LouisaB

L & M 30.6.18

55 indlæg i dette emne

3 hours ago, enkenoguniformen said:

Det var da så lidt, Louisa. Hvis I rigtigt vil nørde igennem, kan I også lave etiketter til vin og vand, chokolader med indpakning, forklæder til hjælpere, brodere det på lommetørklæde til kirken, Osv.  :lol:

Eeeeeej så mange gode ideer! Er slet ikke sikker på, at manden er med på alle de ideer - men så må jeg bare selv i gang! :thumbsupsmileyanim: .. Kender du mon til nogle gode hjemmesider/butikker, hvor man kan købe bryllups-relateret-ting? :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, LouisaB said:

Eeeeeej så mange gode ideer! Er slet ikke sikker på, at manden er med på alle de ideer - men så må jeg bare selv i gang! :thumbsupsmileyanim: .. Kender du mon til nogle gode hjemmesider/butikker, hvor man kan købe bryllups-relateret-ting? :happy:

 

Øhhhh, ikke ud over etsy og ebay, men lagde mærke til at mange butikker jo kører 'love'-tema her op til Valentine, så i Tiger kan man få plastre i hjerte dåser (se billede i min tråd), og du kan få hjerte-skumfiduser Osv.  Tror bare det er at gå på jagt. Skal nok skrive, hvis jeg falder over noget. Der er også tit links på Pinterest.

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Øhhhh, ikke ud over etsy og ebay, men lagde mærke til at mange butikker jo kører 'love'-tema her op til Valentine, så i Tiger kan man få plastre i hjerte dåser (se billede i min tråd), og du kan få hjerte-skumfiduser Osv.  Tror bare det er at gå på jagt. Skal nok skrive, hvis jeg falder over noget. Der er også tit links på Pinterest.

 

Mvh, Stine. 

Helt i orden! Tusind tak for inputs, jeg kigger lidt videre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, LouisaB said:

Helt i orden! Tusind tak for inputs, jeg kigger lidt videre :)

 

Velbekomme. Man skal i øvrigt passe på med det der kiggeri...det resulterede i en totalt spontan kjoleprøvning for mit vedkommende idag. Mere derom senere i egen tråd... :a1221:

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update...

Alle 'save the date' er nu sendt ud. Det er simpelthen så skønt at vide, at der nu er styr på den del! :thumbsupsmileyanim:

Vi har som sagt også styr på kirke, feststed og fotograf, og lige nu er vi ved at lukke en aftale med Diskobil omkring musik. Det er virkelig dejligt, at alle de store ting er mere eller mindre på plads, så der er mere tid til at gå og hygge med at lave diverse DIY projekter. Jeg er bestemt ikke den kreative type, men med en masse inspiration fra forummet her, har jeg fundet et par ting, som jeg gerne vil lave. Jeg vil b.la. gerne selv lave invitationer, hvilket min forlovede heldigvis også er med på. Så skal der naturligvis også laves bordkort, kirkeprogrammer, takkekort mm. Der kommer helt sikkert mere til! Så der er vist nok at se til! Godt at brylluppet først er næste år, ellers ville jeg da blive stresset... (læs: er allerede ret stresset....) -HAHA-

 

Nå, men jeg har også tænkt på, at jeg gerne vil have lavet sådan en eller anden æske, hvor hver gæst skal skrive en lille hilsen og putte i. Æsken bliver så gemt væk, og så er planen, at vi vil læse hilsnerne et år efter på vores første bryllupsdag. Egentlig havde jeg også tænkt lidt på en gæstebog, men mon ikke man skal vælge en af dem? Bliver det ikke for meget med begge ting? :)

 

Noget helt andet er, at mine forældre i weekenden tilbød at betale vores bryllupskage. På den betingelse at de BESTEMMER, hvordan den kommer til at se ud... Det er et fantastisk tilbud, og vi vil kunne spare nogle penge. Så vi har naturligvis sagt ja. Men hold hvor er det altså lidt svært for mig. Jeg er kæmpe kontrolfreak, så det at skulle afgive kontrol på sådan en stor dag på en så væsentlig ting, er altså lidt svær. Jeg har dog fået lov til at komme med ønsker, og jeg ved også godt inderst inde, at mine forældre aldrig nogensinde kunne finde på at lave et eller andet mærkeligt. Så det er lidt en udfordring for mig - men bestemt også en god øvelse - og ikke mindst en kæmpe besparelse for os! :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, enkenoguniformen said:

 

Velbekomme. Man skal i øvrigt passe på med det der kiggeri...det resulterede i en totalt spontan kjoleprøvning for mit vedkommende idag. Mere derom senere i egen tråd... :a1221:

 

Mvh, Stine. 

Hahaha, ja det kender jeg kun alt for godt... Men ej hvor spændende! Det glæder jeg mig til at høre mere om :lol: Min forlovede og jeg skal også til New York her til sommer, og der ligger den der kjolebutik jo, som er med i programmet "Say Yes To The Dress". Jeg ved ikke helt, om jeg tør at gå ind og kigge :lol: 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, LouisaB said:

Hahaha, ja det kender jeg kun alt for godt... Men ej hvor spændende! Det glæder jeg mig til at høre mere om :lol: Min forlovede og jeg skal også til New York her til sommer, og der ligger den der kjolebutik jo, som er med i programmet "Say Yes To The Dress". Jeg ved ikke helt, om jeg tør at gå ind og kigge :lol: 

 

Selvfølgelig skal du ind og kigge. Åh, jeg elsker N.Y.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎13‎-‎02‎-‎2017 at 6:22 PM, LouisaB said:

Hahaha, ja det kender jeg kun alt for godt... Men ej hvor spændende! Det glæder jeg mig til at høre mere om :lol: Min forlovede og jeg skal også til New York her til sommer, og der ligger den der kjolebutik jo, som er med i programmet "Say Yes To The Dress". Jeg ved ikke helt, om jeg tør at gå ind og kigge :lol: 

 

Du skal da ind at kigge - om ikke andet, så for fornøjelsens skyld. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 13/2/2017 at 6:20 PM, LouisaB said:

En lille update...

Alle 'save the date' er nu sendt ud. Det er simpelthen så skønt at vide, at der nu er styr på den del! :thumbsupsmileyanim:

Vi har som sagt også styr på kirke, feststed og fotograf, og lige nu er vi ved at lukke en aftale med Diskobil omkring musik. Det er virkelig dejligt, at alle de store ting er mere eller mindre på plads, så der er mere tid til at gå og hygge med at lave diverse DIY projekter. Jeg er bestemt ikke den kreative type, men med en masse inspiration fra forummet her, har jeg fundet et par ting, som jeg gerne vil lave. Jeg vil b.la. gerne selv lave invitationer, hvilket min forlovede heldigvis også er med på. Så skal der naturligvis også laves bordkort, kirkeprogrammer, takkekort mm. Der kommer helt sikkert mere til! Så der er vist nok at se til! Godt at brylluppet først er næste år, ellers ville jeg da blive stresset... (læs: er allerede ret stresset....) -HAHA-

 

Nå, men jeg har også tænkt på, at jeg gerne vil have lavet sådan en eller anden æske, hvor hver gæst skal skrive en lille hilsen og putte i. Æsken bliver så gemt væk, og så er planen, at vi vil læse hilsnerne et år efter på vores første bryllupsdag. Egentlig havde jeg også tænkt lidt på en gæstebog, men mon ikke man skal vælge en af dem? Bliver det ikke for meget med begge ting? :)

 

Noget helt andet er, at mine forældre i weekenden tilbød at betale vores bryllupskage. På den betingelse at de BESTEMMER, hvordan den kommer til at se ud... Det er et fantastisk tilbud, og vi vil kunne spare nogle penge. Så vi har naturligvis sagt ja. Men hold hvor er det altså lidt svært for mig. Jeg er kæmpe kontrolfreak, så det at skulle afgive kontrol på sådan en stor dag på en så væsentlig ting, er altså lidt svær. Jeg har dog fået lov til at komme med ønsker, og jeg ved også godt inderst inde, at mine forældre aldrig nogensinde kunne finde på at lave et eller andet mærkeligt. Så det er lidt en udfordring for mig - men bestemt også en god øvelse - og ikke mindst en kæmpe besparelse for os! :floejt:

 

Hold da nu op mand, der sker da helt vildt meget hos jer. Vi får også fornøjelsen af Diskobil, og det glæder vi os også til! Mht. kirkeprogrammer, så har jeg lavet et i Publisher, hvis det har interesse - du kan finde det i min planlægningstråd her, hvis det har interesse: 

Vi laver også invitationer selv.... og puha for et arbejde... dem kommer jeg godt nok til at skumle over noget tid endnu, så gå igang i god tid, det bliver mit råd herfra :)

 

Mvh, Stine.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎16‎-‎02‎-‎2017 at 3:27 PM, enkenoguniformen said:

 

Hold da nu op mand, der sker da helt vildt meget hos jer. Vi får også fornøjelsen af Diskobil, og det glæder vi os også til!

 

 

Det gør vi også og det illustrerer meget godt at der er rigtig meget run på 2018 bookingen. Den 18/8 2018 bliver en vanvittig stor bryllupsdag :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, diskobil said:

 

Det gør vi også og det illustrerer meget godt at der er rigtig meget run på 2018 bookingen. Den 18/8 2018 bliver en vanvittig stor bryllupsdag :) 

 

Ja, det bliver nok den største i 2018, tænker jeg! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er styr på alle de 'store' ting :lol: De kan næsten ikke blive klaret for tidligt, hvis du spørg mig. Det er så dejligt når der er styr på det, for så kan man tænke på alle små tingene :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se jeres invitationer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej hej :)

 

Hold nu op der er sket meget hos jer allesammen, mens jeg har været væk. Hvor er det fedt at se - og ikke mindst fedt at kunne få en masse inspiration! :thumbsupsmileyanim:

 

Jeg har desværre måtte trække mig lidt herfra, da jeg i april blev sygemeldt med stress... Men nu er jeg så småt ved at være ovenpå igen, så overskuddet til bryllups-planlægningen er igen højt. I dag er der jo faktisk præcis et år til vores store dag. Det er helt vildt at tænke på! 

 

Som tidligere skrevet er der styr på de fleste store ting. Jeg tænker, at næste projekt er at nørde lidt med nogle invitationer. Det bliver nok ikke det helt store fancy gør-det-selv, men der skal da laves en lille smule selv også :lol:

 

Vi er også i gang med at lede efter en bil til dagen. Vi vil gerne have en eller anden gammel, tænker vi. Så hvis I kender nogle, som kender nogle, så smid da gerne et navn eller en hjemmeside, så vi også kan få det bestilt. 

 

Og så har jeg tænkt, at jeg skal have fat i et Manchester United eller Star Wars strømpebånd, hvis det da er muligt. Kender I til noget? Min kommende mand er kæmpe fan af de to ting... :lol: Han truer også med, at der skal stå stormtroppers, når vi kommer ud fra kirken.. Ved ikke helt, hvor meget jeg er med på den ide... Men måske det er meget fedt? Det kan jeg ikke helt beslutte mig for :floejt:

 

Nå det var en lille update fra mig. Jeg håber, at det hele skrider fremad hos jer alle - og stort tillykke til alle jer som skal giftes i den kommende tid! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Sikke en milepæl - ét år tilbage. Nu går det hurtigt, kan jeg love dig :) 

Godt at høre, at du ved at få det bedre - jeg håber du bliver helt fit for fight igen, så du kan nyde bryllupsforberedelserne i god tid.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2017 at 0:12 AM, kesa said:

:loveshower: Sikke en milepæl - ét år tilbage. Nu går det hurtigt, kan jeg love dig :) 

Godt at høre, at du ved at få det bedre - jeg håber du bliver helt fit for fight igen, så du kan nyde bryllupsforberedelserne i god tid.

 

 Ja, det er helt vildt, at der allerede kun er et år!! :thumbsupsmileyanim: Tiden flyver jo afsted, så ja, mon ikke du har ret, før vi får set os om, så er dagen der :lol:

 

Og tak! Det håber jeg også. En stor del af det hele er jo også forberedelserne, så jeg krydser fingre for, at jeg snart er helt frisk igen! :):)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVIS I nu beslutter jeg for at det der med stormtrooperne kunne være fedt, så skal I have fat i en gruppe der hedder Danish Garrison - 501st legion. Det er en velgørenhedsorganisation, hvor man I stedet for at betale penge for at de kommer ud, så giver de pengene til velgørenhed. Det er ikke fordi de normalt tager til bryllupper osv. men de kan godt overtales ;) I kan få kontakt med dem på facebook her: Danish Garrison på Facebook

 

Og ifht. strømpebånd så findes der (også på fb) en der hedder Mariah-Malou, som har en hemmelig gruppe, hvor man kan bestille strømpebånd med alle mulige forskellige fb-klubber, fangrupper osv. :thumbsupsmileyanim:

 

og neeeej jeg er da ikke nørd! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 11/8/2017 at 4:28 PM, little miss phoenix said:

HVIS I nu beslutter jeg for at det der med stormtrooperne kunne være fedt, så skal I have fat i en gruppe der hedder Danish Garrison - 501st legion. Det er en velgørenhedsorganisation, hvor man I stedet for at betale penge for at de kommer ud, så giver de pengene til velgørenhed. Det er ikke fordi de normalt tager til bryllupper osv. men de kan godt overtales ;) I kan få kontakt med dem på facebook her: Danish Garrison på Facebook

 

Og ifht. strømpebånd så findes der (også på fb) en der hedder Mariah-Malou, som har en hemmelig gruppe, hvor man kan bestille strømpebånd med alle mulige forskellige fb-klubber, fangrupper osv. :thumbsupsmileyanim:

 

og neeeej jeg er da ikke nørd! 

Eeeeej tusind tak for tippet! Det kunne være lidt fedt at overraske min kommende mand med nogle stormstroopers, så det vil jeg helt sikkert lige undersøge noget mere. Tak! :thumbsupsmileyanim:

 

Og også tak for tippet med strømpebåndet - dejligt, at det er muligt at få det lavet her i landet... (jeg har aldrig rigtig været fan, af det der ebay, må jeg jo nok indrømme...) Så endnu engang tusind tak for det tip også! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 11/8/2017 at 5:40 PM, diskobil said:

Godt man har et helt arsenal af United slagsange :):) Kunne være der blev brug for nogle af dem. :)

Uuuuuh, hvor fedt! Det kunne helt sikker godt tænkes. Jeg har et par ideer i ærmet, som jeg vil drøfte med den DJ fra jer, når vi nærmer os! :):)  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det - Hvis jeg glemmer at få noteret det. De blev faktisk brugt i weekenden i Århus og det samme med de AGF sange jeg havde fået fat i fordi jeg kunne se at de var glødende AGF (og United) tilhængere. Der røg lige en United sang på, efter bruden havde annonceret sin gave til gommen under middagen: En tur til UK og Old Trafford :) Det tog kegler for det var nemlig ikke noget vi havde talt om :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louisa.

 

Hvordan går det ved jer? Jeg håber du har det bedre igen. Nu er der pludselig ikke længe til juni mere- mon ikke I er ved at have styr på det meste?

 

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, enkenoguniformen said:

Hej Louisa.

 

Hvordan går det ved jer? Jeg håber du har det bedre igen. Nu er der pludselig ikke længe til juni mere- mon ikke I er ved at have styr på det meste?

 

Mvh, Stine.

 Hej Stine, 

 

Tusind tak for din tanke - det er virkelig sødt af dig! :)

 

Det er dælme også et stykke tid siden, at jeg har skrevet herinde, og der er faktisk sket ret meget siden sidst... I oktober stod jeg nemlig med en positiv graviditets test i hånden, og en termin som blev sat til d. 22 juni... sååååå brylluppet må udskydes lidt :lol:

 

Vi har dog besluttet at blive hemmeligt gift i næste uge, torsdag d. 15 marts på vores 6 års dag på rådhuset, og så efterfølgende tage på et lille ophold på Schakenborg Slotskro. Det hele er planlagt, og det bliver bare M og jeg. Dog får folk det at vide efterfølgende, mere hemmeligt er det ikke, men vi vil gerne have den oplevelse for os selv til at starte med. Og så tager vi en kirkelig velsignelse + fest til næste år, nok omkring august, da vi begge gerne vil have den oplevelse også :thumbsupsmileyanim:

 

Så der er lavet lidt om på planerne. Men det går helt bestemt også! De planer for det oprindelige bryllup, som vi allerede havde lagt, overfører vi jo bare til næste år i stedet for. Og så får vi jo en sød lille brudePIGE, som vi kan dele oplevelsen med! :a1221: Så alt godt - og jeg er ved at være helt oven på igen efter min lille stresstur. Endnu en gang tak for tanken! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, LouisaB said:

 Hej Stine, 

 

Tusind tak for din tanke - det er virkelig sødt af dig! :)

 

Det er dælme også et stykke tid siden, at jeg har skrevet herinde, og der er faktisk sket ret meget siden sidst... I oktober stod jeg nemlig med en positiv graviditets test i hånden, og en termin som blev sat til d. 22 juni... sååååå brylluppet må udskydes lidt :lol:

 

Vi har dog besluttet at blive hemmeligt gift i næste uge, torsdag d. 15 marts på vores 6 års dag på rådhuset, og så efterfølgende tage på et lille ophold på Schakenborg Slotskro. Det hele er planlagt, og det bliver bare M og jeg. Dog får folk det at vide efterfølgende, mere hemmeligt er det ikke, men vi vil gerne have den oplevelse for os selv til at starte med. Og så tager vi en kirkelig velsignelse + fest til næste år, nok omkring august, da vi begge gerne vil have den oplevelse også :thumbsupsmileyanim:

 

Så der er lavet lidt om på planerne. Men det går helt bestemt også! De planer for det oprindelige bryllup, som vi allerede havde lagt, overfører vi jo bare til næste år i stedet for. Og så får vi jo en sød lille brudePIGE, som vi kan dele oplevelsen med! :a1221: Så alt godt - og jeg er ved at være helt oven på igen efter min lille stresstur. Endnu en gang tak for tanken! :)

 

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII TILLYKKE LOUISA!!!! :thumbsupsmileyanim:<3:cheerleader3:GP Hvor er det vildt! babypige og hemmelig vielse coming up, hvor er det fedt! Jeg håber I får en helt fantastisk dag! Giv lige en melding på maden fra Schackenborg, ikke? Det er en af kokkene dernede fra, som skal står for maden til vores bryllup. Og ja da, I kan da sagtens bare overføre planerne, det bliver supergodt. Ih altså, jeg håber bare I får en rigtigt god dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer