Miiw

Hvilke sko? :)

9 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes på rådhus til foråret og bliver i tvivl om mit valg af sko.

Kjolen som er vedhæftet ligner den kjole jeg har valgt, men er ikke helt den samme. Den er en smule længere og har flere broderings-mønstre.

Jeg tænker om et par nude sko kan gå dertil? :) Eller om den råhvide passer bedre.

Hvad tænker I? Hjælp :a1221::help:

post-68243-0-97924500-1455181962_thumb.p

post-68243-0-21182300-1455181970_thumb.p

post-68243-0-04719300-1455181976_thumb.p

post-68243-0-84307500-1455181981_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart den hvide, men det kan godt komme til at se for "konfirmand" agtigt ud når kjolen er "kortere" end gennemsnittet. Så jeg ville nok vælge dem i midten - HVIS altså den farve går igen i andet - f.eks. mandens butterfly, skjorte, slips, sko, smykker eller lign

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart den hvide, men det kan godt komme til at se for "konfirmand" agtigt ud når kjolen er "kortere" end gennemsnittet. Så jeg ville nok vælge dem i midten - HVIS altså den farve går igen i andet - f.eks. mandens butterfly, skjorte, slips, sko, smykker eller lign

Tak :)

Farven går på sin vis igen i min datters kjole, da vi går i pastel-farve-tema. Min mand skal have sort butterfly på og min søn også.

Jeg ville også være ked af at se for konfirmand-agtig ud. Den korte kjole handler om, at vi holder et lille, uformelt og intimt selskab, Børnene, manden og jeg skal gerne være lidt "casual" at se på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart den hvide, men det kan godt komme til at se for "konfirmand" agtigt ud når kjolen er "kortere" end gennemsnittet. Så jeg ville nok vælge dem i midten - HVIS altså den farve går igen i andet - f.eks. mandens butterfly, skjorte, slips, sko, smykker eller lign

Tak :)

Farven går på sin vis igen i min datters kjole, da vi går i pastel-farve-tema. Min mand skal have sort butterfly på og min søn også.

Jeg ville også være ked af at se for konfirmand-agtig ud. Den korte kjole handler om, at vi holder et lille, uformelt og intimt selskab, Børnene, manden og jeg skal gerne være lidt "casual" at se på :)

Tænker at det kun er hvis man vælger hvide sko ;) Jeg er vild med kjolen :D Når vi endda skal velsignes i kirken så bliver det også en knækort/skinnebens længde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart den hvide, men det kan godt komme til at se for "konfirmand" agtigt ud når kjolen er "kortere" end gennemsnittet. Så jeg ville nok vælge dem i midten - HVIS altså den farve går igen i andet - f.eks. mandens butterfly, skjorte, slips, sko, smykker eller lign

Tak :)

Farven går på sin vis igen i min datters kjole, da vi går i pastel-farve-tema. Min mand skal have sort butterfly på og min søn også.

Jeg ville også være ked af at se for konfirmand-agtig ud. Den korte kjole handler om, at vi holder et lille, uformelt og intimt selskab, Børnene, manden og jeg skal gerne være lidt "casual" at se på :)

Tænker at det kun er hvis man vælger hvide sko ;) Jeg er vild med kjolen :D Når vi endda skal velsignes i kirken så bliver det også en knækort/skinnebens længde :)

Okay :D uh, jeg jeg vild med de lidt korte kjoler :loveshower: Derfor er skoene her så vigtige.. de kan ses tydligere :D de må ikke stjæle fokus, så de skal være lidt anonyme og alligevel smukke. Stærke farver er no-go. Hvid kan forlænge kjolen, men alligevel er jeg nok selv mest til en sart nude farve. Jeg havde overvejet sart mint. Men selv dét ville jeg være bange for stjal fokus fra kjolens flotte broderinger :) Hvis det er til at forstå :D hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ihh hvor er de fine alle sammen:) det kammer vel meget an på hvad du vil have på ellers? er hele sættet hvidt eller regner du med pastelfarvet jakke, blomster, butterfly eller brudepigekjole?

De hvide giver et cleen look, men de skal dog have den samme nuance:) de midterste vil helt sikkert sidde bedst, da det er dansesko. Og ja det er jo bare så FLOTTE;) De sidste sko er yndige, og kan give hele looked mere liv:)

Men det komme vel helt an på hvordan du gerne vil se ud den dag:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart den hvide, men det kan godt komme til at se for "konfirmand" agtigt ud når kjolen er "kortere" end gennemsnittet. Så jeg ville nok vælge dem i midten - HVIS altså den farve går igen i andet - f.eks. mandens butterfly, skjorte, slips, sko, smykker eller lign

Tak :)

Farven går på sin vis igen i min datters kjole, da vi går i pastel-farve-tema. Min mand skal have sort butterfly på og min søn også.

Jeg ville også være ked af at se for konfirmand-agtig ud. Den korte kjole handler om, at vi holder et lille, uformelt og intimt selskab, Børnene, manden og jeg skal gerne være lidt "casual" at se på :)

De hvide sko er super fine. Jeg tror ikke at du skal være bange for at ramme et "konfirmandlook". Alene det at du er en voksen kvinde gør, at tanken naturligt vil falde på en brud, når du har en smuk hvid kjole på.

Kort eller ej.

/Alexander Wiberg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fine sko og jeg er vild med kjolen :biggrin::loveflag: .
Jeg ville vælge skoene i midten, for de giver lidt farve men uden det løber løbsk og jah, så kan jeg simpelthen bare bedst li dem (selvom de 2 andre par nu også er fine) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer