Nybo

Bryllup i skoven

67 posts in this topic

Forlovelse: 01.08.2015
Sted:
Tehusbakken

Dato: 13.08.2016
Vielse: Asatro, skovbryllup
Antal gæster: 75

Lidt om os

Søren (34) og jeg (30) har været sammen siden 2011, hvor vi mødte hinanden (igen) til en koncert med fælles venner.

Søren arbejder som logistikassistent og jeg som Marketingkoordinator. Foråret 2015 købte vi et dejligt hus i Herning jeg har aldrig før været så glad og tilpas.

I sommerferiens sidste weekend, afsluttede vi nogle hårde men dejlige uger af istandsættelse af vores nye hjem. Vi sad og snakkede på vores terrasse - med levendelys i lanternerne og lækker rødvin i glasset. Pludseligt (meget pludseligt!) rejste Søren sig, og faldt på knæ foran mig. Jeg kan ikke helt ordret huske hvad han sagde, og jeg kan slet ikke huske hvad jeg svarede! Søren har i alt fald tolket det som et Ja fra min side - heldigvis da. Jeg er altså ikke typen der sådan hyler over glade ting, men her ramte han alligevel noget i mig, der kunne få tårerne frem :loveshower:

· Gæsteliste
· Bryllupscrew
· Gavekoordinator

· Toastmaster 
· Vidner Far og Svigerfar
· Menu
·
Indbydelser
· Bordkort, DIY ()
· Takkekort 
· Bryllupskage 
· Caketopper 
· Kageopsats
· Borddekoration ✔  DIY
· Træskiver til borddekoration - Svigermor
· Toiletkurv, ✔ DIY
· Ceremoniområde  
· Kjole
· Sko
· Sjal ✔ Min moster er en superstar
· Strømpebånd
· Undertøj 
· Nattøj til bryllupsnatten 
· Tøj til H2B 
· Regnvejrs-kit
· Brudebuket 
· Knaphulsblomster 
· Hår & make-up 
· Negle 
· Musik 
· Fotograf
· Gæstebog
· Børnechampagne 
· Smores
· Skilte / vejvisere
· Udendørs underholdning / spil 
· Lille gave til brudepigerne 
· Gave til foretteren 
· Nedkøling af drikkevarer 
·
Bryllupsnatten ✔ 
· Og meget meget mere

Edited by Nybo
0

Annonce ♥

velkommen til:) endnu en søster brud, vi er en 3-4 stykker herinde med den samme dato, så der bliver da nogen og følges med:)