Sophia Nielsen

Håndlavet/specieldesignet vielsesringe

20 posts in this topic

Hej alle.

Jeg har brug for nogle gode bud/erfaringer på steder i Københavnsområdet, hvor vi kan få designet vores vielsesringe. Vi skal selv kunne være med i processen for hvordan ringene skal se ud, og derudfra skal de laves. Glæder mig til at læse jeres råd, erfaringer, foreslag :)

Sophia

0

Annonce ♥

Vi går til Castens http://gallericastens.dk/:) hvor vi, i samarbejde med hende, selv skal bestemme udseendet på ringene. Men hun har lige den stil vi går efter.

0

Meget design kan klares over nettet med billeder og tegning samt ved at sende modeller til prøve og godkendelse. Det er nemt og bekvemt.😊

Hilsen ege art

0

Malene er i igang med processen eller hvordan ? :-)

0

Annonce ♥

Ege art, vil gerne klare sådan noget i en butik så man kan mødes og tale om det osv . Så er interesseret i erfaringer med butikker man kan besøge.

Kom endelig med flere bud :-)

0

Vi kommer til at bruge Graa og Hovind på Gammel Kongevej. Ved ikke hvor meget man selv kan være med i processen omkring at tegne osv, men de laver alle ringene selv og har ikke en kæmpe udvalg man kan kigge på. Vi gik ud fra nogle billeder de havde på hjemmesiden og egne ønsker. Vi har dog ikke bestilt hos dem endnu, men det er planen.

0

Der er også www.melcher-Copenhagen.dk

Hun er super dygtig og meget kompetent

0

Har du selv købt der fra emtoli ? :-)

0

Annonce ♥

Vi arbejder med Betsey Sook. Hun har det fineste udvalg af delikate diamantringe, som man selv tilpasser og sætter sammen med en herrering, som også kan skræddersyes efter ens personlige ønsker. Vi synes, vielsesringene er det vigtigste ligesom fotografierne. Det er det, der holder hele livet, så her havde vi ikke lyst til at gå på kompromis.

0

Anne Sofe jeg kiggede lige på hendes hjemmeside, kan det passe at hun er fra USA. Hvordan har i gjort med designet osv? Over mail? Og har i set hendes smykker i levende live ? :)

1

www.jannikrogh.dk søg også på facebook efter hende! Super dygtig og vildt flotte anderledes design, villig til at ændre det efter ens ideer og tanker, genbruger også andre ringe hvis det kan lade sig gøre! Vi har selv kontaktet hende og der er virkelig super service.

0

Ja det har vi.

Vi har igennem tiden fået lavet meget hos hende

0

Annonce ♥

Ja det har vi.

Vi har igennem tiden fået lavet meget hos hende

Super, mange tak for inputtet :)

0

www.jannikrogh.dk søg også på facebook efter hende! Super dygtig og vildt flotte anderledes design, villig til at ændre det efter ens ideer og tanker, genbruger også andre ringe hvis det kan lade sig gøre! Vi har selv kontaktet hende og der er virkelig super service.

Hun laver også nogle fine ting :) Tak for tippet !

0

Hej Sophia :-) Vi har kørt alt over mail med Betsey Sook. Det har der overhovedet ikke været nogen problemer i. Hun svarer hurtigt og er super venlig og imødekommende. Hun sælger også til kunder i andre lande, men hun er altså dansker. Jeg har set hendes smykker live på en af mine veninders veninder, som fik en diamantring i barselsgave. Den var vildt bedårende. Har også tjekket hendes udvalg hos en guldsmed i Århus som jeg altså ikke lige husker navnet på.

Edited by Anne Sofie B.
0

Arh, perfekt, havde ikke lige luret at hun var dansker :)

Jeg kunne godt tænke mig at se hende smykker "live", måske der er en butik der forhandler hendes smykker i KBH (må jeg undersøge).

Har i selv designet eller blot fået ændret noget på ringe fra hende? Og har i fået ringene hjem endnu? :)

1

Annonce ♥

Vi fik lavet vores hos Guldsmed Dirks i Frederiksberg. De var rigtig søde og vores ringe blev lige som vi ønskede. :)

0

Hejsa igen Sophia. Vi bestilte en herrering, som den var. Jeg får en diamantring men er gået op i 18 karat i stedet for 14 og der kom også lidt mere sten i :-) :-) :-) Prøv bare og skriv til hende og hør, hvordan og hvorledes.

0

De er også meget smukke :)

0

Annonce ♥