LineMarie90

Billig brudekjole

12 posts in this topic

Hej!

Vores budget kan kun bære en billig brudekjole - som i BILLIG. Jeg tænker på at købe en på en af de der Kina sider - Light In The Box eller noget lignende. Er der nogen der har andre forslag? Jeg må indrømme at jeg er lidt betænkelig ved Kina sider... Men måske er de ok? 

Line 

0

Annonce ♥

Hej Line. 

Asos har jo en hel brudekollektion, som du burde tjekke ud! Zalando og Bootz har også mange fine bud, hvis du søger efter lange, hvide kjoler. Kina-siderne kan kun gå galt tænker jeg. :-) Hold dig hellere til noget som du kan returnere, hvis det ikke er dig. Ellers bliver det hurtigt en dyr kjole alligevel. 
Ellers har Mille Emilie, som driver sin egen blog, lavet 30 forslag til kjoler, som ligger i en overskuelig prisklasse her: http://sonomaseven.dk/bryllup-jeg-har-boykottet-brudekjolebranchen/ Selv er jeg helt skudt i nr. 4, men jeg kender selvfølgelig ikke dit budget :-) 

0

Så billig synes jeg heller ikke kinasiderne er, når der også skal moms på på 400kr. :) 
Men ja, de er flotte, og en del er heldige, og mange kan man slet ikke se det på, men så synes jeg du skal se på jjhouse eller andet.

Men ja, boozt, zalando, og andre steder kan du tage alle kjoler, og sortere efter hvid :)
Ellers tag til Lilly Outlet i Aabenraa, der kan man være heldig at finde noget også :)

0

Annonce ♥

Du kan være heldig med Kina kjoler og meget uheldig. Vi har på et tidspunkt samlet nogle eksempler fra uheldige bryllupsklar brude der fik købt sig nogle rædsler se her http://www.bryllupsklar.dk/brudekjoler/billige-kinakjoler.html

Men hvad mener du når du skriver billig er du ude i et par tusinde eller fx 500 kr? 

Mange af brudekjole butikkerne holder udsalg ifm at de nye kollektioner kommer hjem om efteråret eller til januar eller bare fordi de har mange kjoler der skal ud af butikken, og der vil du måske kunne finde din kjole til en billig penge.

alternativt kan du se dig om efter en brugt, personligt ville jeg hellere købe en brugt end vove pelsen med en Kina kjole. 

0

Jeg har købt min brudekjole ved Lindhart brudekjoler, hum har lige flyttet sin butik til svendborg på sydfyn. Priserne ligger fra 1500 til 5000. Ejeren hedder Gitte og er rigtig sød til at hjælpe og sætte tid af. Du kan finde hende på facebook, ved atsøge på lindhardt brudekjoler. Held og lykke med søgningen:)

0

Annonce ♥

Jeg tænker også, hvor billigt er billig? :) Der er mange flotter kjoler til salg billigt, både her, på dba, gul og gratis osv., hvis kjolen godt må være brugt? Ellers plejer Lilly i Vejle at have udsalg i oktober måned, hvis ikke jeg husker meget galt. Der findes også butikker, der har kjoler i kommission, hvor du kan være heldig at finde noget godt.

0

Nu kan jeg ikke se hvor du bor men jeg har sparet ca 20-25% ved at tage til Malmø og købe min kjole. Selv om jeg har betalt broen.

ellers Krøyers brudekjoler i Brønshøj er et fantastisk sted.

0

Jeg regner med at købe min kjole hos TP kjoler i Skjern, som sælger selskabskjoler og har flere hvide kjoler fra 1000-3000. Generelt er selskabskjoler en helt anden prisklasse 

0

Alt efter hvor billig "billig" er: Frk. Fie i Randers sælger normalt galla-kjoler, men har også en række kjoler de foreslår som alternative brudekjoler: https://frkfie.dk/alternative-brudekjoler/ . Kjolerne starter fra 1500 kr, og de fleste koster under 4000 kr. Her er der også mulighed for at prøve kjolerne i butikken :)

0

Annonce ♥