FrauC

Invitationer

9 posts in this topic

Hej.

Vi skal velsignes i august og er derfor ved at skrive invitationer.

Det bliver casual sommerfest i haven med telt, tyskerøl og helstegt pattegris. Så ikke noget fancy, men forhåbentligt meget nede på jorden og lige os.

Nu sidder vi og skal kigge lidt på invitationerne, har lavet forsiden med hvad der skal ske og hvor. På bagsiden vil vi skrive adressen på kirken og hvor vi holder festen (vores have) og andre informationer.

Men hvad gør I mht. gaveønsker? Vi har snakket lidt om Ønskeskyen.dk, men synes bare det er lidt mærkeligt at skrive et langt og indviklet link i indbydelsen! Omvendt vil vi heller ikke skrive ønskerne i indbydelsen.

Hvad gør I?

Håber på indput og gode råd.

På forhånd tak.

0

Annonce ♥

Vi kommer til at henvise til vores Facebook-side eller opfordrer folk til at få ønskerne hos os. Der er ikke plads på vores invitationer til at skrive ønsker, og jeg er 'opdraget til' at det er for anmasende at sende med, hvis folk ikke har bedt om det... :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener, vi skrev noget i stil med, at ønskelisteudleveringsmanager var min bror, og at man kunne henvende sig til ham, hvis man ville have fingrene i den - så intet pres. Jeg hader personligt selv, når der står "gavekoordinator", fordi det i mine øjne føles som om en anden så skal bestemme, hvad vores beløb skal gå til.

0