Nybo

Bryllup i skoven

67 posts in this topic

Forlovelse: 01.08.2015
Sted:
Tehusbakken

Dato: 13.08.2016
Vielse: Asatro, skovbryllup
Antal gæster: 75

Lidt om os

Søren (34) og jeg (30) har været sammen siden 2011, hvor vi mødte hinanden (igen) til en koncert med fælles venner.

Søren arbejder som logistikassistent og jeg som Marketingkoordinator. Foråret 2015 købte vi et dejligt hus i Herning jeg har aldrig før været så glad og tilpas.

I sommerferiens sidste weekend, afsluttede vi nogle hårde men dejlige uger af istandsættelse af vores nye hjem. Vi sad og snakkede på vores terrasse - med levendelys i lanternerne og lækker rødvin i glasset. Pludseligt (meget pludseligt!) rejste Søren sig, og faldt på knæ foran mig. Jeg kan ikke helt ordret huske hvad han sagde, og jeg kan slet ikke huske hvad jeg svarede! Søren har i alt fald tolket det som et Ja fra min side - heldigvis da. Jeg er altså ikke typen der sådan hyler over glade ting, men her ramte han alligevel noget i mig, der kunne få tårerne frem :loveshower:

· Gæsteliste
· Bryllupscrew
· Gavekoordinator

· Toastmaster 
· Vidner Far og Svigerfar
· Menu
·
Indbydelser
· Bordkort, DIY ()
· Takkekort 
· Bryllupskage 
· Caketopper 
· Kageopsats
· Borddekoration ✔  DIY
· Træskiver til borddekoration - Svigermor
· Toiletkurv, ✔ DIY
· Ceremoniområde  
· Kjole
· Sko
· Sjal ✔ Min moster er en superstar
· Strømpebånd
· Undertøj 
· Nattøj til bryllupsnatten 
· Tøj til H2B 
· Regnvejrs-kit
· Brudebuket 
· Knaphulsblomster 
· Hår & make-up 
· Negle 
· Musik 
· Fotograf
· Gæstebog
· Børnechampagne 
· Smores
· Skilte / vejvisere
· Udendørs underholdning / spil 
· Lille gave til brudepigerne 
· Gave til foretteren 
· Nedkøling af drikkevarer 
·
Bryllupsnatten ✔ 
· Og meget meget mere

Edited by Nybo
0

Annonce ♥

velkommen til:) endnu en søster brud, vi er en 3-4 stykker herinde med den samme dato, så der bliver da nogen og følges med:)

Jeg er vild med dine inspirations billeder, det minder meget om det feel vi er ude efter:) Så bliver spændende at følge med i dine ideer:)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :lol: og flot dato I har valgt jer :tunge:

Hvad er en håndfæster, om jeg må spørge?

Mange tak :)

Vi skal vies indenfor Asatro. Ham der står for ceremonien og vielsen er "håndfæsteren" - altså, er han der i stedet for en præst eller et byrådsmedlem.

Jeg har aldrig selv deltaget i en Asavielse, så det bliver spænderne! De har ikke en konkret rutine, som man f.eks. finder i folkekirken, så vi skal selv være med til at udarbejde den,

0

Velkommen til og tillykke :)

Skønt med endnu en 13/8-16 brud :cheerleader3:

Velkommen til endnu en 2016-brud og tillykke med det kommende bryllup :) du ser ud til at være godt igang allerede! Det ser fint ud :)

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

Skal selv giftes den 13.08.2016 - det bliver spændende at følge med i din planlægning. :cheerleader3:

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet samt din planlægningstråd

super lækker inspiration :cheerleader3:

velkommen til:) endnu en søster brud, vi er en 3-4 stykker herinde med den samme dato, så der bliver da nogen og følges med:)

Jeg er vild med dine inspirations billeder, det minder meget om det feel vi er ude efter:) Så bliver spændende at følge med i dine ideer:)

Velkommen til!! Virkeligt lækre farver og dejligt tema. Ser ud som et lækkert sted I har fundet jer.

Rigtig mange tak, alle sammen! Hvor er i altså søde.

Jeg glæder mig helt vildt, og det kribler i mine fingre for at komme videre med planlægningen. Stedet er helt fantastisk, så det kan nærmest ikke gå galt!

0

Annonce ♥

Ih jeg er vild med jeres tema (har næsten det samme selv) :D glæder mig til at følge dig :)

Mange tak.

Så må jeg hellere lige få luret nogle gode ideer af ved jer :wink:

0

En surmulende brud med en stor Øv-hat

Jeg havde allerede lidt opgivet på forhånd … efter at have kigget på utallige kjoler på nettet, fandt jeg ud af at det nærmest så håbløst ud for mig, at finde den rigtige kjole i Danmark.

Jeg fandt ret hurtigt ud af at jeg ikke vil have en lang kjole. Både grundet skovbryllup, og fordi jeg godt kan lide det look man får med Tealength.

Jeg havde fundet én eneste model, som var tilgængelig i Danmark. Heldigvis var den i Aarhus området.

Tøsetur til Sabro

Efter en verbal røvfuld af en god veninde, tog jeg Øv-hatten af, og fik bestilt en tid hos Kennedys. Jeg forsøgte mig med en hurtig beskrivelse af mine bekymringer, og selvkritik (F.eks. ”jeg må absolut ikke komme til at se større ud end jeg er i forvejen! ”). Der kom et meget sødt svar tilbage, om at jeg ikke skulle bekymre mig om den slags.

300 kjoler – og 299 af dem bekymrer mig ikke

En håndfuld af mine gode veninder, og jeg, tog derfor til Sabro for at besøge Kennedys. SAMTLIGE af mine bekymringer og panderynker blev fjernet med det samme.

Vi fik en enorm god behandling af Signe Marie og hendes ansatte. De var i mødekommende, og var fantastiske til at finde det rigtige ud af omkring 300(!) forskellige kjoler.

Efter en snak omkring mig, gommen og brylluppet, fandt Signe 3 kjoler frem. Og mon ikke den ene kjole jeg havde fundet på nettet, var den første hun fandt frem!

! Nu bliver det lidt klistret, og lyserødt efter min egen smag ! :7himmel:

Kjolen var bare skøn, og den sad som den skulle. Jeg havde fundet min kjole! Den første jeg var i! Hold nu op! Jeg tror ikke på sætningen ”Du ved når du har fundet DIN kjole” … men det var nu alligevel det der skete for mig.

Der vil blive sat en ”top” på den, da jeg ikke bryder mig om at være så bar. Dette vil de også tage sig af hos Kennedys.

Det er ikke fair at jeg ikke nævner de andre kjoler jeg prøvede, for de VAR skønne! Og jeg som ikke troede der ville være noget som helst at vælge i mellem for mig! Det er da alligevel utroligt! :c166:

En varm anbefaling til Kennedys

Jeg er simpelthen overvældet over den gode oplevelse, det var at finde kjolen. Min fornuft siger mig, at selvfølgelig skal man føle sig godt behandlet og velkommen, når man smider så mange penge et sted – men mens vi var der, føltes det som om at der ikke var andre kunder i hendes tanker, og hun var virkelig til stede. Dét var en succes.

Kjolen er nu bestilt, og jeg skal ”bare” væbne mig med tålmodighed. Der er nemlig lang ventetid på den slags. Det anede jeg ikke.

• Kjolen: Justin Alexander, 8465. Kaffe/Elfenben
  • Sælger: Kennedys, Sabro
  • Ca. pris 10.000 (inkl. Tilretning og design af strop/top)
  • Tilbehør H2B drømmer om at jeg skal have blomster i håret (?)
  • Undertøj Måske Wonderbra = Den eneste stropløse der kan holde sagerne på plads. Ellers, noget lækkert fra Aubade med stropper.
  • Sko Irregular Choice
  • Taske ???
  • Makeup Godt jeg har nogle gode veninder!

704432067_8465.jpg

Edited by Nybo
0

Hvor skønt du trods dine bekymringer fandt kjolen!! 😃 Og hvor er den bare fin 😃 Skal selv afsted på mandag og har det på ca. Samme måde som du havde det inden 😁

Jamen, altså! Lidt rart at høre at jeg ikke er den eneste der kan have det sådan ☺

Mit bedste råd er vel, at forsøge at tage det hele som en oplevelse 😁 og så bare tag en god snak med ekspedienten om hvad det er du godt kan lidt (og hvad der er no-go)

Og så GOD FORNØJELSE

0

Annonce ♥

hvor er det en smuk kjole og sidder som en drøm på dig :loveshower: dejligt du fandt din drømme kjole

Billedet er desværre ikke af mig, men den sidder rigtig godt. Facinerende hvad en kjole der er godt konstruktureret kan gøre for figuren ;-)

Jeg er bare helt vildt med kjolen! Har også selv købt den til dansekjole :loveshower:

Hvor er det godt, du har haft en god oplevelse, er også selv ret nervøs :)

Det er virkelig også en helt fantastisk kjole. Jeg er helt forelsket i blonderne og farven. Edited by Nybo
0

hvor er det en smuk kjole og sidder som en drøm på dig :loveshower: dejligt du fandt din drømme kjole

Billedet er desværre ikke af mig, men den sidder rigtig godt. Facinerende hvad en kjole der er godt konstruktureret kan gøre for figuren ;-)

Jeg er bare helt vildt med kjolen! Har også selv købt den til dansekjole :loveshower:

Hvor er det godt, du har haft en god oplevelse, er også selv ret nervøs :)

Det er virkelig også en helt fantastisk kjole. Jeg er helt forelsket i blonderne og farven.

Og så gør den bare mirakler for taljen :)

0

Annonce ♥

Tehusbakken

Da vi var ude og se Tehusbakken, var vi så heldige, at der var dækket op til fest. Vi fik derfor teltet at se, når det var klargjort.

Teltet og området er simpelthen så skønt! Og Christian, der står for planlægningen, føler jeg mig helt tryk ved.

Tehusbakken var det andet sted, vi var ude at se, og det ramte plet hos os begge! Udsigten til Salten Langsø er helt fantastisk. Til den anden side, er skoven. Jeg glæder mig virkelig til. at vi kan komme til at oppynte det fantastiske sted

Teltet er ren luksus, og min frygt om referencer til ”byfest” og ”øltelt” er helt væk! Her er lidt billeder af stedet:

tehusbakken-NyboKristensen-5.jpg

tehusbakken-NyboKristensen-3.jpg

tehusbakken-NyboKristensen-4.jpg

Edited by Nybo
0

Fedt. Jeg formoder det er overflødigt at nævne da de angiveligt har styr på den del også men I skal sikre jer at der er jord på alt hvad der hedder strøm

Jeg tror også, at der er helt styr på det - men jeg spørger alligevel til det, næste gang vi skal mødes med ham.

Tak for tippet :happy:
0