Frugtkagen

Billeder af selve festen

5 posts in this topic

Hej :)

Jeg er blevet forslået at skrive ned, hvilke billeder jeg ønsker fotografen skal tage under festen. (Ikke vielsen og selve brudepar billederne).

Har I nogle gode ideer, hvilke der er rare at have bagefter?

0

Annonce ♥

Bordkort, maden, menukort, pynt, opdækning, gæster der taler sammen, taler, sange, sjove indslag, kysserunder, mm.

0

Er det fotografen selv der er kommet med det forslag, eller er det en veninde?

Jeg er selv bryllupsfotograf, og modtager jævnligt sådan nogle huskesedler som jeg smiler lidt til. Jeg er ked af at sige det, men hvis det er en professionel fotograf der har mange bryllupper bag sig, så ligger det alt sammen på rygraden og vi VED hvad vi skal tage billeder af. Jeg har hørt brudepar sige flere gange, "Åh ja det havde vi slet ikke tænkt på". Men som fotograf, så ved man godt hvad stort set alle vil have og hvilke billeder der er et must. :)

Hvis det er fotografen selv der har bedt om det, så er det selvfølgeligt en anden snak :D

Jeg tror bare ikke at folk, generelt, tror at vi tænker over hvad der skal tages billeder af, eller at parrene, måske tror at det er et personligt ønske, som ingen andre har. De mest anderledes efterspørgsler jeg har haft er hvor brudepar har ønsket billeder, hvor det ser ud som om de lige knalder hurtigt.. Eller et par, der gerne ville have en økse med på billedet..

Men lige meget hvad, så er det godt at vide hvad man vil have og især, hvad man IKKE vil have :)

Jeg vil tilføje
pauser med snak (folk der er udenfor)
Selfies
Folk der gør klar til at fremføre tale eller andet.
Køkkenet der anretter

0

Vi er fuldstændig enige Mighty Star for vi oplever af og til det samme bare på vores felt :) Det er godt at vide hvad folk gerne vil have og ikke vil have som du selv siger (og der forventningsafstemmer man inden) men får man en spiseseddel med 60 numre/billeder eller mere som bare er "must have" bliver man låst, kan ikke handle frit og derved bruge den erfaring/knowhow man har som jo reelt er er det der berettiger ens tilstedeværelse :) Men inspirationslister er altid godt og spørgsmålet er om det ikke bare er det der er tale om; Mere særlige ønsker fremfor en udtømmende ønskeliste.

0

Annonce ♥

Jeg har lige været til bryllup - og fotografen der var der hele dagen - han fotograferer hver lørdag fra april til september, så han havde på rygraden, hvad der skulle tages billeder af - tror han tog op mod 2000 billeder. Så ingen tvivl om, at han fik revl og krat med - med og uden opstilling - uden huske liste. Men selvfølgelig havde de snakket sammen før brylluppet om, hvad de gerne ville have med.

ege art

0