Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er en rigtig sød idé med panodil pakken, ligger i 2 piller i? :)

Kan være jeg tyvstjæler idéen :)

jepsen det gør der og du nubber bare det du kan bruge :wink:

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min H2B har været på drengetur i Vejle, det er en tur de har en gang om året :cheerleader3: hvor den består af druk og hygge, men de har også været så engageret i vores bryllup at de her til formiddag har været ude og kigge tøj til vores bryllup :loveshower::loveshower::loveshower: kan man blive andet end glad i låget over at de går så meget op i det :balloon:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B har været på drengetur i Vejle, det er en tur de har en gang om året :cheerleader3: hvor den består af druk og hygge, men de har også været så engageret i vores bryllup at de her til formiddag har været ude og kigge tøj til vores bryllup :loveshower::loveshower::loveshower: kan man blive andet end glad i låget over at de går så meget op i det :balloon:

Hvor lyder det bare fantastisk, både med den hygge/druktur men i DEN grad også , at de har kigget tøj til jeres store dag ()():super::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B har været på drengetur i Vejle, det er en tur de har en gang om året :cheerleader3: hvor den består af druk og hygge, men de har også været så engageret i vores bryllup at de her til formiddag har været ude og kigge tøj til vores bryllup :loveshower::loveshower::loveshower: kan man blive andet end glad i låget over at de går så meget op i det :balloon:

Hvor lyder det bare fantastisk, både med den hygge/druktur men i DEN grad også , at de har kigget tøj til jeres store dag ()():super::thumbsupsmileyanim:

jaarh synes det er SÅ fantastisk og så dejligt at de går op i det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B har været på drengetur i Vejle, det er en tur de har en gang om året :cheerleader3: hvor den består af druk og hygge, men de har også været så engageret i vores bryllup at de her til formiddag har været ude og kigge tøj til vores bryllup :loveshower::loveshower::loveshower: kan man blive andet end glad i låget over at de går så meget op i det :balloon:

Hvor lyder det bare fantastisk, både med den hygge/druktur men i DEN grad også , at de har kigget tøj til jeres store dag ()():super::thumbsupsmileyanim:

jaarh synes det er SÅ fantastisk og så dejligt at de går op i det

:loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du lavet pakken med panodiler ? :)

Jeg stjæler din ide med chipsene og håber så på, at jeg kan lade være med at spise dem . :loveshower:

det gør du bare, jamen har en skabelon, hvor der er mulighed for at ha 2 panodiler i :wink: hvis det er så kan jeg sende den til dig, i pdf .... du sender bare en pm :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:


men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

Tillykke med 6 års dag :loveshower:

Held og lykke med eksamen! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

Tillykke med idag! Du skal nok klare eksamen :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

Tillykke med 6 års dag :loveshower:

Held og lykke med eksamen! :biggrin:

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

Tillykke med idag! Du skal nok klare eksamen :kiss:

tak tøser, jooo hvis jeg så bare kunne koncentrere mig og ikke synes det var nogle åndsvage spørgsmål imellem så ville det være fint :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

Tillykke med 6 års dag :loveshower:

Held og lykke med eksamen! :biggrin:

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

Tillykke med idag! Du skal nok klare eksamen :kiss:

tak tøser, jooo hvis jeg så bare kunne koncentrere mig og ikke synes det var nogle åndsvage spørgsmål imellem så ville det være fint :pokey:

Hvad er du oppe i??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg endelig læst din planlægningstråd - hvor er du nået langt, nu kan jeg ikke undgå at få sved på panden i forhold til min egen planlægning :huh::biggrin:

Hvor skal jeg dog begynde henne? Skønne sko du har fundet dig, hvor har du været heldig at finde dem henne? Skøn borddækningsinspiration – det er også sådan noget vi har kigget på :biggrin: .

Og rigtig fin ide at det er de små sommerfugle der skal kastes istedet for ris!

Har du selv lavet jeres photoboth skilt?

Pøj pøj med din eksamen :) - og tillykke med jeres 6 års dag :loveflag: !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

:loveshower::loveshower: TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med årsdagen smukkesen :loveshower::loveshower:

Dejligt I trods eksamen, har aftalt at hygge jer med lækker mad & I på den måde får nydt hinanden og fejret dagen :heart::heart::heart:

Pøj pøj med eksamen...jeg VED du kommer til at klare den SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

:loveshower::loveshower: TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med årsdagen smukkesen :loveshower::loveshower:

Dejligt I trods eksamen, har aftalt at hygge jer med lækker mad & I på den måde får nydt hinanden og fejret dagen :heart::heart::heart:

Pøj pøj med eksamen...jeg VED du kommer til at klare den SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

tak smukkesen, har dog allerede ramt muren for anden del af opgaven for synes ikke det bilag der er med gir nogen mening :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem :blink::td:

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

:loveshower::loveshower: TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med årsdagen smukkesen :loveshower::loveshower:

Dejligt I trods eksamen, har aftalt at hygge jer med lækker mad & I på den måde får nydt hinanden og fejret dagen :heart::heart::heart:

Pøj pøj med eksamen...jeg VED du kommer til at klare den SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

tak smukkesen, har dog allerede ramt muren for anden del af opgaven for synes ikke det bilag der er med gir nogen mening :blink:

Ohh nej, muren er bare aldrig rar :( . Jeg tror stadig på at du , trods muren,kommer igennem eksamen.....JEG TROR PÅ DIG HELE VEJEN :loveboard:

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

:loveshower:LLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med årsdagen smukkesen :loveshower:

Dejligt I trods eksamen, har aftalt at hygge jer med lækker mad & I på den måde får nydt hinanden og fejret dagen :heart:

Pøj pøj med eksamen...jeg VED du kommer til at klare den SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

tak smukkesen, har dog allerede ramt muren for anden del af opgaven for synes ikke det bilag der er med gir nogen mening :blink:

Ohh nej, muren er bare aldrig rar :( . Jeg tror stadig på at du , trods muren,kommer igennem eksamen.....JEG TROR PÅ DIG HELE VEJEN :loveboard:

Tak smukkesen, har lige fået det meste af muren væk, har fundet de kapitler jeg skal bruge eller tror jeg skal bruge, har lige fået bekræftet af en klassekammerat at jeg er på rette spor igen :loveshower:

Manden min er lige kommet hjem med denne smukke buket i anledning af vores 6 års dag og så er det i vores blomsterfarver til brylluppet ...kan man andet end at elske ham højt :heart::rolleyes: pssst jeg ved godt jeg er afsløret ( min kur er i standby i dag) :lol:

post-58278-0-62499700-1453214668_thumb.j

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: I dag har vi 6 års dag, dog sidder jeg til eksamen om en time og de næste 24 frem

men vi har aftalt at vi skal ud og spise eller laver noget lækkert mad herhjemme så vi kan fejre det :floejt:

:loveshower:LLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE med årsdagen smukkesen :loveshower:

Dejligt I trods eksamen, har aftalt at hygge jer med lækker mad & I på den måde får nydt hinanden og fejret dagen

Pøj pøj med eksamen...jeg VED du kommer til at klare den SÅ godt

tak smukkesen, har dog allerede ramt muren for anden del af opgaven for synes ikke det bilag der er med gir nogen mening

Ohh nej, muren er bare aldrig rar :( . Jeg tror stadig på at du , trods muren,kommer igennem eksamen.....JEG TROR PÅ DIG HELE VEJEN :loveboard:

Tak smukkesen, har lige fået det meste af muren væk, har fundet de kapitler jeg skal bruge eller tror jeg skal bruge, har lige fået bekræftet af en klassekammerat at jeg er på rette spor igen :loveshower:

Manden min er lige kommet hjem med denne smukke buket i anledning af vores 6 års dag og så er det i vores blomsterfarver til brylluppet ...kan man andet end at elske ham højt :heart::rolleyes: pssst jeg ved godt jeg er afsløret ( min kur er i standby i dag) :lol:

Jeg vidste du ville komme igennem den mur :thumbsupsmileyanim: ....du er nemlig SÅ sej og klarer den eksamen, BASTA!!!

Nøøøøøøøøøøøøøøøj en fin og smuk buket, hvor er han da bare en sveske & betænksom ham din kommende husbond ()() .

At du får dig lidt "energi til hjernen" i form af slik er dig nu så velondt :smiley-eatdrink026::kiss: . Du kommer uanset til at være SMUK til jeres bryllup (du er nu smuk i forvejen :) ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eksamen er overstået, det har været en MEGET lang nat , og fik den afleveret en halv time før deadline :blink: så må vi bare håbe den er god nok

:cheerleader3: i morgen skal jeg ud til vores blomster pusher og ha styr på de sidste detaljer, det bliver fantastisk og der er 9 dage til jeg skal til Køge og prøve brudekjoler :loveshower::loveshower: så der sker da lidt, trods alt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eksamen er overstået, det har været en MEGET lang nat , og fik den afleveret en halv time før deadline :blink: så må vi bare håbe den er god nok

:cheerleader3: i morgen skal jeg ud til vores blomster pusher og ha styr på de sidste detaljer, det bliver fantastisk og der er 9 dage til jeg skal til Køge og prøve brudekjoler :loveshower::loveshower: så der sker da lidt, trods alt :wink:

DU ER SÅ HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER SEJ :cheerleader3::cheerleader3: . Jeg er helt sikker på at den er mere end go nok :wink: .

Lækkert med besøg hos jeres blomster dealer :biggrin: .

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee DET bliver FANTASTISK (jeg vil meeeeeeeeeeeeeeeeeeed hahahahaha :blush: )

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eksamen er overstået, det har været en MEGET lang nat , og fik den afleveret en halv time før deadline :blink: så må vi bare håbe den er god nok

:cheerleader3: i morgen skal jeg ud til vores blomster pusher og ha styr på de sidste detaljer, det bliver fantastisk og der er 9 dage til jeg skal til Køge og prøve brudekjoler så der sker da lidt, trods alt :wink:

DU ER SÅ HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER HAMMER SEJ . Jeg er helt sikker på at den er mere end go nok :wink: .

Lækkert med besøg hos jeres blomster dealer :biggrin: .

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee DET bliver FANTASTISK (jeg vil meeeeeeeeeeeeeeeeeeed hahahahaha :blush: )

Sådan ! . :)

Tak i to skønne mennesker :loveshower: ved næste eksamen ligger 3 dage før konfirmationen :pokey: men hellere før end efter og det er så i blandt andet jura :shooter:

men er næsten lige trådt ind af døren, efter at ha været ude ved vores blomster pusher :loveshower: hun er vilde med vores små blomsterkasser så det er bare fantastisk og vi fik styr på mange af tingene, resten der mangler kan vi først efter su-dato .....dog fortalte hun mig at hun først kommer med blomsterne lørdag :blink: så det var en overraskelse for mig :unsure: ja tak..... du har lige sat en brug ud i et nervevrag -HAHA- fååårk det er hårdt at være nysgerrig :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer