Aantvo

Underholdning til gæsterne?

5 indlæg i dette emne

Hej alle. 

Vi skal giftes om 14 dage og er lidt i panik over planlægning... 

Vi tænker at bruge appen Wedbox til festen, men er der nogle, der har erfaring med noget sjovt til gæsterne?

For eksempel noget sjovt til bordene, der giver gæster noget at snakke om under maden, osv. 

 

En anden ting er, at vi har overvejet en alternativ bordplan, hvor gæsterne skal trække deres navn i en bowle og derefter et bordnummer, så bordplanen er lidt tilfældig? 

Vil det virke eller være kaotisk? Det skal nævnes, at det er et bryllup med 101 gæster. Der vil være dog være fastlagt et hovedbord og et børnebord. 

 

Har I ellers nogle gode råd eller ideer, er jeg meget åben for det - som sagt er jeg lidt i paniktilstand over, at vi mangler nogle gode/sjove ting til brylluppet :-D

Mvh. Ane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Aantvo said:

Hej alle. 

Vi skal giftes om 14 dage og er lidt i panik over planlægning... 

Vi tænker at bruge appen Wedbox til festen, men er der nogle, der har erfaring med noget sjovt til gæsterne?

For eksempel noget sjovt til bordene, der giver gæster noget at snakke om under maden, osv. 

 

En anden ting er, at vi har overvejet en alternativ bordplan, hvor gæsterne skal trække deres navn i en bowle og derefter et bordnummer, så bordplanen er lidt tilfældig? 

Vil det virke eller være kaotisk? Det skal nævnes, at det er et bryllup med 101 gæster. Der vil være dog være fastlagt et hovedbord og et børnebord. 

 

Har I ellers nogle gode råd eller ideer, er jeg meget åben for det - som sagt er jeg lidt i paniktilstand over, at vi mangler nogle gode/sjove ting til brylluppet :-D

Mvh. Ane

 

Hej Ane.

 

Tillykke med det kommende bryllup. 

Jeg synes bestemt I skal lave en bordplan. I er nok lidt sent ude, men det kan nås. Vi har lavet bordhæfter med menu og en kort beskrivelse af hver gæst, så har man noget at tale om ved bordet.

 

Vi holder reception lige efter kirken, hvor vi skærer kagen for og tager til fotografering. Imens er vores gæster inddelt i Hold, som skal skrive i gæstebog, sætte fingeraftryk på træplakat, skrive dateforslag på ispinde, mm.

 

Hvad med at opstille små havespil?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎19‎-‎07‎-‎2018 at 7:30 PM, Aantvo said:

En anden ting er, at vi har overvejet en alternativ bordplan, hvor gæsterne skal trække deres navn i en bowle og derefter et bordnummer, så bordplanen er lidt tilfældig? 

Vil det virke eller være kaotisk? Det skal nævnes, at det er et bryllup med 101 gæster. Der vil være dog være fastlagt et hovedbord og et børnebord. 


Jeg vil sige det rimeligt kontant: "Dont do it medmindre I ved at alle jeres gæster kan med alle og at alle kender hinanden. Gætter på at det ikke er tilfældet; Der vil typisk være nogle som kan mindre godt med nogle end andre, nogle som skal "mandsopdækkes" og også mange som ikke kender hinanden. Der er bordplanen jeres "instrument" til at sikre 1) at man ikke placerer "uheldige" elementer ved siden af hinanden og 2) at få fordelt folk sådan at ingen kommer til at føle sig helt alene samtidig med at det ikke bliver for "klikeopdelt" . :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, diskobil said:


Jeg vil sige det rimeligt kontant: "Dont do it medmindre I ved at alle jeres gæster kan med alle og at alle kender hinanden. Gætter på at det ikke er tilfældet; Der vil typisk være nogle som kan mindre godt med nogle end andre, nogle som skal "mandsopdækkes" og også mange som ikke kender hinanden. Der er bordplanen jeres "instrument" til at sikre 1) at man ikke placerer "uheldige" elementer ved siden af hinanden og 2) at få fordelt folk sådan at ingen kommer til at føle sig helt alene samtidig med at det ikke bliver for "klikeopdelt" . :) 

 

Meget enig med Bent, man sidder til bords i mange timer til et bryllup, og det er synd for jeres fest, hvis der bliver "gode" bord og "dårlige" borde pga tilfældig lodtrækning. I som brudepar kender jeres gæster og ved, hvem der skal sidde sammen og hvem der ikke skal sidde sammen for at skabe en god stemning ved hvert bord.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke det er nødvendigt med underholdning til gæsterne ved bordet, folk skal nok få gang i snakken. Men I kunne lave en tipskupon, som bordet sammen skal udfylde. Det nemmeste er at lave en tipskupon om jer selv, som gerne må være lidt svær så den skaber noget debat ved bordet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer