MunkHartwich

Where to begin?

6 indlæg i dette emne

Vi har ENDELIG fundet en dag vi vil giftes :)
2019 er planen - så er der lidt år at skrabe penge sammen til det.
Men 2019 - det er jo om 4 år.. (3½ den dag vi vil giftes) 4 år synes jeg er lang tid..
Så hvad er næste step?? :help: og hvornår??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med det, der er da dejlig lang tid til at planlægge;) Start med en dejlig langsamtale om hvad i HVIKELIg gerne vil på dagen og hvad der er vigtigt i forhold til Budget:) Et Budget er også en god start.

men elles vis I har et bestemt band I gerne vil have kan det re en fordel. Nogen kan være booked hele 4 år frem:) elles lokaion, også ind i mellem booked 1-2 år frem, de samme ller nogen fotograffer:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lagt budget .. hvad vi synes er rimeligt og hvad vi forventer at ville betale ☺

Men vi kan godt kontakte stedet og høre om de er ledige?

Tillykke med det kommende bryllup! Personligt ville jeg være nervøs for at booke så langt ude i fremtiden. De fleste steder er helt sikkert ledige, men meget kan nå at ske på fire år, steder kan nå at åbne og lukke. Så hvis det var mig, ville jeg ikke turde booke, da jeg så ville føle mig sikker på at stedet var ordnet og lige pludseligt kunne det være ændret. Eller kirken tættest på kan være under renovering, jeres yndlingspræst har rykket kirke, I er selv flyttet eller lign.. Jeg synes det er en rigtig god start at have lagt et budget og så spare X-antal kr. op om måneden, og så lade det være med det, indtil der er tidligst to år til.

Jeres ønsker til festen kan jo også nå at ændre sig. Der kan åbne noget nyt, I har nogle venner der bliver gift et fedt sted, du får læst nogle dårlige anmeldelser osv.. :)

Men det er bare min mening og hvordan jeg selv ville have det, men hvis I altid har drømt om et bestemt sted osv., så er det selvfølgelig bare at får det ordnet.

0

Del dette indlæg

Enig med Ongo Bongo. Der kan nemt ske et ejerskifte o.l. Det kan være både positivt og negativt men I kan ikke på samme måde som andre sige at I ved hvad I får. .:) Derudover er der mange feststeder som slet ikke tager bookinger ind så langt ud i tiden. Det samme kan man sige om bands og for den sags skyld os selv. Der er ingen som siger at et band spiller sammen om 4 år og jeg ved via mange kolleger at det er atypisk når vi siger at vi har bookinger 1- år fremme (ja også mere). .:) Måske man kunne lave en forhåndsreservation uden at der er tale om en egentlig aftale. Dvs. et slags tilbud som er bindende for dem.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer