med en hvid ganache

nååårh ja så er mine smykker sendt afsted i dag :loveshower: yaaaiii

post-58278-0-42141800-1456778622_thumb.j

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker ganske lidt på bryllups fronten men vi har fået betalt en del :loveshower: så er der også mindre at tænke på i sidste ende

:heart: fotograf fuldt ud betalt

:heart: fadøl samt anlæg betalt

:heart: Bryllupskage bestilt

Derudover er der betalt en hel del til min datters konfirmation som er i april :balloon: '

Der er dermed også kommet en lille ændring med at lave bryllupskagen selv, jeg synes det virker helt uoverskueligt lige pt, så derfor har min hubby og jeg haft en snak om at vi finder en der kan lave den :rolleyes: og det har jeg allerede til en kuvertpris på 35 kr :metteholm:metteholm den vil bestå af vaniljebunde med hindbær mousse og en lys chokolade mousse MUMS og kommer til at se ud som billedet

nååårh ja så er mine smykker sendt afsted i dag :loveshower: yaaaiii

Dejligt der er styr på tingene :wink::biggrin: .

Tror det er en RIGTIG fornuftig beslutning I har taget mht bryllups kagen og den I har bestilt lyder da mere end ok hehe :thumbsupsmileyanim::rolleyes::metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her sker ganske lidt på bryllups fronten men vi har fået betalt en del :loveshower: så er der også mindre at tænke på i sidste ende

:heart: fotograf fuldt ud betalt

:heart: fadøl samt anlæg betalt

:heart: Bryllupskage bestilt

Derudover er der betalt en hel del til min datters konfirmation som er i april :balloon: '

Der er dermed også kommet en lille ændring med at lave bryllupskagen selv, jeg synes det virker helt uoverskueligt lige pt, så derfor har min hubby og jeg haft en snak om at vi finder en der kan lave den :rolleyes: og det har jeg allerede til en kuvertpris på 35 kr :metteholm:metteholm den vil bestå af vaniljebunde med hindbær mousse og en lys chokolade mousse MUMS og kommer til at se ud som billedet

nååårh ja så er mine smykker sendt afsted i dag :loveshower: yaaaiii

Dejligt der er styr på tingene :wink::biggrin: .

Tror det er en RIGTIG fornuftig beslutning I har taget mht bryllups kagen og den I har bestilt lyder da mere end ok hehe :thumbsupsmileyanim::rolleyes::metteholm

tak smukkesen :kiss: er bare glad for at der også bliver taget hensyn til at vi har nogle gæster der ikke kan tåle gluten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min oprindelige kjole ser således ud, men da jeg prøvede den "fjernede" vi det der sku være på skulderene ( ned i kjolen) MEN er nu i tvivl om det skal være med eller uden det over skuldrene :help:http://fuhrmanns.dk/folio/fu-28/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min oprindelige kjole ser således ud, men da jeg prøvede den "fjernede" vi det der sku være på skulderene ( ned i kjolen) MEN er nu i tvivl om det skal være med eller uden det over skuldrene :help:http://fuhrmanns.dk/folio/fu-28/

Jeg er SÅ vild med din kjole....og det er vitterlig svært at svare på HVAD der er bedst , syntes jeg :blush::) .

Du er SÅ smuk med bare skuldre, det giver dig en flot silhuet, en lang hals og jah...det klæder dig bare. MEN jeg syntes også kjolen er virkelig smuk i sin oprindelige form. Jeg havde valgt at beholde den som den er, MEN jeg har heller ik samme højde, brystparti (hvon siger man lige det uden det lyder forkert hahahaha :blush::blink: ) og krop som dig smukkesen :loveflag: .

Har du på nogen måde mulighed for at prøve kjolen igen som den er, for når du er itvivl så tænker jeg det måske er en go ide liiiiiiiiiiiiiiige at se og mærke efter :) ???

UANSET HVAD DU VÆLGER ER KJOLEN SMUK, SMUK,SMUK....OG DU BLIR FORTRYLLENDE I DEN (det er du allerede) :loveboard:

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min oprindelige kjole ser således ud, men da jeg prøvede den "fjernede" vi det der sku være på skulderene ( ned i kjolen) MEN er nu i tvivl om det skal være med eller uden det over skuldrene :help:http://fuhrmanns.dk/folio/fu-28/

Jeg er SÅ vild med din kjole....og det er vitterlig svært at svare på HVAD der er bedst , syntes jeg :blush::) .

Du er SÅ smuk med bare skuldre, det giver dig en flot silhuet, en lang hals og jah...det klæder dig bare. MEN jeg syntes også kjolen er virkelig smuk i sin oprindelige form. Jeg havde valgt at beholde den som den er, MEN jeg har heller ik samme højde, brystparti (hvon siger man lige det uden det lyder forkert hahahaha :blush::blink: ) og krop som dig smukkesen :loveflag: .

Har du på nogen måde mulighed for at prøve kjolen igen som den er, for når du er itvivl så tænker jeg det måske er en go ide liiiiiiiiiiiiiiige at se og mærke efter :) ???

UANSET HVAD DU VÆLGER ER KJOLEN SMUK, SMUK,SMUK....OG DU BLIR FORTRYLLENDE I DEN (det er du allerede) :loveboard:

Ikke før den er done, og så må jeg vælge der om det skal være med eller uden .....da skrædderen også møder op den dag :kiss: tak smukkesen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige haft telefonmøde med vores fotograf, :loveshower: dejligt at der også er styr på dette nu :loveshower:

hvad fik i snakket om?

- mere så jeg ved hvad jeg skal have styr på når vi til april skal snakke med vores :)

kan sende dig listen :wink: men vi fik snakket om alt muligt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige haft telefonmøde med vores fotograf, :loveshower: dejligt at der også er styr på dette nu :loveshower:

hvad fik i snakket om?

- mere så jeg ved hvad jeg skal have styr på når vi til april skal snakke med vores :)

kan sende dig listen :wink: men vi fik snakket om alt muligt

Det må du meget gerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt stille, nok fordi der er fokus på konfirmationen som er om en md puhaaa synes der er mange ting der skal være styr på, og så har jeg lige to eksamener den 11 og 12 april (y) der skal overstås

MEN var lige nede ved frisøren i forbindelse med konfirmationen, og da jeg selv skal ha make over :wink: til den store guldmedalje :loveshower: så har jeg fået arrangeret at det skal mine to døtre også skal shines up, og gi 375 kr pr stk incl prøveopsætning :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower::loveshower: 5 mdr til vores store dag :loveshower::loveshower:


tiden flyver bare afsted, ikke at der sker synderligt meget på bryllups fronten udover at jeg har bestilt et headpiece fra Gadegaard :heart:



MEN der hvor der sker noget er til datterens konfirmation, som er ja lige om lidt, det er her den 17 april, dog har jeg lige to eksamener den 11 og 12 april, så der er rigeligt at tænke på :unsure: men står også alene med konfirmationen, da datterens fader virker total ligeglad lidt af en øv situation at stå i :boohoo:


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :loveshower::loveshower: .
OG så vil jeg sige at det er ØV med yngste datterens far, mænd kan nogengange virke utrolig ligeglade uden de er det, håber det er tilfældet her :heart:

post-1831-0-10208000-1459184544_thumb.gi

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE med milepælen :loveshower::loveshower: .

OG så vil jeg sige at det er ØV med yngste datterens far, mænd kan nogengange virke utrolig ligeglade uden de er det, håber det er tilfældet her :heart:

Tusind tak smukkesen

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer