Bhansen1974

Anders og Britt 18.08.2018

59 indlæg i dette emne

Kære alle kommende brude :balloons:

Mit navn er Britt. Jeg er så heldig at skulle giftes med min kæreste Anders den 18. august 2018 efter at have kendt hinanden i snart 15 år.

Jeg har længe ville skrive et par ord om planlægningen af vores bryllup.

• Prinsesse brudekjole: Karim Design hvor min prinsesse brudekjole med langt slæb bliver tilpasset, så den passer perfekt til mig. Regner med at skulle have et langt slør.

• Brudesko: Peter Kaiser i satin hvid med hæl på ca. 7 cm.

• Brudestyling: Testopsætning, håropsætning og makeup på selve bryllupsdagen foretages af Brudestyling.dk

• Bryllupslokation: Kragerup Gods hvor vi også får maden serveret

• Kusk fra Kragerup Gods og til kirken: Carsten Brix med sine flotte røde 2-spand Frederiksborg heste spændt for landauer, der er en hestevogn med åben kaleche.

• Vielse i Ørslev Kirke: Vielsen foretages af min veninde der har fået lov til at gæstevie os i kirken. Vi kan ikke få en mere personlig vielse :)

• Brudepiger og blomsterpige: To af mine gode veninder skal være brudepiger og den enes datter skal være blomsterpige.

• Afgang fra kirke og til godset: Nyde den dejlige romantiske hestekørsel med min mand.

• Fotograf: Anders Heegaard

• DJ: Diskotek Helt Enkelt 

• Mangler indtil videre: save the date, invitationer, bordkort, menukort, favor boxes og bryllupskage.

Jeg glæder mig til at følge og læse mere om jeres kommende bryllup :)

Mange hilsner

Britt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej diskobil :)

Dejligt at høre at vi kan glæde os til at holde brylluppet på godset.

Vi glæder os meget til at holde det på godset.

Jeg er jo hestepige og har egen hest og har altid drømt om at få et romantisk bryllup med heste og det hele.

Min kommende mand Anders mente, at vi skulle køre fra kirken i en sportsvogn men endte heldigvis med at give sig.

Det meste af planlægningen har jeg selv fået lov til at stå for, så jeg får mit bryllup som jeg ønsker det.

Jeg har selvfølgelig selv stået for at tage kontakt til kuske, bryllupssteder osv. og været på bryllupsmesser i Lokomotivværkstedet sidste år og i Forum her i januar sammen med et par veninder.

På bryllupsmessen i Forum tog jeg et billedet af en flot brudekjole fra Karim Design, hvor jeg også fik booket en tid hos. Jeg havde i Forum taget mange billeder af en masse flotte brudekjoler, men det var først efter at jeg havde været inde at prøve brudekjoler hos Karim Design, at jeg fik kigget mine billeder igennem fra messen, at jeg opdagede billedet af min brudekjole. 

0

Del dette indlæg

Hej Britt (og Anders).

Et KÆMPESTORT TILLYKKE med det kommende bryllup. Min forlovede og jeg skal giftes samme dato, så vi kommer jo nok til at følges lidt ad - jeg glæder mig til at læse med, det lyder rigtig fint det hele. :)

Knus, Stine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Stine (og Kim)

Ja det bliver den helt store dato næste år :).

Vi så på godset i april måned og fik at vide, at der var booket bryllupper til november i år. Jeg er glad for, at vi fik mulighed for at låne kirken, da vi bor ca. 80 km fra godset og kirken ligger ca 4,5 km fra godset. Kirken må lånes ud 3 gange om året til godsets bryllupsgæster. Vi er de første næste år, som har fået lov til at låne kirken.

Stine, jeg glæder mig til at følge dig 

Knus Britt

0

Del dette indlæg

Hej Stine (og Kim)

Ja det bliver den helt store dato næste år :).

Vi så på godset i april måned og fik at vide, at der var booket bryllupper til november i år. Jeg er glad for, at vi fik mulighed for at låne kirken, da vi bor ca. 80 km fra godset og kirken ligger ca 4,5 km fra godset. Kirken må lånes ud 3 gange om året til godsets bryllupsgæster. Vi er de første næste år, som har fået lov til at låne kirken.

Stine, jeg glæder mig til at følge dig 

Knus Britt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak Stine :)

Vi faldt simpelthen for de to festlokaler og ikke mindst de hyggelige og romantiske omgivelser.

Jeg har planer om, at vi skal have taget nogle gode billeder sammen med hestene ved kirken og på godset. 

Prøver lige at se om jeg kan finde nogle billeder af kirken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak Kastberg og Broom :)

Vi faldt pladask for stedet og de romantiske omgivelser såsom broen, når vi kommer kørende med de flotte heste og parken/haven.

Stort tillykke til jer begge to med jeres kommende bryllupper :)

Knus

Britt

Redigeret af Bhansen1974
0

Del dette indlæg

On 2/9/2017 at 9:31 AM, little miss phoenix said:

Hvor er den bare fin din kjole!! Enkel men med smukke detaljer på samme tid :thumbsupsmileyanim:

Mange tak little miss phoenix :)

Der er glimmer i stoffet, som ses tydeligt når man ser kjolen i virkeligheden. Man lægger i hver fald mærke til at slæbet glimter.

0

Del dette indlæg

On 2/9/2017 at 10:25 AM, enkenoguniformen said:

Tilslutter mig koret: Det er en meget smuk kjole. <3:thumbsupsmileyanim:

Mange tak Stine :)<3

Jeg har i dag lige været forbi Karim Design, da min mor og jeg var en tur inde i byen (København).

Jeg så igen kjolen og glæder mig bare sådan til, når vi i januar næste år går i gang med tilpasningen af kjolen.

Jeg får syet et langt slør hos dem med en flot blonde, så jeg ved at sløret kommer til at passe nogenlunde til kjolen. Det bliver dog ikke samme slags blonder som på kjolen, da blonderne på kjolen er meget store og aflange og vil komme til at fylde for meget på sløret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer