MrsMaja

Vores eventyrlige bryllup - goodie bags, borddækning og billedetræ

153 indlæg i dette emne

1 hour ago, enkenoguniformen said:

 

Ej hvor er de blevet fede! Tillykke med færdiggørelsen - det må lette meget på det hele - så er det bare at vente på positive tilbagemeldinger! Godt gået! :thumbsupsmileyanim:

 

Mange tak :) Ja, det er SÅ rart. Vi har også allerede fået nogle positive tilbagemeldinger, så det er jo bare skønt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MrsMaja said:

 

Mange tak :) Ja, det er SÅ rart. Vi har også allerede fået nogle positive tilbagemeldinger, så det er jo bare skønt :lol:

 

Dejligt! Så bliver man glad :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, MrsMaja said:

Færdiggørelse af invitationer

 

Endelig blev vi færdige med de sidste invitationer! Og de er alle blevet sendt ud.

Jeg har lige vedhæftet et billede af blærerækken :P Og så et billede af vores lakforsegling, for den glemte jeg vist at vise billeder af tidligere. Det har som sagt et tryk af et B i sig, da det er forbogstavet på H2B (og mit kommende) efternavn.

 

Til vores receptionsgæster har vi bestilt nogle kort. Jeg orkede ikke mere hjemmelavede invitationer og synes heller ikke jeg rigtig har tid til det, så nu har vi altså bare bestilt nogle. Vi tænkte at det var fint med nogle kort, som vi nemt kan dele ud til dem der skal inviteres med til receptionen - dvs. venner, kollegaer og familie længere ude. Jeg kan vise jer et billede af kortene, når jeg har modtaget dem :)

Invitationer.jpg

Lakforsejling, invitationer.jpg

 

Hold da op hvor er de blevet fede! Det er så godt med lakforsegling :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det skønt med gode tilbagemeldninger. Så bliver man lidt ekstra glad, kan jeg forstille mig :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 13/3/2017 at 0:03 AM, Nannas said:

 

Hold da op hvor er de blevet fede! Det er så godt med lakforsegling :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det skønt med gode tilbagemeldninger. Så bliver man lidt ekstra glad, kan jeg forstille mig :) 

 

Tusind tak :lol: Ja, det er bestemt altid dejligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 14/3/2017 at 1:13 AM, MrsMaja said:

 

Tusind tak :lol: Ja, det er bestemt altid dejligt!

 

Selv tak :)

Hvor lang tid tager det at lukke kuverterne med lakforsegling? Så en video på Facebook med en gylden farve,

og det så bare så fint ud. Så overvejer det pludselig lidt. Tænker bare mere ift. om det tager laaang tid :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nannas said:

 

Selv tak :)

Hvor lang tid tager det at lukke kuverterne med lakforsegling? Så en video på Facebook med en gylden farve,

og det så bare så fint ud. Så overvejer det pludselig lidt. Tænker bare mere ift. om det tager laaang tid :lol:

 

Det tager ikke så lang tid igen, men jeg vil anbefale, at du laver dem på et stykke bagepapir og så hæfter dem på efterfølgende med dobbeltklæbende tape - så er du sikker på, at alle lakseglene er pæne, og du kan kassere dem, der ikke blev gode. Det tog mig nogle forsøg, så jeg var glad for ikke at sidde direkte med kuverterne. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Det tager ikke så lang tid igen, men jeg vil anbefale, at du laver dem på et stykke bagepapir og så hæfter dem på efterfølgende med dobbeltklæbende tape - så er du sikker på, at alle lakseglene er pæne, og du kan kassere dem, der ikke blev gode. Det tog mig nogle forsøg, så jeg var glad for ikke at sidde direkte med kuverterne. :wink:

 

Godt tip! Det vil jeg huske hvis vi vælger at bruge det :) Tak for det Stine :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Nannas said:

 

Godt tip! Det vil jeg huske hvis vi vælger at bruge det :) Tak for det Stine :) 

 

Velbekomme, vi må jo dele de gode fif med hinanden. Der er forresten billeder af mine laksegl i min tråd, hvis det har interesse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det tager ikke særlig lang tid at lave :)

 

Jeg har bare lavet dem direkte på kuverterne. Det fungerede egentlig også okay, men nogle blev pænere end andre, så det lyder som en god ide at lave dem på et bagepapir først :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, enkenoguniformen said:

 

Velbekomme, vi må jo dele de gode fif med hinanden. Der er forresten billeder af mine laksegl i min tråd, hvis det har interesse.

 

Jaaaa vi må så :thumbsupsmileyanim:

Tak dem må jeg også lige studerer så :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, MrsMaja said:

Ja, det tager ikke særlig lang tid at lave :)

 

Jeg har bare lavet dem direkte på kuverterne. Det fungerede egentlig også okay, men nogle blev pænere end andre, så det lyder som en god ide at lave dem på et bagepapir først :)

 

Okay super, tak for svar :) Det ligner de er blevet fine alle sammen :thumbsupsmileyanim:

Tak for svar. Nu må vi se hvad vi (læs: jeg) beslutter os for :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu uden musik

 

I weekenden var vi til mine forældres sølvbryllup, hvor også ham som skulle være vores DJ deltog. Vi finder så ud af, at han skal på ferie på tidspunktet for vores bryllup. Fedt, så er vi pludselig uden musik :td: Vi havde ellers også en anden på hånden dengang (som vi havde fået anbefalet og som også kunne gøre det til en god pris), men han er selvfølgelig booket nu. Og en anden som vi mødte på bryllupsmessen, som vi også fik et rigtig godt indtryk af - han er selvfølgelig også booket. Panik! Kan vi overhovedet finde en nu ? :( øv det er så ufedt. Er mega skuffet

Redigeret af MrsMaja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

49 minutes ago, MrsMaja said:

Nu uden musik

 

I weekenden var vi til mine forældres sølvbryllup, hvor også ham som skulle være vores DJ deltog. Vi finder så ud af, at han skal på ferie på tidspunktet for vores bryllup. Fedt, så er vi pludselig uden musik :td: Vi havde ellers også en anden på hånden dengang (som vi havde fået anbefalet og som også kunne gøre det til en god pris), men han er selvfølgelig booket nu. Og en anden som vi mødte på bryllupsmessen, som vi også fik et rigtig godt indtryk af - han er selvfølgelig også booket. Panik! Kan vi overhovedet finde en nu ? :( øv det er så ufedt. Er mega skuffet

 

Hvad med Diskobil? Hvis de ikke kan, så kender de måske nogen. Hvor er det bare megasurt! :td: Jeg ville godt nok også være vildt skuffet, hvis det var mig. Jeg håber, I finder ud af noget andet. Tanker herfra. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MrsMaja said:

Nu uden musik

 

I weekenden var vi til mine forældres sølvbryllup, hvor også ham som skulle være vores DJ deltog. Vi finder så ud af, at han skal på ferie på tidspunktet for vores bryllup. Fedt, så er vi pludselig uden musik :td: Vi havde ellers også en anden på hånden dengang (som vi havde fået anbefalet og som også kunne gøre det til en god pris), men han er selvfølgelig booket nu. Og en anden som vi mødte på bryllupsmessen, som vi også fik et rigtig godt indtryk af - han er selvfølgelig også booket. Panik! Kan vi overhovedet finde en nu ? :( øv det er så ufedt. Er mega skuffet

 

Øv øv øv, hvor er det bare surt! :td:

Jeg siger det samme som Stine; Hvad med Diskobil? 

Håber I hurtigt finder en ny :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for det Stine og Nanna :) Jeg havde egentlig fået forståelsen af at I havde booket den DJ du tidligere har nævnt. Så kan man da ikke bare efterfølgende sige at man ikke kan :) Det positive er så at det sker nu her fremfor engang til sommer når det er lige op over. Hvorom alting er så kan vi godt klare opgaven den 5. august 2017 og har som tidligere nævnt her også spillet på Skjoldenæsholm flere gange. I skal være velkomne til at indhente et tilbud  http://diskobil.dk/kontakt.htm 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for tippet Stine og Nanna! Og tak Stine, virkelig pænt af dig :) Vi har også haft snakket med den DJ vi mødte på bryllupsmessen og han kendte én, som han kunne sige god for. Jeg havde faktisk også selv haft tænkt på Diskobil og jeg har derfor i dag haft ringet til dem og indhentet et tilbud :)

 

5 hours ago, diskobil said:

Tak for det Stine og Nanna :) Jeg havde egentlig fået forståelsen af at I havde booket den DJ du tidligere har nævnt. Så kan man da ikke bare efterfølgende sige at man ikke kan :) Det positive er så at det sker nu her fremfor engang til sommer når det er lige op over. Hvorom alting er så kan vi godt klare opgaven den 5. august 2017 og har som tidligere nævnt her også spillet på Skjoldenæsholm flere gange. I skal være velkomne til at indhente et tilbud  http://diskobil.dk/kontakt.htm 

 

Tak for dit svar diskobil! Ja, det er rigtigt. Hvis det endelig skal være, er det da trods alt meget godt at det er nu og ikke tættere på. Jeg har haft ringet til jer i dag og fik snakket med Lone. Det var en virkelig rar samtale og jeg fik et super godt indtryk af jer! Og hvor er det fantastisk at i kan på vores bryllupsdag. Jeg skal lige have talt med min forlovede og så vender vi tilbage til jer hurtigst muligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, MrsMaja said:

Mange tak for tippet Stine og Nanna! Og tak Stine, virkelig pænt af dig :) Vi har også haft snakket med den DJ vi mødte på bryllupsmessen og han kendte én, som han kunne sige god for. Jeg havde faktisk også selv haft tænkt på Diskobil og jeg har derfor i dag haft ringet til dem og indhentet et tilbud :)

 

 

Tak for dit svar diskobil! Ja, det er rigtigt. Hvis det endelig skal være, er det da trods alt meget godt at det er nu og ikke tættere på. Jeg har haft ringet til jer i dag og fik snakket med Lone. Det var en virkelig rar samtale og jeg fik et super godt indtryk af jer! Og hvor er det fantastisk at i kan på vores bryllupsdag. Jeg skal lige have talt med min forlovede og så vender vi tilbage til jer hurtigst muligt :)

 

Jeg håber, alt går i orden for jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I tager jer bare den tid I syntes I skal bruge. Forstået på den måde at når I har fået et tilbud fra os så er det bindende for os, og så bliver datoen/pågældende DJ ikke booket ud til andre før vi ligesom har talt med jer.  Det er muligt at hun har gjort det tidsbegrænset men det skyldes i givet fald at der altid er nogle som ikke svarer tilbage når man efterfølgende spørger til om det er relevant for dem, men der kan altid gives yderligere betænkningstid :)

PS. Hørte lige navnet på den DJ, I egentlig havde regnet med skulle spille, flygtigt i går og kender ham særdeles godt (det er en af mine "logebrødre") :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, diskobil said:

I tager jer bare den tid I syntes I skal bruge. Forstået på den måde at når I har fået et tilbud fra os så er det bindende for os, og så bliver datoen/pågældende DJ ikke booket ud til andre før vi ligesom har talt med jer.  Det er muligt at hun har gjort det tidsbegrænset men det skyldes i givet fald at der altid er nogle som ikke svarer tilbage når man efterfølgende spørger til om det er relevant for dem, men der kan altid gives yderligere betænkningstid :)

PS. Hørte lige navnet på den DJ, I egentlig havde regnet med skulle spille, flygtigt i går og kender ham særdeles godt (det er en af mine "logebrødre") :)

 

Tusind tak. Det er altså bare virkelig fin service, at i har! Men jeg har fået snakket med min forlovede og han synes også rigtig godt om det han hørte om jer, så vi behøver ikke mere betænkningstid, hvilket jeg også har skrevet til Lone i dag :) Vi glæder os rigtig meget til at i skal spille til vores fest!

 

Okay, hvor sjovt at du også godt kender ham. Han er en god ven af min familie og jeg er vokset op med ham som nabo (han bor stadig ved siden af mine forældre). Han har også før spillet til nogle af vores fester og vi har været meget tilfredse med det. Så jeg blev også ret skuffet, da han nu skal på ferie lige der - det var super ærgerligt at det lige faldt sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Musik- en lille update :) 

 

Så har vi fået booket Diskobil til vores bryllupsfest. Pyha - de reddede os så meget lige der! Tak til jer som anbefalede det! Og selvfølgelig tak til Diskobil, som har ydet en helt fantastisk service! Det har indtil videre været en meget positiv oplevelse at være i kontakt med dem. Jeg glæder mig meget til at de skal spille til vores fest.

 

Pynt

Jeg har haft købt pynt mv. sådan lidt hen ad vejen og har nu fået skrabet lidt sammen efterhånden. Jeg tænkte derfor, at jeg lige ville lave et lille opslag og indvie jer i nogle af mine køb til den store dag.

 

Herunder ses en liste over tingene, samt billeder af disse:

 

1. Honeycombs til pyntning af partytelt til vores reception i haven - i farverne lyserød og mørkeblå (har også købt nogle lyseblå til vores barnedåb)

2. Pinde med guldkroner (tænker at de skal sættes i noget af de vi serverer ved receptionen)

3. Små hvide kareter, som jeg tænker at bruge som bordpynt

4. Banner med teksten "Just married"

5. Banner med teksten "Happily ever efter"

6. Bordnumre (som jeg tænker skal males med guldglitter og sættes på bordene på Skjoldenæsholm, dvs. til aftenfesten)

7. Tandstikholdere formet som blomst i lyserød (dem synes jeg var lidt sjove, tænker at de skal bruges ved receptionen)

 

pumps 2.jpg

pumps 1.jpg

Kronersticks.jpg

Karet pynt.jpg

Just married, skilt.jpg

Everafter skilt.jpg

Bordnumre.jpg

Tandstikholder blomst.jpg

Redigeret af MrsMaja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) og kan endda se at det er mig selv der skal spille det. :) og tak for de rosende ord. Nu skal jeg bare leve op til dem på dagen :):)   

Kunne faktisk godt forestille mig at køre med hvidt setup under middagen til det lille setup (uden lys) og det almindelige efterfølgende som på billederne fra weekenden hvis ellers det passer ind i "interiøret" :)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 2/6/2017 at 0:14 PM, diskobil said:

Fedt :) og kan endda se at det er mig selv der skal spille det. :) og tak for de rosende ord. Nu skal jeg bare leve op til dem på dagen :):)   

Kunne faktisk godt forestille mig at køre med hvidt setup under middagen til det lille setup (uden lys) og det almindelige efterfølgende som på billederne fra weekenden hvis ellers det passer ind i "interiøret" :)

 

 

Det lyder rigtig fint :) Jeg håber bare at der er plads til det. Skjoldenæsholm sagde at i måske lige kunne tage en snak om hvordan og hvorledes. Jeg har lige skrevet en mail til jer omkring det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maja. Ja jeg så godt din mail og skal lige have besvaret den (men har været i Jylland hele weekenden). Jeg undrer mig lidt for Skjoldnæsholm sagde nøjagtig det samme sidste gang vi havde en mand dernede og der var ingen problemer. Men det skader ikke noget at kontakte dem inden og lige tage en snak om det. :) Jeg har lige talt med dem og vi kunne under ingen omstændigheder stå inde i selve lokalet (tror jeg så nok at vi kunne) men hun sagde at vi kunne stå i døråbningen ind til det andet lokale hvor folk ikke skal ind før senere så det er det vi gør. :) Hun vidste ikke engang at vi var DJ's og spurgte hvor mange vi skulle stå der :) Så der er ikke noget at være urolig for :)

Det andet tager vi lige på mail.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer