Sara88

Guld eller hvidguld

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, hvad har I valgt ?? Jeg går normalt aldrig med guld, så derfor hælder jeg nok mest til hvidguld - men prisen er godt nok en helt anden hvis man vælger det :/

Om du vælger guld eller hvidguld - det gør ikke den store forskel i prisen - den er den samme :)

Hvis du vælger hvidguld uden Rhodium - er metallet lidt mere gråt.

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i mange år foretrukket gul-/rosaguld på grund af den varme tone, der passer godt til bleg skandinavisk hud. Men min forlovelsesring er i platin og min kærestes forlovelsesring i hvidguld, så jeg springer nok over på det 'andet hold' og vælger ligeledes vielsesring i platin, så vores ringe matcher :)

Det vigtigste er, at I begge kan lide designet og at ringene er behagelige at have på. Materialet er knapt så væsentligt, IMO.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altid været mest til hvidguld, og min forlovelses/vielsesring er også hvidguld med brillanter hele vejen rundt.

Jeg har arbejdet i smykkebutik i 7 år, så har set lidt af hvert. Hvis du er mest til de lyse metaller, vil jeg klart anbefale hvidguld. Bare vær opmærksom på, at hvis hvidguld skal holde en helt hvide farve, skal den til service og rhodineres en gang imellem (hvor ofte afhænger af hvor "hård" du er med ringen (kommer den med i bad, arbejder du meget med hænderne osv.)) de fleste ser dog først, at den trænger, hvis man sammenligner med en ny hvidguldsring.

Men tag hvad du har det bedst med; det er ringen og billederne du har, når festen er slut :goodluck

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer