Nybo

Bryllup i skoven

67 posts in this topic

Gæstebog:

Jeg havde en idé om hvordan vores gæstebog skulle se ud, og heldigvis fandt jeg et bud der var ret tæt på det jeg søgte!
Jeg bestilte derfor bogen via denne shop på Etsy, og i dag har jeg så modtaget den. Den er smadder flot og i rigtig god kvalitet. Jeg kan derfor, med ro i sindet anbefale Gina, hvis man søger en rustik gæstebog til billige penge. 
Bogen ser således ud: 

20160423_125159-01.jpeg

Edited by Nybo
0

Annonce ♥

En lille gave til brudepigerne
Mine "brudepiger" består af 6 fantastiske kvinder og verdens lækreste niece. De kommer alle på, mere eller mindre, opgaver i løbet af planlægningen og på vores bryllupsdag. Det er derfor vigtigt for mig at jeg får sagt pænt Tak til dem, og virkelig viser at jeg er så taknemmelig for deres hjælp. Desværre er sådan et bryllup jo ret dyrt, og budgettet er ved at have nået sit max, så derfor har jeg været nødt til at være lidt kreativ med den lille hilsen til mine piger. 

Indtil videre har jeg fået lavet nogle små "pakker" med fodbadesalt. Poserne er lavet af hessian, som går igen i vores dekoration på dagen.
I dag kom så de sidste materialer jeg manglede for, at kunne samle en halskæde til dem hver. Resultatet er blevet ret godt, synes jeg selv. 

gaver_til_brudepiger_DIY.jpg

DIY_halskæde_brudepiger_gave_.jpg

Edited by Nybo
0

On 24/4/2016 at 10:05 AM, Dkchelle said:

Hvor er det fine, både gæstebogen og halskæderne! Hvordan ser gæstebogen ud indeni? 

Hvor har du bestilt delene til halskæderne fra? 

Siderne er blanke (hvide) og i en rimelig tyk kvalitet. 

Materialerne til halskæderne er fra forskellige steder. Sølvbladene har jeg købt igennem en aktion, så dem kan jeg ikke linke til. 

Kæden og bogstavet er her fra: etsy

Det grønne vedhæng er herfra: etsy

Edited by Nybo
0

Annonce ♥

Caketopper - Hr og Fru hækle

Min lillesøster er ret fantastisk! 
Hun sendte i går et billede af det brudepar der skal på toppen af vores bryllupskage. 

Hun har selv hæklet dem, og jeg synes simpelthen de er vildt søde - tænk at hun gider at bruge tid på sin gamle søster :) 

Caketopper_Bente_Nybo_DIY_Chrochet.jpg

Edited by Nybo
0

On 9/5/2016 at 8:53 AM, Brineh said:

Ej hvor er de flotte de caketopper som din søster har lavet, elsker virkelig jeres tema, det er så gennemført :cheerleader3:

On 9/5/2016 at 9:31 PM, SilleMy said:

Hvor er det sødt, at hun har lavet sådan en flot cake topper til jer :loveshower: Det bliver rigtig fint!

Mange tak piger - jeg er simpelthen SÅ heldig, at have nogle dejlige mennesker omkring mig, der gider at hjælpe til. Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre uden! 

0

Annonce ♥

Jeg kan faktisk rigtig godt lide ideen om en Gæstebog, og jeg er typen der synes det er viiildt hyggeligt at sidde og kigge i gamle billeder, eller at læse hilsner. 
Derfor vil jeg så gerne have så mange som muligt til at sende en lille hilsen til os, som vi kan beholde. Dog har nogen til tider, lidt svært ved at finde ud af hvad de skal skrive i sådan en gæste bog. Jeg har derfor lavet et lille hjælpe dokument, som kommer til at blive sendt rundt med gæstebogen. De der ønsker kan så udfylde den, og den bliver så senere sat i bogen. 

Gæstebog.jpg

1

12 hours ago, Nybo said:

Jeg kan faktisk rigtig godt lide ideen om en Gæstebog, og jeg er typen der synes det er viiildt hyggeligt at sidde og kigge i gamle billeder, eller at læse hilsner. 
Derfor vil jeg så gerne have så mange som muligt til at sende en lille hilsen til os, som vi kan beholde. Dog har nogen til tider, lidt svært ved at finde ud af hvad de skal skrive i sådan en gæste bog. Jeg har derfor lavet et lille hjælpe dokument, som kommer til at blive sendt rundt med gæstebogen. De der ønsker kan så udfylde den, og den bliver så senere sat i bogen. 

Gæstebog.jpg

Hvor er den bare flot! Er især vild med "ja, ja, jeg holder da....", det er en vildt sjov detalje:thumbsupsmileyanim:

Jeg har det på helt samme måde som dig og er selv igang med et udkast til en lignende gæste bog, vores kommer dog kun til at bestå af disse sider.

Som du skriver, så er der mange som ikke ved hvad de skal skrive og så helt undlader, at skrive noget.

0

15 hours ago, Nybo said:

Gæstebog.jpg

SUPER fin idé :lol: Også meget sjovere for gæsterne at spille med på!

0

Nu er det efterhånden noget tid siden jeg officielt kunne kalde mig selv Frue for første gang, og jeg har simpelthen forsømt denne side i en evighed.

Til de nysgerrige er der nogle billeder at se her: http://www.bentenybo.dk/kristensen/

1B0A0139-550x367.jpg 

1B0A0417_2-897x1024.jpg?6bd65f

1B0A0622-1024x731.jpg?6bd65f

1B0A0332-1024x731.jpg?6bd65f

1B0A0660-1024x683.jpg?6bd65f

Edited by Nybo
0

Annonce ♥

On 20/11/2016 at 9:15 AM, Dkchelle said:

Flotte billeder og smukke kjole! 

Men er kjolen lang eller kort? Synes billederne driller lidt så jeg har svært ved at se det :)

Jeg kan godt se at det kan være lidt svært at tyde ud fra de billeder. 

Kjolen er ikke helt kort, men bestemt heller ikke lang 1B0A0316_2-1024x782.jpg?x79057

0

Kjolen er det man kalder tea length, en kjole som topper et sted mellem under knæet og anklerne :)

Nybo - det er forresten nogle helt fantastiske billeder! Det ser ud til at I har haft et vidunderligt bryllup, som virkelig afspejler Jeres personlighed <3

0

On Saturday, November 19, 2016 at 10:02 PM, Nybo said:

Nu er det efterhånden noget tid siden jeg officielt kunne kalde mig selv Frue for første gang, og jeg har simpelthen forsømt denne side i en evighed.

Til de nysgerrige er der nogle billeder at se her: http://www.bentenybo.dk/kristensen/

1B0A0139-550x367.jpg 

1B0A0417_2-897x1024.jpg?6bd65f

1B0A0622-1024x731.jpg?6bd65f

1B0A0332-1024x731.jpg?6bd65f

1B0A0660-1024x683.jpg?6bd65f

Tillykke med brylluppet, Nybo. Sikke nogle lækre billeder! Det ser ud til, at I havde en skøn fest. :loveshower:

Tak for god inspiration!

Mvh, Stine. 

0

Annonce ♥

On ‎23‎-‎04‎-‎2016 at 7:13 PM, Nybo said:

Gæstebog:

Jeg havde en idé om hvordan vores gæstebog skulle se ud, og heldigvis fandt jeg et bud der var ret tæt på det jeg søgte!
Jeg bestilte derfor bogen via denne shop på Etsy, og i dag har jeg så modtaget den. Den er smadder flot og i rigtig god kvalitet. Jeg kan derfor, med ro i sindet anbefale Gina, hvis man søger en rustik gæstebog til billige penge. 
Bogen ser således ud: 

20160423_125159-01.jpeg

Tusind tak for inspiration. Nu fik vi valgt vores gæstebog, jeres passer nemlig perfekt til vores stil og tema.

0