dsm89

Gæstebog nødvendig?

5 indlæg i dette emne

Jeg synes tråden med "hvad virkede og hvad virkede ikke" var rigtig god! Og derfor er jeg blevet i tvivl om en gæstebog er nødvendig.. Bruger alle det stadig nu om dage? Får gæsterne overhovedet skrevet i den, hvis det ikke er et "fællesmaleri" som også er meget populært :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit første bryllup for mange år siden, købte jeg en, men det var langt fra alle gæster der skrev i den. Jeg blev faktisk meget kede af det. Heller ikke svigermor skrev i den...

Så denne gang bliver det noget andet, hvis vi overhovedet vil have sådan noget. Så hellere et billede de skriver på eller lign., som kan hænge frem end en bog der bliver lagt på hylden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger den samme gæstebog som jeg har haft siden jeg blev stuedent- Den blev brugt til min studenterfest , til min datters barnedåb og nu til vores bryllup. Og så "sparler" vi til gæsterne mht. at få skrevet i den - stiller den meget centralt og sender den måske rundt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er nødvendigt ? I vil jo nok før eller siden få nogle tanker og spørge jer selv om alle de ting I nu går og laver (DIY projekter) er nødvendige men det er jo ikke hvad det handler om. Det er et spørgsmål om hvad I selv ønsker men til svaret på dit spørgsmål vil jeg - ud fra alle de bryllupsfester jeg oplever - sige ja umiddelbart :) Jeg mindes ikke at have oplevet bryllupsfester hvor der ikke på et eller andet tidspunkt er blevet nævnt en gæstebog og det er også vigtigt. Ellers skriver folk jo ikke i den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer