Marianne1993

Invitationer

8 posts in this topic

Vi skal giftes 20/8-16 folk skal give besked senest 20/7-16.. Spørgsmålet er så hvornår vil i begynde at sende dem ud?

0

Annonce ♥

Det kommer an på, hvornår I gerne vil have svar fra folk. Hvis I fx vil vide om folk kommer allerede 3 måneder før brylluppet, så skal I nok se på at få dem sendt afsted snart.

Har I givet folk besked om datoen?

0

Folk skal give besked en måned før altså 20/7-16 det er ikke alle der ved datoen endnu

0

Jeg ville sende dem ud 3 måneder før svarfrist så :) og jeg ville nok lige smide en save the date til dem, der ikke har fået datoen endnu

0

Annonce ♥

Med tanke på at det er lige der hvor mange tager på ferie så ville jeg hurtigst muligt sende enten indbydelsen eller Save the date.... Vi blev gift midt i september og vi sendte STD i januar lige så snart vi havde dato og så sendte vi indbydelserne i maj

0

Og så hører jeg så meget om postdk lige for tiden, hvor det tager over 2,5 at modtage indbydelser, ville jeg nok sende dem senest 1. Maj, hvis ikke før.

0

Vi sendte ud i juledagene og holdt bryllup sidst i august. Man ved aldrig med folks ferieplaner og om de midt i vinterdepressioner bestiller en tur sydpå, der ligger lige dér, hvor I vil holde fest.

Edited by Soon2bemrsH
0

vi sendte vores ud i juledagene, vi skal også giftes i august, faktisk weekenden efter jer, men vi har valgt netop at sende ud så tidligt, så vi vidste at folk ikke lagde ferie der, og har sat su 1/6 så de ikke skulle glemme det pga sommerferie

0

Annonce ♥