Denicejensen

hvad passer sammen ?

6 posts in this topic

menu halløj vi skal have grill bufet enten med oksekød eller helstigt pattegris vi skal have stort kagebord til dessert MEN HVAD SKAL MAN VÆLGE TIL FORET. det skal jo ogst helst passe sammen men er helt blank. håber i har en eller flere ideer. :)

0

Annonce ♥

Vores menu er meget lignende. Til grill buffetten kommer nogle kraftige salater og dressinger. Derfor synes jeg også forretten skal have noget "krop" rent smagsmæssigt.

Vi har talt om bl.a. Afrikansk peanutsuppe, tomatsuppe med ostescones, snapas (fiske-tapas med snaps), tunmousse eller salat med andebryst, men vil også meget gerne have nogle ideer

0

Måske en anretning med Plankelaks der er lavet over åben ild..? Det passer meget godt til grill temaet og det er fisk.

Jeg var ude til et bryllup som fotograf for 14 dage siden og der fik de plankelaks til forret. det smagte meeeeeega godt!!!

0

2 hours ago, 99banne said:

Vores menu er meget lignende. Til grill buffetten kommer nogle kraftige salater og dressinger. Derfor synes jeg også forretten skal have noget "krop" rent smagsmæssigt.

Vi har talt om bl.a. Afrikansk peanutsuppe, tomatsuppe med ostescones, snapas (fiske-tapas med snaps), tunmousse eller salat med andebryst, men vil også meget gerne have nogle ideer

Snapas - det er da fedt :) Ved du om man kan bestille det udefra?? Har aldrig hørt om det før....   

0

Annonce ♥

53 minutes ago, Reachforthestars said:

Snapas - det er da fedt :) Ved du om man kan bestille det udefra?? Har aldrig hørt om det før....   

Jeg ved det faktisk ikke, men synes det er et ret skønt koncept:lol:

Her er nogle eksempler: http://www.madogbolig.dk/opskrifter/fisk-og-skaldyr/snapas-den-nye-tapas

0

U det lyder lækkert planke laks. MMM 

Har fået mig en idé kan man anrette en tapas planke med skinkerulade på salatbund lakse roulade på salatbund og måske en Malon stykke  med skinke viklet om  bare små stykker det smager jo lækkert og er lær for maven inden den store buffet 

0