Idan

Udendørs lokation i Roskilde?

7 posts in this topic

Hej,

Vi leder efter et sted I Roskilde hvor vi kan holde vores bryllup I sommeren 2017. Vi har planer om at leje et festtelt, og få en slagter til at komme og grille.

Det mest optimale ville være et grønt område, et sted ved stranden, en flot udsigt el. lign.

Vi har virkelig brug for nogle gode input. Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak :)

Ida

0

Annonce ♥

Kommer fra roskilde, så burde kunne tænke mig til et par stykker, men vil i også leje toiletter og generator eller skal det være et sted med strøm?

0

Hej!

Tak for dit svar!

Der skal være strøm og toiletter.

Glæder mig til at høre om du kender til noget:)

Mvh Ida

0

Hvis I er indstillet på at køre lidt udenfor Roskilde op imod Asnæs/Vig. Kolonien Solborgen oppe ved Vig. Der er også overnatningsmuligheder til jeres gæster. Jeg har ikke set vandet deroppe selvom jeg har spillet der mange gange men har set folk sent om natten/tidligt morgen komme tilbage efter at have været nede og bade :)

0

Annonce ♥

Hej!

Det er godt nok lidt langt væk, men god mulighed! 

Tak:)

0

Det har du ret i men til gengæld er der ikke myldretid på samme måde som i Kbh. og Roskilde :)

0

I kan enten prøve at høre vikingeskibsmuseet. De har en stor græsplæne lige ud til Roskildehavn, og museer plejer at være åbne over for selskaber. Det er en smuk udsigt i hvert fald, og der vil være mulighed for at bruge deres toiletter og strøm. 

Ellers er der Roskilde camping lige ude for Roskilde. Der er masser af grønne områder og smuk udsigt over fjorden og mulighed for strøm.

0