Sign in to follow this  
Followers 0
Sophia Nielsen

Overraskelse til gæsterne

10 posts in this topic

Hej alle kommende brude :)

Jeg skal giftes den 24. juni 2017 (jeg ved der er laaaang tid til endnu), men min kæreste og jeg kunne godt tænke os at overraske vores gæster med noget på bryllupsdagen. Det kan være i kirken, til receptionen under middagen eller til festen, både indslag af os, andre eller noget helt tredje. Men vi mangler inspiration til dette. Tænkte at der måske var nogle der havde nogle gode idéer til overraskelse/indslag til gæsterne?

Ser frem til at læse en masse gode forslag :)

Hilsen Sophia

0

Annonce ♥

Det kommer jo helt an på konteksten, og hvilken form for fest I skal holde.

Der er jo alt muligt fra en falsk præst (går ikke i kirken) til ballet dansere der danser ind foran dig, til flashmob til receptionen. Men igen, det kommer helt an på hvilken form for fest I vil holde :)

0

Jeg er meget åben for konkrete idéer på nuværende tidspunkt, da der er et stykke tid til at planlægge det i. Og det behøver ikke passe ind i festen tema som sådan :)
Så fyr gerne løs gode idéer :)

0

Annonce ♥

Det kunne også være en mulighed. Men jeg mangler nogle konkrete ideer :)

0

Jeg tænker at det kunne være sjovt med en overraskelse som gæsterne skal være en del af, og ikke bare kigge på.

F.eks kunne der komme en og lære selskabet noget, som f.eks Line-dans. Det har jeg prøvet - godt nok til en rund fødselsdag - men alle havde det rigtig sjovt med det.

0

En alternativ brudevals måske :) Selvom det efterhånden ses ret ofte. Linedance m.v. og andre længere indslag vil jeg umiddelbart fraråde medmindre der er nogle timer i overskud inden middagen. Når middagen først er startet er der normalt rigeligt pres på tiden .:)

0

Vi har en sangerinde i kirken, der synger "you are the sunshine of my life" i "up" tempo når vi går ud af kirken, tager vi en svingom til den midt på kirkegulvet. :)

0

Annonce ♥

Det her er noget af det fedeste jeg har set...

0