LouisaB

L & M 30.6.18

55 indlæg i dette emne

Så blev det endelig min tur til at offentliggøre vores bryllupsplaner :thumbsupsmileyanim:

Vi har gjort det lidt omvendt, så tilbage i efteråret 2016 besluttede vi os for, at vi skulle giftes. Vi valgte en dato og bestilte kirke + feststed til 2018. Vi blev dog enige om, at intet skulle offentlige gøres, før min kæreste Michael havde været nede på knæ. Vi har her til marts været sammen i 5 år, så jeg synes bestemt, at det var på tide, at vi begyndte at snakke bryllup. Derfor blev jeg måske også lidt utålmodig efter et frieri, da vi endelig havde besluttet os. Men jeg måtte sande, at min skat var af den holdning, at man ikke er forlovet i så lang tid, før man gifter sig. Så egentlig havde jeg regnet med, at det ville blive her i foråret/sommeren 2017, men han tog sgu' røven på mig, og friede til mig nytårsaften, midt i den smukke nytårsnat med en stjerneklar og fyrværkerifyldt himmel i en større menneskemængde. Vi havde valgt at tage på et romantisk nytårsophold på hotel bare ham og mig. Så turen var i forvejen super dejlig og hyggelig! Jeg kan sige på begges vegne, at 1. januar 2017 er den bedste 1. januar nogensinde! Så nu er vi forlovet, lidt før planlagt, min skat har accepteret, at vi kommer til at være forlovet lidt tid, og vi kan endelig så småt begynde at planlægge vores store dag - og ikke mindst tale højt om det! :)

For en god ordens skyld får I lige et par detaljer om os: 
Michael er 35 år og arbejder som kontormus. 
Louisa er 23 år og læser i øjeblikket en professionsbachelor i Ernæring og Sundhed, som hun er færdig med i januar 2019. 
Vi mødte hinanden tilbage i 2011 på et diskotek i Horsens. Michael tog kontakt, men jeg ville ikke rigtig snakke med ham, fordi jeg synes, at han var for gammel. På daværende tidspunkt, var jeg 18 og han 30. Jeg endte dog alligevel med at give ham mit telefonnummer, og sige ja til at mødes med ham igen... Og i marts 2012 blev vi kærester, og vi har altså nu snart været sammen i 5 år <3 Hvor kliche det end måtte lyde, så har Michael reddet mig. Jeg er 'syg' af spiseforstyrrelsen anoreksi, og har været det i 12 år. Jeg har altså været syg gennem hele vores forhold. Rent faktisk mødte vi hinanden på et tidspunkt, hvor jeg var meget, meget syg og meget, meget tynd, men han faldt alligevel for mig og hang ved. Og han har bare tacklet det så flot hele vejen igennem! Han har virkelig været en gave for mig. Han er grunden til, at jeg står her i dag. Og måske er det også derfor, at det er så stort for mig, at jeg er forlovet og skal giftes med ham... :a1221: Nå nok om det! 

Som sagt har vi allerede planlagt et par ting til vores store dag: 
Grønt = helt styr på, Orange = næsten styr på 

Dato: 30.06.18

Tidspunkt for vielse: Kl. 13.00
Kirke: Vor Frelser Kirke i Horsens 
Præst: Forhåbentlig Leif
(Jeg, Louisa, har et ønske om at få Leif, da han kender mig. Da jeg tilbage i sin tid skulle konfirmeres, blev jeg 1 måned før konfirmationen indlagt pga. min spiseforstyrelse, og jeg var derfor nødt til at aflyse min konfirmation med min klasse. Heldigvis var min præst, Leif, så sød at sige, at han gerne ville lave en 'solo-konfirmation' for mig, når jeg var rask nok til det. Så det gjorde han året efter, hvor det så kun var mig som konfirmand, og kun min familie som var i kirken. Derfor har jeg et lidt specielt forhold til Leif, og jeg vil gerne vise ham, hvor langt jeg er kommet, og derfor vil jeg gerne have, hvis han kunne vie os... Håber det giver mening :) )
Feststed: Bygholm Parkhotel 
Antal gæster: Omkring 50 
Fotograf: Enrique Christensen (https://www.facebook.com/pg/FotografEC/about/?ref=page_internal

Følge bruden op: Louisa's papfar  

Så som I nok kan se, mangler vi stadigvæk at få styr på en del. Og for at være helt ærlig, er jeg også en lille smule forvirret/stresset over, hvor meget man egentlig skal tage stilling til. Derfor nyder jeg også at følge med i jer andres planlægningstråde, så jeg kan få en ide om, hvad vi skal tænkte over. Så tusind tak fordi I er så detaljeorienteret! <3 

En ting som jeg dog har tænkt, at vi skal have lavet nu her er 'Save the Date cards'. Jeg tænker, at vi sender dem ud her i løbet af foråret, mon ikke det er tidsnok? Eller hvad tænker I? 

Vi har også besluttet at tage på bryllupsmesse her i januar, så vi også kan få nogle ideer til fx musik, kage, tøj osv. :biggrin:

Jeg vil naturligvis opdatere tråden, så snart jeg ved mere. Glæder mig til at dele vores planlægning med jer! :balloons:

Redigeret af LouisaB
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der andre end mig, som har svært ved at vente til deres store dag? :floejt:

Jeg synes godt nok, at ventetiden til august 2018 lige pt føles meget lang.... :td:

Men jeg må væbne mig med tålmodighed. Dagen skal nok komme. Og når jeg ser på den liste, som min kæreste og jeg lavede i går, over de ting som der skal laves/have styr på inden den store dag, er det nok godt nok, at der er 572 dage endnu :)

Jeg tænker, at vi inden så længe vil sætte os ned og kigge på 'Save the date cards'. Vi vil gerne lave dem selv. Jeg er stadigvæk lidt usikker på, hvornår vi skal sende dem ud. Om vi virkelig skal vente med at sende dem ud til et år før? Eller om vi bare skal smide dem afsted, når de er færdige? Vores dato er midt i sommerferieperioden, og vi ved fra os selv, at vi da godt kan finde på at planlægge ferier et år ud i fremtiden.... Så måske de bare ryger afsted, når de er færdige. Glæder mig til at vise jer et eksempel på dem! :biggrin: 

PS - jeg har i dag købt de fineste trætal, som viser for bryllupsdato. Egentlig burde man nok først købe dem efter - men jeg kunne ikke vente, og de pynter så fint i vores stue :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :balloons:

Hyggeligt med 2018 brude der slutter sig til flokken. Glæder mig til at følge med i jeres planlægning :)

STD kort kan sagtens sendes ud i løbet af de næste par måneder. STD 'plejer' at være i rigtig god tid :lol:

0

Del dette indlæg

TIllykke med forlovelsen :D Vores historier er lignende, vi har bare ikke kommet sammen i nær så lang tid, men vi begyndte også bare at snakke om bryllup, før forlovelse, og ja, det er godt nok irriterende man ikke kan tale højt om det, men det går nok, vi er kommet til at sige det til nogen, for ellers kunne vi ikke "trække vejret" :) 

Lyder som en god præst du har valgt, dejligt at have sådan et tæt forhold. 
Og ja, der er længe til, vi skal giftes 18. august 2018 og det virker langt væk, men pludselig har man besluttet sig for det hele, og så er der kun finjusteringer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen! :biggrin: Hvor er det fedt han endte ud med at overraske dig - det er alligevel så meget sjovere end have regnet det ud på forhånd!

Jeg kan virkelig godt forholde mig til det der med lang ventetid! Da vi først havde nævnt for mine forældre at vi gerne ville holde det i februar 2018, var reaktionen ikke udpræget positiv, så jeg begyndte at overveje om det nu var bedre at flytte det til tidligt efterår 2018 - men jeg kunne slet ikke overskue der skulle gå så lang tid! Men efter hvad jeg har kunne læse fra planlægningstråde herinde, så går tiden lige pludselig lynhurtigt, så mon ikke det går alligevel :wink:

Jeg glæder mig til at læse med!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres besked - og ja I har nok ret. Tiden kommer nok til at flyve afsted! Der er faktisk allerede gået 3 måneder, siden vi besluttede, at vi ville giftes... Såååå tiden flyver jo alligevel afsted :thumbsupsmileyanim:

Og tak for tippet om STD - dem må vi bare i gang med så! :lol:

0

Del dette indlæg

On 9/1/2017 at 8:08 PM, lillelilje said:

Velkommen til :balloons:

Hyggeligt med 2018 brude der slutter sig til flokken. Glæder mig til at følge med i jeres planlægning :)

STD kort kan sagtens sendes ud i løbet af de næste par måneder. STD 'plejer' at være i rigtig god tid :lol:

On 10/1/2017 at 8:34 AM, Luffegås said:

TIllykke med forlovelsen :D Vores historier er lignende, vi har bare ikke kommet sammen i nær så lang tid, men vi begyndte også bare at snakke om bryllup, før forlovelse, og ja, det er godt nok irriterende man ikke kan tale højt om det, men det går nok, vi er kommet til at sige det til nogen, for ellers kunne vi ikke "trække vejret" :) 

Lyder som en god præst du har valgt, dejligt at have sådan et tæt forhold. 
Og ja, der er længe til, vi skal giftes 18. august 2018 og det virker langt væk, men pludselig har man besluttet sig for det hele, og så er der kun finjusteringer :)

On 10/1/2017 at 7:04 PM, Lisevb said:

Tillykke med forlovelsen! :biggrin: Hvor er det fedt han endte ud med at overraske dig - det er alligevel så meget sjovere end have regnet det ud på forhånd!

Jeg kan virkelig godt forholde mig til det der med lang ventetid! Da vi først havde nævnt for mine forældre at vi gerne ville holde det i februar 2018, var reaktionen ikke udpræget positiv, så jeg begyndte at overveje om det nu var bedre at flytte det til tidligt efterår 2018 - men jeg kunne slet ikke overskue der skulle gå så lang tid! Men efter hvad jeg har kunne læse fra planlægningstråde herinde, så går tiden lige pludselig lynhurtigt, så mon ikke det går alligevel :wink:

Jeg glæder mig til at læse med!

Tusind tak for jeres besked - og ja I har nok ret. Tiden kommer nok til at flyve afsted! Der er faktisk allerede gået 3 måneder, siden vi besluttede, at vi ville giftes... Såååå tiden flyver jo alligevel afsted :thumbsupsmileyanim:

Og tak for tippet om STD - dem må vi bare i gang med så! :lol:

0

Del dette indlæg

Vi skal faktisk på bryllupsmesse næste weekend. Det glæder vi os meget til! Så kan vi måske få nogle flere ideer til vores store dag :)

Er der andre, som har været på sådanne messer? Og fik I noget ud af det? 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louisa velkommen til Bryllupsklar :) det lyder som om Michael er en fantastisk skabning, der har stået ved dig igennem din sygdom, som jeg forøvrigt er ked af at høre, at du lider af.

Jeg ville se at få sendt Save the date kort afsted asap, da I skal giftes i skolernes ferie, så folk skal jo helst ikke planlægge at tage på ferie dér. Plus de bliver måske inviteret til et andet bryllup, august er jo højsæson for bryllupper, så jo før I sender Save the Date ud des større chance er der for at de ikke når at takke ja til en anden invitation.

0

Del dette indlæg

Det ser ud som at I er meget godt med og ingen grund til at forhaste jer. Som du selv ved er der knap 20 måneder til I skal giftes. Havde I nu valgt datoen 18/8 2018 havde det være en anden snak for det bliver en meget stor dag. Enrique har jeg i øvrigt mødt ved et par andre bryllupsfester og ham tror jeg ikke I går galt i byen med :)  

0

Del dette indlæg

On 12/1/2017 at 9:03 AM, Ki Schou said:

Hej Louisa velkommen til Bryllupsklar :) det lyder som om Michael er en fantastisk skabning, der har stået ved dig igennem din sygdom, som jeg forøvrigt er ked af at høre, at du lider af.

Jeg ville se at få sendt Save the date kort afsted asap, da I skal giftes i skolernes ferie, så folk skal jo helst ikke planlægge at tage på ferie dér. Plus de bliver måske inviteret til et andet bryllup, august er jo højsæson for bryllupper, så jo før I sender Save the Date ud des større chance er der for at de ikke når at takke ja til en anden invitation.

Tusind tak! :) Jeg er glad for at have fundet et sted, hvor man dele tanker omkring den store dag samt få inspiration og gode ideer! 

Og ja, Michael er virkelig fantastisk. På mange måder har han været min redning. Så ja, derfor er det også bare så stort, at vi nu skal giftes :lol:

Ift. STD så har jeg netop forslået, at vi får dem lavet hurtigst muligt. Det var han heldigvis med på - så tak for tippet! De sendes ud snarest :happy:

0

Del dette indlæg

On 15/1/2017 at 3:04 PM, diskobil said:

Det ser ud som at I er meget godt med og ingen grund til at forhaste jer. Som du selv ved er der knap 20 måneder til I skal giftes. Havde I nu valgt datoen 18/8 2018 havde det være en anden snak for det bliver en meget stor dag. Enrique har jeg i øvrigt mødt ved et par andre bryllupsfester og ham tror jeg ikke I går galt i byen med :)  

Vi havde faktisk først valgt den dato 18.8.18 - men det sted som vi gerne ville holde feste, var allerede booket. Så vi lavede det om - hvilket jeg bestemt også kun tror er en fordel! :)

Enrique er nemlig en super fin fyr! Han tog billeder af os til nogle julegaver forrige år - så vi var slet ikke i tvivl om, at det skulle være ham :) 

Jeg kan se, at du/I har et firma med DJ's - spiller I også her i jylland til bryllupper eller hvordan? :lol: .. Og er der mange, som vælger en DJ i dag? Jeg har egentlig altid tænkt, at jeg gerne vil have en DJ, men min forlovede har været lidt i tvivl omkring det. Men jeg tror stille og roligt, at han er blevet overbevist om, at det nok vil være det, som passer bedst til os :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til de spørgsmål kan jeg svare to gange store "ja" :)

Vi er fra Sjælland men spiller også på Fyn og i Jylland. Dels har vi en mand i Jylland men jeg spiller også selv en del i Jylland da vi har familie derovre og tit kan kombinere ligesom jeg ofte benytter lejligheden til at mødes med kolleger derovre, handle gear m.v.

Der er rigtig mange der vælger DJ til bryllup i dag af flere årsager. Vi spiller et sted mellem 50 og 100 bryllupsfester årligt og for min egen del taler vi nok 25-40. Jeg oplever eller hører af og til om folk som er lidt skeptiske overfor DJ's til bryllup men det er tit fordi de forbinder det med det de oplever på klubber, fortidens gymnasiefester m.v. Vi taler mindre setups (det kalder jeg det ihvertfald), dinnermusik i et fornuftigt niveau så folk kan snakke sammen uforstyrret og hvor vi også kan spille til de festsange gæsterne har med, samspil med toastmaster, personale m.v. Og så taler vi alsidig musik  som først og fremmest tager udgangspunkt i jer og de drøftelser vi har haft med jer men også i gæsterne, herunder ikke mindst de gæster som måske ikke er så tilbøjelige til at ønske musik. Vi kører det princip at vi spiller fra festen starter til den slutter i op til 12 timer, så man er ikke ude i at skulle betale ekstratimer hvis festen trækker ud til efter kl. 2 eller lignende. Dvs. det er kun feststedet (og jer) som sætter begrænsningerne.

Enrique mødte jeg sidste gang nede på Bandholm Hotel på Lolland og ja vi fik også snakket lidt. Bl.a. sagde han at han ikke fotograferer mens folk sidder og spiser. Der kan jeg godt følge hans princip men ved dog også at de fleste bryllupsfotografer formår at gøre sig usynlige så folk ikke følger sig "bevåget" og ikke tager billeder af folk når de har munden fuld af mad.  Men jeg syntes da I skal indhente et tilbud fra os og tage stilling derefter for der begynder faktisk at være run på august 2018         http://diskobil.dk/kontakt.htm  

0

Del dette indlæg

On 17/1/2017 at 8:28 PM, diskobil said:

Til de spørgsmål kan jeg svare to gange store "ja" :)

Vi er fra Sjælland men spiller også på Fyn og i Jylland. Dels har vi en mand i Jylland men jeg spiller også selv en del i Jylland da vi har familie derovre og tit kan kombinere ligesom jeg ofte benytter lejligheden til at mødes med kolleger derovre, handle gear m.v.

Der er rigtig mange der vælger DJ til bryllup i dag af flere årsager. Vi spiller et sted mellem 50 og 100 bryllupsfester årligt og for min egen del taler vi nok 25-40. Jeg oplever eller hører af og til om folk som er lidt skeptiske overfor DJ's til bryllup men det er tit fordi de forbinder det med det de oplever på klubber, fortidens gymnasiefester m.v. Vi taler mindre setups (det kalder jeg det ihvertfald), dinnermusik i et fornuftigt niveau så folk kan snakke sammen uforstyrret og hvor vi også kan spille til de festsange gæsterne har med, samspil med toastmaster, personale m.v. Og så taler vi alsidig musik  som først og fremmest tager udgangspunkt i jer og de drøftelser vi har haft med jer men også i gæsterne, herunder ikke mindst de gæster som måske ikke er så tilbøjelige til at ønske musik. Vi kører det princip at vi spiller fra festen starter til den slutter i op til 12 timer, så man er ikke ude i at skulle betale ekstratimer hvis festen trækker ud til efter kl. 2 eller lignende. Dvs. det er kun feststedet (og jer) som sætter begrænsningerne.

Enrique mødte jeg sidste gang nede på Bandholm Hotel på Lolland og ja vi fik også snakket lidt. Bl.a. sagde han at han ikke fotograferer mens folk sidder og spiser. Der kan jeg godt følge hans princip men ved dog også at de fleste bryllupsfotografer formår at gøre sig usynlige så folk ikke følger sig "bevåget" og ikke tager billeder af folk når de har munden fuld af mad.  Men jeg syntes da I skal indhente et tilbud fra os og tage stilling derefter for der begynder faktisk at være run på august 2018         http://diskobil.dk/kontakt.htm  

Fedt fedt :) Jeg har også langt om længe fået overtalt min kommende mand til, at det er en DJ vi vil have. Så nu er det bare med at finde en. Vi har sendt en forespørgsel til jer også :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I morgen skal vi på bryllupsmesse i Aarhus. Det glæder vi os begge meget til! Det bliver skønt (forhåbentligt) at få noget inspiration :thumbsupsmileyanim: .. Jeg håber, at vi som minimum kan få nogle ideer til tøj, bryllupskage, ringe osv.  

Og så tænker jeg, at vi efter min eksamenen i næste uge, går i gang med at lave STD - så vi kan få dem ud! :)

0

Del dette indlæg

On ‎21‎-‎01‎-‎2017 at 7:18 PM, LouisaB said:

Fedt fedt :) Jeg har også langt om længe fået overtalt min kommende mand til, at det er en DJ vi vil have. Så nu er det bare med at finde en. Vi har sendt en forespørgsel til jer også :thumbsupsmileyanim:

Den er også modtaget og vi laver et tilbud til jer som I kan forholde jer til

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj halløj :)

Der er sket lidt den sidste uges tid. Sidste weekend besluttede vi at rykke vores bryllup frem. Vi kontaktede derfor allerførst vores feststed for at høre, om det kunne lade sig gøre. Dette gjorde vi om lørdagen, som vi skulle på bryllupsmesse om søndagen. Vi havde set, at vores feststed skulle udstille på messen, sp da vi intet havde hørt fra dem, tog vi chancen og kontaktede dem på messen. De var simpelthen så søde og sagde, at hvis vi var 100 % sikker på, at vi ville flytte datoen, ville de gerne gøre det der med det samme. Så vi flyttede den! 

Efterfølgende gik vi lidt i panik, fordi vi havde jo ikke talt med hverken kirke eller fotograf. Kirken kom der ret hurtigt styr på, men fotografen tog lidt lang tid om svare pga. stort arbejdspres. MEN MEN MEN i går svarede Enrique så endelig - han har ombooket os! Så nu skal vi altså giftes 30 juni 2018 i stedet for!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Vi har ikke det store tilhørsforhold til nogle datoer, og egentlig så passede det bare lidt bedre, at vi rykkede det frem til juni. Faktisk gik det også op for mig efterfølgende, at vi så ville have kobberbryllup præcis 12,5 år efter, at Michael friede til mig. Det er da lidt sjovt, at det lige falder sådan sammen med dagene :)

Nå, men det betyder, at jeg har sagt til gemalen, at vi her i februar skal igang med STD card og have dem smidt afsted :lol: .. Vi har sagt den gamle dato til mine forældre, som har fået strenge ordre på ikke at sige den videre... Og nu har vi så besluttet, at vi ikke fortæller dem, at vi har flyttet datoen, før de får STD :floejt: Så indtil videre lader vi dem lige leve i troen om, at brylluppet først er i august. 

Bryllupsmessen var rigtig fin! Efter den dag glæder man sig næsten endnu mere, hvis det overhovedet er muligt. Jeg er lidt skuffet over, at der slet ikke var noget inspiration til hverken invitationer eller pynt... Jeg er bestemt ikke den kreative type, men jeg vil meget gerne lave i hvert fald invitationerne selv. Men heldigvis er der jo massere af inspiration at finde både her og på nettet generelt :)

Er der forresten nogle, som ved, om jeg kan ændre overskriften på denne tråd, så der kommer til at stå den rigtige dato? :lol:

0

Del dette indlæg

2 hours ago, LouisaB said:

Halløj halløj :)

Der er sket lidt den sidste uges tid. Sidste weekend besluttede vi at rykke vores bryllup frem. Vi kontaktede derfor allerførst vores feststed for at høre, om det kunne lade sig gøre. Dette gjorde vi om lørdagen, som vi skulle på bryllupsmesse om søndagen. Vi havde set, at vores feststed skulle udstille på messen, sp da vi intet havde hørt fra dem, tog vi chancen og kontaktede dem på messen. De var simpelthen så søde og sagde, at hvis vi var 100 % sikker på, at vi ville flytte datoen, ville de gerne gøre det der med det samme. Så vi flyttede den! 

Efterfølgende gik vi lidt i panik, fordi vi havde jo ikke talt med hverken kirke eller fotograf. Kirken kom der ret hurtigt styr på, men fotografen tog lidt lang tid om svare pga. stort arbejdspres. MEN MEN MEN i går svarede Enrique så endelig - han har ombooket os! Så nu skal vi altså giftes 30 juni 2018 i stedet for!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Vi har ikke det store tilhørsforhold til nogle datoer, og egentlig så passede det bare lidt bedre, at vi rykkede det frem til juni. Faktisk gik det også op for mig efterfølgende, at vi så ville have kobberbryllup præcis 12,5 år efter, at Michael friede til mig. Det er da lidt sjovt, at det lige falder sådan sammen med dagene :)

Nå, men det betyder, at jeg har sagt til gemalen, at vi her i februar skal igang med STD card og have dem smidt afsted :lol: .. Vi har sagt den gamle dato til mine forældre, som har fået strenge ordre på ikke at sige den videre... Og nu har vi så besluttet, at vi ikke fortæller dem, at vi har flyttet datoen, før de får STD :floejt: Så indtil videre lader vi dem lige leve i troen om, at brylluppet først er i august. 

Bryllupsmessen var rigtig fin! Efter den dag glæder man sig næsten endnu mere, hvis det overhovedet er muligt. Jeg er lidt skuffet over, at der slet ikke var noget inspiration til hverken invitationer eller pynt... Jeg er bestemt ikke den kreative type, men jeg vil meget gerne lave i hvert fald invitationerne selv. Men heldigvis er der jo massere af inspiration at finde både her og på nettet generelt :)

Er der forresten nogle, som ved, om jeg kan ændre overskriften på denne tråd, så der kommer til at stå den rigtige dato? :lol:

Du skal gå ind i på dit allerførste indlæg og trykke rediger. Oppe i toppen, kan du så ændre overskriften :)

0

Del dette indlæg

SAVE THE DATE! 
Save the date 2.JPG

Vi har arbejdet på højtryk siden i søndags på at lave et 'Save the date Card'. Vi har besluttet 'bare' at sende dem ud på et lidt tykt stykke papir for at spare lidt penge, da, vi hellere vil bruge lidt ekstra penge på de rigtige invitationer! :)

Det har taget lidt længere tid at lave end vi lige havde regnet med, men jeg tror, at vi nu er kommet frem til det resultat, som vi gerne vil have. Ingen af os er heller ikke særligt gode venner med programmet publisher, men vi har da fået lavet en fint resultat alligevel! Planen er, at de bliver sendt afsted her i weekenden. Der er ingen, som kender datoen udover os. Vi fortalte den gamle dato (4.8.2018) til mine forældre, så de går stadigvæk rundt i den tro, at det først bliver der... Så vi glæder os lidt til at se deres reaktion, når de får den anden dato :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nææææh, hvor er den blevet fin! :) Den skal nok vække begejstring hos jeres gæster. Fint monogram I har fået lavet også. Det bliver spændende at se dine forældres reaktion på fremrykningen.

0

Del dette indlæg

On 9/2/2017 at 4:17 PM, enkenoguniformen said:

Nææææh, hvor er den blevet fin! :) Den skal nok vække begejstring hos jeres gæster. Fint monogram I har fået lavet også. Det bliver spændende at se dine forældres reaktion på fremrykningen.

Tusind tak Stine! :) 

Vi har netop i dag afleveret de første kort - og mine forældre blev naturligvis meget overraskede, men også meget, meget glade! Så det var bare dejligt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også helt vild med det monogram, der er også flere, som har kommenteret på det, og sagt at det er rigtigt fint. Så det skal helt sikkert også indgå i andre ting :)

0

Del dette indlæg

Just now, LouisaB said:

Tusind tak Stine! :) 

Vi har netop i dag afleveret de første kort - og mine forældre blev naturligvis meget overraskede, men også meget, meget glade! Så det var bare dejligt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også helt vild med det monogram, der er også flere, som har kommenteret på det, og sagt at det er rigtigt fint. Så det skal helt sikkert også indgå i andre ting :)

Hvor dejligt, at de blev så glade! :) Ja, der er jo tusind ting man kan putte monogrammet på, så det er bare om at komme igang. I kan jo overveje at putte dem på kuverter, doorhangers, menukortet, kirkeprogram, takkekort, osv, osv...

0

Del dette indlæg

On 11/2/2017 at 6:33 PM, enkenoguniformen said:

Hvor dejligt, at de blev så glade! :) Ja, der er jo tusind ting man kan putte monogrammet på, så det er bare om at komme igang. I kan jo overveje at putte dem på kuverter, doorhangers, menukortet, kirkeprogram, takkekort, osv, osv...

Ej, tusind tak for inspirationen! Vi havde allerede tænkt et par ting, men slet ikke så mange der. Tusind tak! :)

0

Del dette indlæg

Det var da så lidt, Louisa. Hvis I rigtigt vil nørde igennem, kan I også lave etiketter til vin og vand, chokolader med indpakning, forklæder til hjælpere, brodere det på lommetørklæde til kirken, Osv.  :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer