Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

Der har været en ganske stille stund for mig her på det sidste, jeg har haft to eksamener i denne uge som nu er vel overstået :thumbsupsmileyanim:så nu kan man trække vejret igen... eller det vil sige den ene eksamen får jeg først svar på en gang i maj :(MEN MEN MEN nu er fokus på konfirmationen som er på søndag hvilket også bliver en smule presset for midt i mine eksamener har jeg modtaget en mail fra det sted vi skal holde konfirmationen ( og brylluppet) at de havde kommet til at leje vores lokaler ud så vi først kan få dækket op mv. lørdag aften efter kl 19 :pokey: LIDT tidspresset i mine øjne, er dælme glad for det ikke er brylluppet vi skal pynte op til i denne given situation, for så havde de godt nok stået i problemer.

Glæder mig bare til at se min smukke datter i sin fine kjole på søndag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, Karina og Dans Bryllup said:

Øv med lokalet, men hvis du er ligeså godt forberedt til konfirmationen som du virker til med brylluppet, så skal det nok gå.

Håber I får en fantastisk dag på søndag ☺

Jamen selvfølgelig er jeg det :floejt: bliver jo kaldt kontrolfreaken herhjemme :tunge: og tusind tak 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On ‎13‎-‎04‎-‎2016 at 9:14 AM, Marie E said:

mail fra det sted vi skal holde konfirmationen ( og brylluppet) at de havde kommet til at leje vores lokaler ud så vi først kan få dækket op mv. lørdag aften efter kl 19 :pokey: LIDT tidspresset i mine øjne, er dælme glad for det ikke er brylluppet vi skal pynte op til i denne given situation, for så havde de godt nok stået i problemer.

Glæder mig bare til at se min smukke datter i sin fine kjole på søndag :cheerleader3:

Det passer så mig særdeles fint :)  Så kan jeg lige nå at få flyttet familiens oldemor på plejehjem lørdag, inden jeg kører til Nyborg og stiller op samtidig med at I pynter op. :)  Nu håber jeg bare at varebilen bliver klar men skulle meget gerne få den retur i dag.

0

Del dette indlæg

23 hours ago, diskobil said:

Det passer så mig særdeles fint :)  Så kan jeg lige nå at få flyttet familiens oldemor på plejehjem lørdag, inden jeg kører til Nyborg og stiller op samtidig med at I pynter op. :)  Nu håber jeg bare at varebilen bliver klar men skulle meget gerne få den retur i dag.

Det er da godt det passer dig Bent, men i min tidsplan der er det lidt presset ...:floejt: Vi ses lørdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Karina og Dans Bryllup said:

Stort tillykke med din datters konfirmation i dag. Håber I har haft en god dag og nåede at få pyntet op ☺

Det gjorde vi bestemt og hun har haft en fantastisk dag her er et par billeder af mit vidunder :cheerleader3: det var så fedt at se hende da hun fik øje på den audi der ventede på hende for vi havde bildt hende ind at hun blev hentet i en indkøbsvogn med balloner :lol: En kæmpe tak til Bent fra Diskobil som var med til at gøre hendes dag perfekt 

13006573_1710267865921907_2140527617762460666_n.jpg

13006499_10209616524996432_6511613030048998491_n.jpg

12998528_10209608897085739_1997439021614542359_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var som altid hyggeligt men som jeg talte med din søster om: Vi tager revanche til brylluppet til august for selvfølgelig påvirker det at festen holdes en søndag hvor folk skal på arbejde osv. dagen efter. Apropos indkøbsvognen så nåede jeg lige at "crache" konfirmationen hos min fætters datter hvor resten af familien var ude (de startede åbenbart først 16.30) . Hun blev kørt fra kirken og til feststedet i en trillebør og det samme hjem igen. :)   

0

Del dette indlæg

3 hours ago, diskobil said:

Det var som altid hyggeligt men som jeg talte med din søster om: Vi tager revanche til brylluppet til august for selvfølgelig påvirker det at festen holdes en søndag hvor folk skal på arbejde osv. dagen efter. Apropos indkøbsvognen så nåede jeg lige at "crache" konfirmationen hos min fætters datter hvor resten af familien var ude (de startede åbenbart først 16.30) . Hun blev kørt fra kirken og til feststedet i en trillebør og det samme hjem igen. :)   

ja det var super hyggeligt, og Emma har fået den dag hun ønskede sig så det er jo fantastisk :lol: hvor fedt, og ja vi tager alle revanche til august, hvilket vi også glæder os til :) vi føler os godt nok også brugt i dag 

0

Del dette indlæg

On 17/4/2016 at 9:12 PM, Marie E said:

Det gjorde vi bestemt og hun har haft en fantastisk dag her er et par billeder af mit vidunder :cheerleader3: det var så fedt at se hende da hun fik øje på den audi der ventede på hende for vi havde bildt hende ind at hun blev hentet i en indkøbsvogn med balloner :lol: En kæmpe tak til Bent fra Diskobil som var med til at gøre hendes dag perfekt 

13006573_1710267865921907_2140527617762460666_n.jpg

13006499_10209616524996432_6511613030048998491_n.jpg

12998528_10209608897085739_1997439021614542359_n.jpg

Hvor ser Emma bare SÅ fin & sød ud, smukkesen :D .
& skønt at Emma fik den dag hun ønskede sig. 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

7 hours ago, Pinkyl said:

Hvor ser Emma bare SÅ fin & sød ud, smukkesen :D .
& skønt at Emma fik den dag hun ønskede sig. 

Det havde hun helt bestemt, dog kunne jeg godt forstå at hun var top skuffet over sin far, da han sag begravet i sin mobil under hele gudstjenesten og festen , MEN ellers havde hun en perfekt dag, og har i dag været på shopping tur med min H2B 

0

Del dette indlæg

6 hours ago, Dkchelle said:

Hvor ser hun flot ud på hendes store dag :) Og er helt vild med kagen også :)

Tusind tak, hun var også meget stolt :) hehe kagen var en overraskelse til hende og den bragte stor lykke og ikke mindst omtale af gæsterne 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

yaiiii har total optur i dag også selv om jeg stadig er helt flad efter konfirmationen , i morgen skal vi på kærestetur :cheerleader3: hvilket jeg glæder mig helt vildt til, der skal jeg så også ha købt noget lækkert undertøj :floejt:  til mit photoshoot mandag til morgengave :thumbsupsmileyanim: 

Derudover har vi indgivet et ønske på den præst vi oplevede i søndags til min datters konfirmation Så fantastisk og super personlig præst så nu krydses der fingre for at vi kan få hende :thumbsupsmileyanim: 

Så er jeg også lige blevet ringet op af Fuhrmann at min brudekjole nu er kommet hjem :cheerleader3::cheerleader3:yaaaaiiiii det er jo bare fantastisk, så skal til tilretning den 23/6 kl 11:30 :cheerleader3::cheerleader3: Glæder mig som et lille barn 

Så der sker lidt på brylluper fronten igen kun lidt, skal lige ordenligt ovenpå igen før vi giver den max gas på bryllup igen

0

Del dette indlæg

Ej hvor bliver det bare fantastisk, vi har netop lige modtaget en mail fra kirkekontoret om at vi får  den præst vi har ønsket, Det er den præst der konfirmerede min datter i søndags :cheerleader3::cheerleader3:Det bliver bare så godt :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

4 hours ago, Brineh said:

Tillykke med datteren :)

Sikke en optur med alle de nye ting som der er styr på :thumbsupsmileyanim:

(det var lige før jeg ikke fik kommenteret i din tråd, for kan da bestemt ikke finde hoved og hale i det nye design BK har fået) :(

Tusind tak og ja det er total optur tid :thumbsupsmileyanim: and we like it ....( kender godt til det med det nye design herinde, men det er faktisk ok nemt når man har prøvet sig frem ) 

Lige et billede af vores topper, som nogen har spurgt efter :floejt:( billedet er lånt af Camilla_krøier ) 

derudover så kan jeg godt mærke den farm af sommerfugle der er på vej skal ud og ha tage billeder til morgengave i morgen :cheerleader3: er dælme spændt på resultatet 

post-72085-0-21078100-1412500925.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg været ude og få lavet et Photoshoot til morgengave :cheerleader3: Det har simpelthen været den mest fantastisk og sjove dag, og de sommerfugle jeg havde på besøg i morges, forsvandt fuldstændig, armen altså jeg kan slet ikke få armene ned det var så fantastisk en oplevelse så selv min veninde som jeg havde med var hook på at sku ha taget nogle billeder :thumbsupsmileyanim:  glæder mig helt sindssygt til at se billederne som min veninde har set nogen af og siger de er hammer gode :loveboard:

samme frisør der har lagt makeup og sat håret skal står for det til brylluppet og føler mig sindssyg tryg ved hende :loveshower:  tag jer ikke at mit fjæs -HAHA-

13076576_10209672029704015_2670286095082267840_n.jpg

13091900_10209672029784017_7821895106031622883_n.jpg

13102806_10209672030064024_6709415537594421593_n.jpg

0

Del dette indlæg

56 minutes ago, girl_beat said:

Sejt at du fik taget billeder! :cheerleader3:

Jeg har selv leget med tanken, men tror ikke at jeg tør. Jeg er i forvejen meget lidt vild med at få taget billeder...

:lol: det er jeg bestemt heller ikke, normalt mener jeg både det gør ondt og alt andet ....men ja det er skide grænseoverskridende og derfor var det super vigtigt for mig, at det var en fotograf jeg kunne føle mig tryg ved, og seriøst jeg vil til hver en tid anbefale hende jeg fik taget dem ved :loveshower: Jeg er så glad for jeg fik dem taget, og glæder mig helt vildt til at se billederne her om 14 dage 

Hvis du leger med ideen så synes jeg du skulle prøve at gøre det. Jeg valgte at blive stylet og det kan varmt anbefales, du ser en side af dig selv du nok ikke vidste du havde :floejt:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med milepælen :)

Den er da så flot den caketopper i skal have! 

*pift *pift* du ser da knald godt ud, glæder mig til at se om du viser et enkelt billede fra dit fotoshoot :D
Synes din bryllupsfrisure er så fiiiiin!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer