Nybo

Bryllup i skoven

67 indlæg i dette emne

Bordpynt

Bordene vil blive pyntet med vilde blomster (og blomster fra haven). Derfor vil det være lidt svært at forudse farverne. Vaserne og lysestagerne er derfor lavet enkelt (og billigt).

[Læs hvordan jeg har lavet dem, her]

Jeg har påsat forskellige blonder og hessian på diverse glas fra husholdningen. Jeg har derfor ikke brugt mange kroner på bordpynten. Der vil blive lavet mange flere, jo tættere på sommeren vi kommer - når vi får brugt flere glas. På to glas, har jeg brugt det samme voksstempel som vil blive brugt til invitationerne.

post-80739-0-66802200-1446211015_thumb.j

post-80739-0-49277600-1446211240_thumb.j

Jeg har endnu ikke bestemt mig for, om der skal være noget ”højt” på midten af bordet. Det vil være en god mulighed for at hænge nogle lys i dem – men på den anden side, kan det måske gøre det svært for gæsterne at se personen på den modsatte side af bordet :help:
Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nu gået i gang med at samle lidt ind til et par ”toiletkurve”.

· Heelstoppers (eBay ca 7 kr for 3 par)

· Vabelplaster

· Tandtråd

· Håndcreme

· Strømpebukser (eBay – ca 5 kr pr par)

Jeg har selv lavet labels, hvorpå vores monogram, indhold og en lille tekst står på.

toiletkurv-til-bryllup.jpg

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal selv giftes næste sommer - udendørs ligesom jer.

Så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad dit regnvejrskit består af? Skal jo også selv tage højde for dårligt vejr, og kunne godt bruge lidt inspiration :)

Dejligt at høre at der er flere der har mod på udendørs bryllup :) Det ER lidt af et sats, men jeg er sikker på at det bliver alletiders :7himmel:

Jeg har købt en gennemsigtig paraply (H&M).

Jeg har et par fantastiske gummistøvler, med et blonde/blomster mønster på (Jeg så i øvrigt, at der var nogle ret flotte røjsere i Bilka, for ikke længe siden).

Hvis nu det sker at vi er ved at blive skyllet helt væk, må vi tage det som det kommer, og så hoppe i gummestøvlerne :c166: Det skal nok blive smadder attraktivt sammen med brudekjolen.

0

Del dette indlæg

Hvor har du fået fat i segl og lak ? :)

Jeg bestilte det via Etsy, ved denne profil. Jeg valgte selv at designe monogrammet, men de kan også gøre det for dig.

Jeg er ret tilfreds med købet. Hvis jeg kunne lave det om, ville jeg måske have designet monogrammet lidt "tykkere", men den ligger jo så på mine egne skuldre.

Jeg har kun prøvet den "almindelige" lak (Den du skal holde over et lys), men jeg har også købt den slags der skal i en limpistol. Dem bliver jeg glad for, når vi skal have forseglet alle invitationerne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle virkelig flotte vaser, du har lavet. Det kommer til at se så fint ud :)

Sikke nogle fine ting til toiletkurven du har fundet frem til :)

Det er super flot bordpynt du har lavet, kan godt lide stilen :cheerleader3:

Mange tak. Jeg synes faktisk det er blevet ret godt. Jeg er sikker på at det bliver smadder fint med blomster og lys i.

post-80739-0-96118300-1447782040_thumb.j
Nu skal jeg bare have fundet nogle store træskiver de kan stå på.
0

Del dette indlæg

Det er nogle virkelig flotte vaser, du har lavet. Det kommer til at se så fint ud :)

Sikke nogle fine ting til toiletkurven du har fundet frem til :)

Det er super flot bordpynt du har lavet, kan godt lide stilen :cheerleader3:

Mange tak. Jeg synes faktisk det er blevet ret godt. Jeg er sikker på at det bliver smadder fint med blomster og lys i.

Nu skal jeg bare have fundet nogle store træskiver de kan stå på.

hvor ser det godt ud

0

Del dette indlæg

Så har vi fået lavet bordnumrene.

Numrene er brændt på skiver af birketræ. Det var en DIY som gemalen faktisk havde glædet sig til.

Bordnumrene skal hvile sig op ad det øvrige bordpynt.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide detaljerne i de brændte områder. Det passer godt til den rustikke stil.

Vi fik også lavet et skilt til vejviseren, der skal hjælpe gæsterne med at finde festen. Nu skal jeg have fundet nogle flere stykker (billigt) træ, som vi kan lave pile på.

20151128_190113-01.jpeg

Studio_20151128_191653-min.jpg

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er jeres bordnr blevet gode :cheerleader3:

Hold da op, hvor er de blevet flotte jeres bordnumre :loveshower:

Wow, det er nogle flotte detaljer, du har gang i! :a1221:

Mange tak skal i have, søde piger :7himmel:

Jeg er af og til lidt bekymret for at man ikke vil kunne se "den røde tråd" i det hele til festen, men jeg prøver at slå den tanke væk igen.

Det skal nok komme til at fungere.

0

Del dette indlæg

Der vil angiveligt nok altid være nogle som ikke bemærker "den røde tråd", de små detaljer og ikke mindst det store arbejde som ligger bag detaljerne, men det vigtigste er at I har det godt med det I har lavet og syntes at det går op i en større helhed. .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt mig et par sko til vielsen! De er fra Irregular Choice, og hælen er ikke særlig høj, så det skal nok gå - selvom det er i skoven.

Jeg skal stadig have fundet mig et par flade sko til resten af dagen, da der er lidt bakker og ujævnt underlag.

3faef85809d521c620568e6eb765e434.jpg

Derudover har jeg købt mig en lille krave. I tilfælde af at det bliver køligt i løbet af dagen. Den blev købt til £5, da Lindy Bop afholdte Black Friday.

cally-dove-grey-faux-fur-collar-p2134-13

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg

Der vil angiveligt nok altid være nogle som ikke bemærker "den røde tråd", de små detaljer og ikke mindst det store arbejde som ligger bag detaljerne, men det vigtigste er at I har det godt med det I har lavet og syntes at det går op i en større helhed. . :)

Det tror jeg bestemt du har helt ret i :)

0

Del dette indlæg

Så er vi endelig kommet i gang med invitationerne :cheerleader3:

Det har jeg glædet mig til! Planen er at de (fleste) skal ud ved juletid, da der er mange familiemedlemmer der kommer "hjem". Der er et eller andet hyggeligt ved at kunne aflevere invitationen i egen person.

Selve invitationen (det naturfarvede karton) er lavet i hånden, og er fastsat med dobbeltklæbendetape.

Indlægskortene har jeg designet, og sendt til en lokal trykker.

Blonden er sammensyet omkring kortet, så det let kan trækkes af.

Nu skal vi så bare have samlet de sidste kort, og have lavet laksejl på dem.

post-80739-0-47349900-1450437507_thumb.j

post-80739-0-40232400-1450437514_thumb.j

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er jeres indbydelser blevet super flotte :loveshower:

De er blevet super flotte jeres invitationer :loveshower:

Ej, hvor er det nogle fede invitationer!

Tusinde tak!

Det var bare rigtig dejligt at kunne aflevere de første invitationer, her over julen. Vi har fået rigtig god respons på dem, samt de første tilmeldinger. Det hele blev lige endnu mere virkeligt!

0

Del dette indlæg

Så fik vi bestilt et værelse til bryllupsnatten.

Jeg havde regnet med at vi skulle sove på en lille hyggelig kro i området, men desværre er alt booket den weekend.

Valget faldt på brudesuiten på Hotel Dania i Silkeborg.

Derudover har jeg købt "nattøj" til bryllupsnatten.

Prisen var omkring 60 DKK, men kvaliteten er okay. Jeg har ikke de vilde forventninger til skæg og ballade på bryllupsnatten, da vi jo nok er en smule trætte efter en lang og god dag :bed: Men derfor kan man jo godt se godt ud alligevel.

Det blev denne babydoll:

s-l1600.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer